|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wens een leuke knappe lieve schattige levenslustige goed in bed zijnde vrolijke aardige van goede muziek en mij houdende mooie kleren dragende vriendin (nog iets vergeten ) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: ja, een goede gezondheid. |
|
hej, hippies rulen, ben er zelf ook een halve hendrix, cream, the who, mama's and the papa's, the kinks en nog veel meer rulen!!!! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 19-06-2002 22:30] Oud Vuil. |
|
ik wou dat mijn oom zou blijven leven en niet zou sterven aan kanker |
|
quote: Hmmja, daar zit wat in... sebinsagoil |
|
meer tijd en rust om met muziek bezig te zijn... Je moeder. |
|
quote: oei, sterkte voor jou , je familie en vooral je oom! ik hoop dat je wens uitkomt! |
|
quote: Lijkt me wel wat. Of een instant-suicide pil [die wel bij de apotheek te koop is]. |
|
Ik wil weer 19 zijn en blijven. En uiteraard hypergezond blijven. (ok dat zijn dus 2 wensen) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ach jah.. Zal toch niet gebeuren.. maar ik kan het altijd proberen maar bedankt.. |
|
onsterfelijkheid dan kan je pas een goeie muziekant worden, gewoon jezelf 300 jaar met alle instrumenten die je kan versinnen opsluiten en beesten maar (geld is ook geen probleem...laat je gewoon om de 20 jaar doodverklaren of je wordt gewoon circus artiest My madness, my sadness |
|
quote: gadverdamme nee, liefst niet. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
mooie stevige borsten |
|
quote: voor jezelf? dus aan je eigen lichaam volgens mij is dat een vreemd gezicht |
|
daar heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht als ik maar random acces heb |
|
dat me huis eens onderhand klaar is en ik niet meer in de rotzooi hoef te zitten vergeef me, heb dislectie |
|
quote: ik zou heel mooi willen kunnen zingen en muzikaal enzo willen zijn en alles kunnen eten wat ik wilde zonder dik te worden en mooi slank zijn en stevige grote borsten zou ik ook wel willen hebben, en dikker haar en een mooiere huid en minder dikke benen en kuiten dan vooral en iets slimmer zijn en iets minder lomp zijn en beter kunnen tekenen lijkt me ook wel fijn en en en, of mochten we maar 1 wens doen |
|
quote: Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: als je dat allemaal voor elkaar hebt gewenst, dan wens ik jou! woehahahaha!! |
|
Dat het nu al 5 uur is! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik wens vakantie, en de vrijheid & middelen om zelf te beslissen waar ik heen ga en met wie. Maar ja, ik wacht nog wel geduldig een jaar of wat MuayThaigerrr!! |
|
quote:Dat het morgen 5 uur is ... |
|
quote: volgens mij weet iedereen wel waarom. jenje and shera sitting in a tree k i s s i n g |
|
quote: As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |