|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Sterkte Black Soul Zoals ik hier boven al schreef zou ik ook niets voor mezelf wensen. Maar als ik het kon zou ik wensen dat ieder mens gelukkig en gezond zou zijn. Verdomme er is zoveel shit in deze wereld... Nogmaals sterkte en (hoe beroerd het ook klinkt) beterschap voor je vrouw bla...bla...bla... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 29-11-2001 14:59] welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
en dan You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess ! |
|
quote: waar slaat dit op? |
|
ja dat vroeg ik me ook al af..... bla...bla...bla... |
|
Ik denk dat dat zijn wens is en dat het nix met voorgaande posts te maken heeft. Al komt het er een beetje rottig tussen |
|
Hij wenst gewoon veel bier, en daarna slaap. Dead things grow from deep inside... |
|
Nou die wens lijkt me niet zo moeilijk te verwezelijken bla...bla...bla... |
|
Wel, als je bier wenst mag het bij mij wel een wekelijks vat van the holy black stuf zijn Guinness , daar was ik zo leuk zat van in Ierland, voorts wens ik een heropleving van de goeie muziek, een lief , Cadtia (voor insiders, geen verdere uitleg ), een reis naar Noorwegen, (nog) langer haar en het beste voor DAT (Sabena in het nieuwe leven). Uw dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
[OT] Guinness [/OT] |
|
LIVE LIFE TO THE POWER OF GUINNESS GUINNESS FOR STRENGTH A PERFECT PINT FOR THE PERFECT NIGHT Combineer Guinness eens met Aberlour whiskey, eerst een slok whiskey en dan direct daarna een goeie slok Guinness, dat geeft zo'n goed gevoel en het warmt je op voor de rest van de avond (of/en nacht). Lebber lebber , DORST, DORST, kwijl maar allemaal. Uw dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
whoooooooaoaoaoaoaoaoaoawwwoaoaoa!!!!! hmm dat extra cold doettuttum!!! Guinness [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 30-11-2001 15:53] |
|
quote:sterkte... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
binnen een kwartier het geluid *plop* horen.. en die gaat in vervulling!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Gatver, Guiness vind ik echt niet lekker. the only pleasure is pain |
|
reisje naar japan maken en alle mogelijk jrock concerts kijken en daarna ze backstage ontmoeten |
|
quote: grolsch |
|
Op dit moment: dat mijn onlang gerezen probleem zich makkelijk oplost en ik de goede keuze maak. No regrets and no remorse... |
|
Elke keuze waar je zelf achter staat is de goeie, al pakt het verkeerd uit Succes ! |
|
Ja, daar heeft Jenje wat mij betreft gelijk in. Veel sterkte iig. Dead things grow from deep inside... |
|
Dan mogen jullie me dat nog een keer komen uitleggen, tot in detail, want elke beslissing die ik neem leidt tot een nieuwe doodlopende weg. Kan dat überhaupt goed zijn? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ja misschien betekend het dat je niet vooruit maar eerst achteruit moet om ergenste komen bla...bla...bla... |
|
Er is geen recht pad, het is één grote baan met een zooi zijwegen, en elke zijweg... bladibla. Ben echt niet rechtlijnig ofzo, maar dit frustreerd gewoon mateloos. Moet ik nu dan maar op die grote uitgesleten hoofdbaan blijven? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jah, das moeilijk, k zou 2 extra wensen wensen. Met 1 dr van iedereen een wens geven. En de andere speciaal voor mn zieke neefje van 8 jaar. Ik vind dat hij ook een normaal leven mag leiden. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |