|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet oud en dement worden. als 80 jarige jongeman sterven. ofwel drummer bij slayer worden als 80 jaar oude jongeman |
|
Ik zal 10000000 wensen wensen. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ik zal wensen dat ik nooit meer naar de wc hoef, dat kost me veel te veel tijd. Je zit ongeveer 1 jaar van je leven op de wc. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
dan word je een grote wandelende poepcontainer BROODJE POEP! |
|
quote:Boekje d'r bij... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:hmm, dan moet ik een 2e wens doen, dat het zichzelf oplost. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dan moet je het zo doen dat je poep oplost in je urinezuur, dan ben je dat ook direct kwijt |
|
hmm ik zal het eens wensen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Armageddon! sebinsagoil |
|
respect |
|
quote: Bij wie en waarom? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik denk gewoon ook 100000 wensen wensen en dan geld ofzo, of Eeuwig Leven en mensen die ik aardig vind (kuch, kuch) ook...... Eigenlijk wel een beetje zielig..... Do or do not. There is no try. |
|
Een wereld zonder top40... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Op dit moment: Dat het nu vrijdagavond is! |
|
quote: Je haalt me de woorden uit de mond! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Alweer een vrijdag fetisjist, sjesus heej, is dat een nieuwe hype ofzo? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Dat al mijn wensen uitkomen!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Respect bij de mensen omdat dat er nauwelijks is. Respect voor elkaar en respect voor alle andere flora en fauna. sorry voor de late reactie [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 19-06-2002 15:42] |
|
Hippie! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ik ondersteun jou volledig, ook al loop ik het gevaar om voor "hippie" te worden uitgemaakt. |
|
Sorry, maar dit kan ik niet laten Hippie! p.s. Ik heb geen respect of disrespect voor de mensen die ik niet ken. Een beetje onmogelijk, tenzij je respect in de zin van angst bedoeld. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 19-06-2002 15:49] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Attila is een hippie!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Mijn wens is : Veel geld.........bruut veel geld !!!!!! |
|
quote: nietes, ik ben een sadistische,gestoorde bruut. (maar niet bij dieren) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-06-2002 16:20] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |