|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Hee Prime Evil Erg goede demo hoor van jullie (MoS) ! Doe de groeten aan Eduard ! |
|
.. ach ja.. na twee jaar nog steeds die typefout uit de topictitel niet gecorrigeerd.. |
|
quote: Hoi Marcel! Ik ben blij dat je de demo goed vind! Ik heb laatst een nummer van Sun Caged gehoord op een Lion-Sampler en dat klonk zeer goed! quote: Zal ik doen! Cheers! |
|
Prime Evil, ik begrijp dat jij de drummer van Mother of Sin bent. Ik heb laatst de demo besteld en ik moet zeggen dat ik hem erg goed vind. Het zijn goede nummers en de sound van de band vind ik erg ok! Mag ik ook ter zijner tijd een full lenght album verwachten of zit dit er (nog) niet in? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Hoi Jebes Wij hopen volgend jaar een full lenght album uit te brengen, we zijn nu nog in onderhandelingen. Te gek dat je de demo goed vindt! De drumsound had wel beter gekunt, maar voor dat het een zelf-opgenomen demo is en ik de nummers nog nauwelijks kende staat het er nog wel goed op. [Dit bericht is gewijzigd door Prime Evil op 05-11-2003 17:57] |
|
quote: Ja baadt het niet dan schaadt het niet... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Ik zit sinds afgelopen maandag in een nieuwe Death metal band (naam nog niet bekend). De leden zijn: - Erwin Bremer (Unauthorized) - Guitars - Wilfred Heerspink (Morte Aeterna) - Lead Guitars - Jim Klaarmond (ex-Absorbed) - VoKills - Jeroen Pomper (ex-Absorbed) - Bass/ Backing voKills - Rob Koene (Massive Assault) - Drums Klinkt erg goed! Houdt het in de gaten!!!! |
|
quote: ja, schijnt |
|
quote: this user is dead |
|
quote: Ik heb al afgesproken met Bremer dat ik heel gauw kom kijken, schijnt bruut te zijn Go Wilfred On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Je houdt ons ( in ieder geval mij ) op de hoogte! Ik hou wel van echte gitaarmuziek. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik ben bassist in Innerlogic sinds 2 jaar. Dit weekend en volgend weekend zitten we fulltime in de studio, waar ik echt ontzettend naar uit kijk! We hebben iig een stuk heftige materiaal geschreven dan onze vorige demo en ik kan niet wachten om dit op te nemen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik speel gitaar in Judgement Day en bas in Scrotum. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Gaaf hoor, ik speel zelf ook bas, maar opnemen vind ik behoorlijk lastig Je hoort alles wat niet helemaal lekker getimed en aangeslagen is, ik wordt er soms niet zo heel vrolijk van als je jezelf terug hoort. Maar dat zal wel aan mijn muzikale kwaliteiten liggen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Welke oude zanger? Dick of Peter? Touché, pussycat! |
|
quote: Hee Koossie!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Hey Gurbe!! |
|
Ik ben zanger/bassist van Lost Highway en van Opticum (voorheen was ik daar zanger/gitarist). Ik ben ook zanger /drummer van Wollstonecraft. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: [off-topic]Kom je morgenavond eens af, je video's liggen klaar[/offtopic] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik blijf in Brugge (stage). Ik kom enkel volgende week naar huis voor ons optreden en dan weer naar Brugge. (tot eind november) [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 06-11-2003 18:35] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: ok, veel succes met je stage daar in het gezellige Brugge Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Merci. Ik ben ermede weg. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik ken genoeg mensen die in een band ziten, maar zelf speel ik er niet in, ik kijk liever naar bandjes dan zelf on stage staan, en ik vrees dat ik niet gedreven genoeg ben om een instrument fatsoenlijk te leren bespelen... En zingen ga ik al helemaal niet proberen.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Ja!!! Kom langs! Zullen de andere jongens ook leuk vinden! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |