|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zou de paus wel eens op zijn bek willen slaan en onderpissen........ |
|
A-bom op alles. Thus spoke the night spirit.... |
|
Nog drie wensen!! is dit al gezegt bloeddorst? weet ik niet, ik heb niet alles gelezen. Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien |
|
quote: H-bomb is goedkoper aangezien ze een weidere actieradius hebben en je er dus minder nodig hebt. |
|
quote: Ach wat heb je daar nou aan. Dat kereltje is toch al zo goed als dood. Hij zal vast geen tegenstand bieden. the only pleasure is pain |
|
ik zou niet weten wat ik zou moeten wensen! hmm ja, misschien iets voor de mensheid ofzow.. *...grmpf..* ...Wat Een Mooie Dag... |
|
quote: wensen is toch gratis Je moeder. |
|
quote: Staat niet in de brochure. |
|
ik wens ik wens...ik wens dat ik nog 99999 wensen kreeg...en mijn eerste wens zou een leuke vriendin zijn Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik wil heel veel geld, en dan kan ik alles kopen, vrienden en groot huis met een zwembad en slaavjes en een vleugel en..en..en..... |
|
Ik zou denk ik voortgang wensen van de fijne relatie die ik met m'n vriend heb "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Onsterfelijkheid . Ik zou een paar bepaalde iemanden van deze aardbodem willen wensen. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 26-07-2002 15:54] |
|
Ik zou idd wensen dat ik er nog drie wensen bij zou krijgen 1. Ik, mijn vriendin en mijn kat eternal life en superpowers !!! 2. Alle religie uitwissen 3. Een menage-a-trois met Vampire_Girl en m'n vriendin You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Wat heb je aan onsterfelijkheid? Lijkt me echt kut. In die 70 jaar dat ik leef kan ik alles wel doen wat ik wil doen. En aangezien de toekomst er niet echt rooskleurig uitziet ben ik blij als mijn 70 jaar erop zitten. |
|
dat het nu zondag avond is en dat ik met een pilsje in de hand op wacken zit. Dat wens ik./ Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik wens dat meer dan de helft van de bevolking dood gaat. ( in een dag) |
|
Ik wens zo te zeggen in zeer bagger programmeertaal het volgende: wensteller=+1 En nu loop it! Lussen maar. Procedure nogmaals doorlopen tot infinity. Is dat nu wat ze een array noemen? Mijn god heb het een jaar gehad weet nog scheisse. |
|
mooie stevige borsten |
|
quote: Voor jezelf of om mee te nemen? |
|
48 uur in een dag Je moeder. |
|
quote: gewoon zelf |
|
quote: toch vreemd als ikje profiel bekijk? ik zou wel zo'n zwart stokje met 2 witte uiteindes willen hebben. en dattie het ook nog deed. Oud Vuil. |
|
quote: juist daarom! |
|
quote: ok, dan begrijp ik je wel Oud Vuil. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |