IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : als je één wens mocht doen wat zou dat zijn? Vorige pagina | Volgende pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-06-2002 16:24 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Een wens.. nu.. die meet en greet met slayer op graspop winnen!!!!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-06-2002 16:27 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik wens een leuke knappe lieve schattige levenslustige goed in bed zijnde vrolijke aardige van goede muziek en mij houdende mooie kleren dragende vriendin (nog iets vergeten )



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-06-2002 22:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 16:27 schreef Kramy het volgende:
Ik wens een leuke knappe lieve schattige levenslustige goed in bed zijnde vrolijke aardige van goede muziek en mij houdende mooie kleren dragende vriendin (nog iets vergeten )


ja, een goede gezondheid.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-06-2002 22:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hej, hippies rulen, ben er zelf ook een halve

hendrix, cream, the who, mama's and the papa's, the kinks en nog veel meer rulen!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 19-06-2002 22:30]


Oud Vuil.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-06-2002 22:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik wou dat mijn oom zou blijven leven en niet zou sterven aan kanker


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 19-06-2002 23:04 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

quote:
Op 11 januari 2002 18:01 schreef Nuclearbastard het volgende:
Iedereen dood.


Hmmja, daar zit wat in...


sebinsagoil


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-06-2002 23:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

meer tijd en rust om met muziek bezig te zijn...


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-06-2002 23:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 22:30 schreef wladimir het volgende:
ik wou dat mijn oom zou blijven leven en niet zou sterven aan kanker


oei, sterkte voor jou , je familie en vooral je oom! ik hoop dat je wens uitkomt!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-06-2002 23:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 23:04 schreef Metal Mark het volgende:
Hmmja, daar zit wat in...


Lijkt me wel wat.
Of een instant-suicide pil [die wel bij de apotheek te koop is].


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-06-2002 23:44 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik wil weer 19 zijn en blijven. En uiteraard hypergezond blijven.
(ok dat zijn dus 2 wensen)


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-06-2002 23:45 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 23:35 schreef attila_de_hun het volgende:
oei, sterkte voor jou , je familie en vooral je oom! ik hoop dat je wens uitkomt!

Ach jah..

Zal toch niet gebeuren..

maar ik kan het altijd proberen

maar bedankt..


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-06-2002 7:37 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

onsterfelijkheid
dan kan je pas een goeie muziekant worden, gewoon jezelf 300 jaar met alle instrumenten die je kan versinnen opsluiten en beesten maar (geld is ook geen probleem...laat je gewoon om de 20 jaar doodverklaren of je wordt gewoon circus artiest


My madness, my sadness


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 20-06-2002 11:12 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 7:37 schreef winters rage het volgende:
onsterfelijkheid



gadverdamme nee, liefst niet.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2002 11:58 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

mooie stevige borsten


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2002 12:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 11:58 schreef Shredhead het volgende:
mooie stevige borsten

voor jezelf? dus aan je eigen lichaam volgens mij is dat een vreemd gezicht


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2002 12:01 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

daar heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht
als ik maar random acces heb



ozzy
Usericon van ozzy
Posted 20-06-2002 12:02 by ozzy Wijzig reactieProfiel van ozzyQuote dit bericht

dat me huis eens onderhand klaar is en ik niet meer in de rotzooi hoef te zitten


vergeef me, heb dislectie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2002 12:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 12:01 schreef Shredhead het volgende:
daar heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht
als ik maar random acces heb




ik zou heel mooi willen kunnen zingen en muzikaal enzo willen zijn en alles kunnen eten wat ik wilde zonder dik te worden en mooi slank zijn en stevige grote borsten zou ik ook wel willen hebben, en dikker haar en een mooiere huid en minder dikke benen en kuiten dan vooral en iets slimmer zijn en iets minder lomp zijn en beter kunnen tekenen lijkt me ook wel fijn en en en, of mochten we maar 1 wens doen


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 20-06-2002 12:04 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 20 juni 2002 12:01 schreef Shredhead het volgende:
daar heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht
als ik maar random acces heb





Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-06-2002 12:05 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 12:04 schreef ghoulliette het volgende:
ik zou heel mooi willen kunnen zingen en muzikaal enzo willen zijn en alles kunnen eten wat ik wilde zonder dik te worden en mooi slank zijn en stevige grote borsten zou ik ook wel willen hebben, en dikker haar en een mooiere huid en minder dikke benen en kuiten dan vooral en iets slimmer zijn en iets minder lomp zijn en beter kunnen tekenen lijkt me ook wel fijn en en en, of mochten we maar 1 wens doen


als je dat allemaal voor elkaar hebt gewenst, dan wens ik jou!

woehahahaha!!


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 20-06-2002 12:05 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Dat het nu al 5 uur is!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 20-06-2002 12:25 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik wens vakantie, en de vrijheid & middelen om zelf te beslissen waar ik heen ga en met wie.

Maar ja, ik wacht nog wel geduldig een jaar of wat


MuayThaigerrr!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2002 12:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 12:05 schreef Shadowlands het volgende:
Dat het nu al 5 uur is!
Dat het morgen 5 uur is ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2002 12:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 12:37 schreef Jenje het volgende:
Dat het morgen 5 uur is ...

volgens mij weet iedereen wel waarom. jenje and shera sitting in a tree k i s s i n g


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 20-06-2002 13:00 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 12:50 schreef ghoulliette het volgende:
volgens mij weet iedereen wel waarom. jenje and shera sitting in a tree k i s s i n g




As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen