|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Een dagje rijden in een Lamborghini Diablo lijkt me ook wel gaaf. the only pleasure is pain |
|
Heil, Lijkt me vrij simpel: ik zou MACHT wensen. De macht te scheppen, te vernietigen, inzicht, wijsheid.. Kortom, MACHT!!!!! SCUM FUCK |
|
ik wens dat ik nog enkele wensen mag doen goth ting |
|
Jamaar, die telt niet... |
|
Dat ik van de rest van m`n leven geen zorgen meer aan m`n kop heb. We`re not dead we`ve never lived |
|
Mijn hartewens is nu wel om een lief te hebben Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Alles weten.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ontwikkelen . [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 11-01-2002 3:09] |
|
Dat er nu weer wat leerlingen uitgekickt zijn zodat ik weer eens wat te doen heb Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Innerlijke rust. Dead things grow from deep inside... |
|
Wat een clishé wensen allemaal !!!!! TRASH |
|
quote:En welke originele wens heb jij dan? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
ik zou de tijd 5 jaar terug laten draaien en met de kennis die ik nu heb een heleboel ellende voorkomen. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
wat zal ik wensen.. ik zal 1000 wensen wensen Godverdommen.. |
|
Iedereen dood. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: dus ook je moeder.. enzo ?? Mafkees.. ik d8 vroeger ook zoals jij.. Godverdommen.. |
|
quote: als ik in me bed lig denk ik daar ook veel aan (echt waar) Godverdommen.. |
|
quote: Iedereen = iedereen! Dus ook mijn moeder. En mijzelf natuurlijk. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: zieke geest... I LOVE IT Godverdommen.. |
|
|
|
quote: 8 1/2 jaar. Altijd baas boven baas. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik zou virtuositeit (op muzikaal gebied) wensen. ... do you think we're forever? ... |
|
quote: wordt het niet snel saai dan? dan wordt muziek maken meer een routine... Je moeder. |
|
simpel, ik zou wijsheid wensen |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |