|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat ik de allerm8igste man (beest) van The Whole Fucking Planet ben. D@ zou ik wensen |
|
What are we gonna do tomorrow brain ? The same thing we do every day Pinky. "TRY TO TAKE OVER THE WORLD". |
|
hehehe Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:maar juist die dingen maken het leven zo mooi |
|
shapechanging |
|
quote:in wat dan??? |
|
Gewoon de mogelijkheid... in alles... dan blijft het een beetje interessant... de ene dag een vogel, dan weer een pegasus ofzo (ja, als we wensen laten uitkomen dan kunnen we er ook wel mythologische/fantastische figuren bijhalen>.. ) |
|
Dat de kinderen die het zo moeilijk op deze wereld hebben het beter krijgen!! en gezondheid voor ieder,okee kan niet tellen |
|
quote:yes lijkt mij ook wel wat !!!wil ik een draak zijn |
|
Controle over je eigen leven.. (Okee, okee, valt onder Macht...) Natuurlijk heb je vanuit jezelf al veel controle, maar er zijn soms van die irritante rotdingen... Mmm... Maakt het leven aan de andere kant wel weer zo.. Voorspelbaar zeg maar.. Okee; slechte wens, dan maar iets als doosje met hoop voor de zware momenten ofzo (hey, pandora heeft dat ding toch nog ergens rondslingeren ) Therefore, there are patterns, everywhere in nature |
|
Dat de tijd enkele weken stilstaat, voor iedereen behalve voor mij. (allemaal stiekeme dingen kunnen uitvreten, enzo.. *droomdroom*) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
dat het christendom nooit zo uit de hand was gelopen |
|
Dat ik elke dag, 's morgens, vlak nadat ik mijn bed uitkom, voor de hele dag kan pissen. Dat je echt vijf minuten bezig bent zeg maar, maar daarna pas de volgende morgen weer hoeft. Dat lijkt me wel cool. |
|
zeikerd Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Maar pissen is toch.. je ne sais quoi.. bevrijdend? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ja, precies. Dus om het dan 5 minuten te doen, dat is echt zo van AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Lekker. |
|
Gelukkig zijn |
|
Dat ik godverdomme vanaf dit moment vooral gelukkig zal zijn idd. Maar dat is nogal een oppervlakkige en algemene wens. Ik hoop dat mijn hart niet meer zo gebroken zal worden als ik niet verleden wel eens gebeurt is. Verder hoop ik dat ik niet meer zo lang hoef te wachten bij de Burger King. Oh, en dat er GEEN nieuwe Hellraiser film komt. Hmm... 1 wens zeg je?... Ik wens dat alle bovenstaande wensen uitkomen! |
|
quote: Amen. |
|
quote:Ik ook, de tijd een half jaar teruggedraaien. Zou een hoop ellende hebben gescheeld..nou ja, nu heb ik er iig van geleerd. MuayThaigerrr!! |
|
Ik heb alleen spijt van de dingen die ik niet doe.... Maar mijn enigste echte wens is naar Tibet gaan.... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik zou een kasteel wensen [reeds afbetaald] inclusief kerkermeesteres en voetmaseuse. |
|
quote: ik wens dat ik samen met jou mag wonen en een gratis gamecube met alles er op eraan ken meenemen muhahahaha Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Ik wens dat ik voortaan geen gebroken Whoppers meer krijg terwijl ik op de nieuwe hellraiser film wacht |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |