|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat slechtheid besmet werdt met de pest. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: We zijn het eens eens. |
|
dat me beppe weer terug zou zijn zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
dat het nog vakantie was Suicide Machine |
|
Nog een keer met m'n stiefpa praten...gewoon net als vroeger.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Opnieuw studeren ow, wacht dat ga ik ook doen. Een goede baan dan, waarmee ik dat kan betalen. |
|
quote:, die jongen is af en toe echt om zo svd moe van te worden |
|
een voldoende voor mn statistiek tentamen Zenial |
|
Ah joh, lukt je best. Is het voorgezette statistiek, of inleiding? Gewoon je toetsjes leren toepassen, da's alles. Worked fine with me . |
|
Worldpeace!!! |
|
Ik zou alles van metal willen afweten |
|
quote: Total fukking destruktion! |
|
quote: Heh ik vind t vrij heftige statistiek... t is van 3e jaar informatica op TUDelft, dus dezelfde statistiek als van de wiskunde opleiding Zenial |
|
Ow, wiskunde, dat vond ik best leuk, als 'mentale oefening' zeg maar. Integralen, formules, rekenen, denken, trucjes erbij halen op een creatieve manier en dan kwam er '3' uit of zo. Cool . |
|
dan zou ik meer wensen wensen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Kan ook best gezellig zijn. |
|
quote: * altx realiseert zich dat het alweer zo'n 3 jaar geleden is dat hij dat vak gehaald heeft. [edit] O ja, mijn wens is dat ik die paar !@#$-vakken die ik nog moet halen, dat dit jaar eindelijk 'ns doe, nl.: * neurale netwerken * cryptografie * softwarekwaliteit & -metrieken [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door altx op 28-08-2002 13:33] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Killswitch Engage moet weer touren! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Launch Guild Wars 2....vandaag! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Degene die bij mij heeft ingebroken vinden en dan zijn vingers bewerken met een roestige zaag! En zijn piemOl en ballen met een hamer ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 01-09-2011 15:42] =) |
|
Dan krijgt MMayo wat de kleur betreft toch nog (deels) gelijk. |
|
=) |
|
7 jaar extra twintiger kunnen zijn signature |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |