|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zal eens die foto's van jou live ontwikkelen....duurt een beetje lang zo On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
idee voor brute deathmetal bandnaam: * Roggelpop * Gorgelstrot * Blorghitarian * Snarghal * Doodskist * the Foul Ghouls Bruce Banner |
|
oh btw: ik speel op de almighty gieter in The Searing Winds of Infinity [edit: LOL, wat een sneue kutnaam was dat ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-08-2007 1:21] Bruce Banner |
|
Ik ben drummer bij Forcefield en Mother of Sin |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik ben de leadgitarist in een metalgroep in de stijl van sepultura en metallica maar we hebben geen naam iemand ideeën when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Ik rochel in zowel Grindminded als in Morte Aeterna.. Ik gilde ook nog in Morte, maar na wijs beraad zijn we ook daar overgestapt naar all grunt Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik heb in diverse metal bands gezeten; delphic, intestine, imothep, en nog een paar minder serieuze. Momenteel speel ik niet meer in een band, lijkt me wel weer leuk om te gaan doen. Het is echter moeilijk om een goede band te vinden met dezelfde instelling. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: al wat meer info te vinden omtrend dit? Je moeder. |
|
quote: Nee, nog niet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Keyboard in Thy Withering Orchard, een doom/death band uit Friesland. |
|
quote: Mother of Sin heerscht echt ultiem! Die show van jullie in de Mukkes is de eerste keer dat ik daar een band goed heb horen klinken, en dan meteen ook echt belachelijk goed!!! Ik speel bas en zing in Thy Withering Orchard (Athmospheric Twilight Metal), Putrid Remnants (Death/Grind) en Morblast (Death Metal) Waarschijnlijk zit 75 % procent van dit forum wel zo'n beetje in een band, haha, volgens mij kun je beter een topic beginnen; wie speelt er niet in een band en waarom niet? [Dit bericht is gewijzigd door Rob Guts op 04-11-2003 23:36] Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Bedankt voor het compliment! Ik ben er stil van.. Ik heb je daar vast wel gezien, er waren niet zoveel mensen. quote: Wow, drie bands, is dat nog een beetje te combineren? |
|
Drie bands is prima te doen |
|
quote: Niet helemaal vreemd als je met drie man tegelijk tap-sweeps speelt quote: Ja, ik heb jullie promo nog aangeschaft, was met die kale gast die in z'n dronken bui besloot een heel verhaal tegen jullie af te gaan steken . Je drumgeluid was trouwens superstrak daar, ik kon het zelfs beter volgen dan in de Gloppe. De kroeg zat anders aardig vol . quote: quote: Er gaat een boel tijd inzitten natuurlijk, maar je leert wel strak spelen! @Mies Ik zie het aan je signature haha. Martin 'Morba' zit trouwens in dezelfde drie bands, en drumt ook nog bij Zeal. Baas boven baas Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Ah, oké dat weet ik nog ja. Wij moesten allemaal nog rijden en zaten de hele avond dus aan de malt, tot ze op waren hehe. quote: Mooi man! En dat voor een kroegoptreden! Volgens mij was in de Gloppe ook alleen snare en kick uitversterkt. quote: |
|
quote: Ik kan me vergissen maar volgens mij waren de toms ook uitversterkt, want die kwamen juist erg helder door. Die backline van jullie heeft ook wel meegeholpen denk ik, dan heb je eigenlijk al geen PA meer nodig in zo'n kroegje. Doen jullie eigenlijk mee met de Metal Battle? Die is dit jaar namelijk voor het eerst ook in Friesland. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote:Ha, ik heb een filmpje gezien van Occultfest, je doet het goed changed to 'ouwe' |
|
quote: Ja, en rouwgepruts amateurgekraak belachelijkgoor slechterdanderest |
|
Zit momenteel niet meer in een band. Maar we zijn nog steeds aan het oefenen voor onze eerste optreden over 3 maanden. [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 05-11-2003 14:21] |
|
Basgitarist van Headhaunter (thrash/hardcore achtig) en niet clean |
|
rithmgitariste van de pedostrians wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik speel basgitaar en zing met een combinatie van grunts, cleane en rauwe vocalen in Dragonsfire. Dat bandje hangt qua stijl een beetje tussen Hypocrisy, Hellacopters en Theater Of Tragedy in. Vrij breed dus. De teksten zijn interpretaties van passages uit de Dragonlance-serie en omdat de teksten mini-verhaaltjes zijn en geschreven worden voordat de muziek er achter wordt gezet vallen de nummers over het algemeen wat langer uit. (tussen de 8 en 20 minuten) Daarnaast speel ik nog basgitaar en grunt ik de boel bij elkaar bij een old school deathmetal bandje Blodborn. Dat neigt een beetje naar Grave en (oude) Entombed. Vanaf volgende week gaat mijn derde band van start. Griffon´s Mane gaat in de richting van Poisonblack zitten en daar neem ik alleen de vocalen voor mijn rekening. Ben benieuwd hoe e.e.a. gaat uitpakken. De genoemde bands die van invloed zijn op de muziek van bovenstaande bandjes zijn overigens ook niet meer dan dat. Elke band vaart zijn eigen koers maar zo hebben jullie misschien een idee... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |