![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote:Ja en dat geloof je zelf ![]() ![]() ![]() |
|
tja, als het een oude man was...oude mensen kun je heel veel wijsmaken weetje of mischien was ie wel kleurenblind of zoiets ![]() MassMörd ![]() |
|
IK vindt de euro niet echt prettig, op een gegeven moment ben je er wel aan gewend. Bovendien zie ik het nut er niet van in, als elk land zijn eigen valuta heeft, maar op de internationale markt rekent iedereen in dollars, dan gaat het toch prima? Waarom moeten wij dan per se een eigen variant op de dollar? Kennerlijk wil Europa ook laten zien dat ze ook best wel mans is.. (of iets in die zin) ![]() |
|
ik denk dat het de bedoeling was van europa dat de euro kon concurreren met de dollar, maar dat gaat dus niet al te vlotjes MassMörd ![]() |
|
Zoals al eerder door mensen gezegd en tevens mijn mening wat betreft de 'euro': "iemand zin in een potje monopoly?" ![]() |
|
zeker! ik speel de bank i'll never loose hèèèhhèhè MassMörd ![]() |
|
quote: is goed!! winnen boeit me toch niet! heh heh Biertje erbij? ![]() ![]() |
|
Die briefjes van 5 t/m 100 passen tenminste gewoon in mijn portemonnee, bij de guldenbriefjes hing de helft er buiten. Dat is dus al één voordeel... ![]() |
|
quote: zeker meer dan 1 zelfs schol *plays monopoly* MassMörd ![]() |
|
quote: 100% mee eens. Korter samen gevat kan niet ![]() |
|
quote: <offtopic> Tuurlijk! Meer bier!! bdw: 'schol' is dit de originele spelling van het Deense 'skol'??? Maar iig: Na Zdravni, Takkiseks, Lecheim, Salute, Prost, Nazdrovje, Jamas, Attichue, Cheers, Proost! ![]() *plays monopoly with Hrugnir* </offtopic> ![]() |
|
Ben er gelukkig al aan gewend de heieken brouwerijen bestoken me al weer 'n paar maanden met euro bedragen (daar doe ik de bestellingen voor de bar). En was er al aan gewend op 1 januari, ik vin dat de briefjes op d-marken lijken. ![]() |
|
Ik kan niet wennen aan dat speelgoed geld hoor bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: Potje monopoly spelen? ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Ik begin al te wennen... ![]() |
|
Ik ben nog steeds aan het omrekenen naar de "vertrouwde" gulden. Maar om tegen te zijn heeft toch geen nut, de Euro is er, En dat iz het. Als ik mocht kiezen was de Euro helemaal niet gekomen.... Nu lijkt een ![]() ![]() ![]() |
|
terwijl alles duurder is geworden ![]() Je moeder. ![]() |
|
Het is lelijk geld, en het stinkt, tegen dus. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
De naam ´euro´ alleen al.... ![]() ![]() |
|
ik steun eu-rot-op en terecht ![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
Maar is dat gekomen door de Euro? Elk jaar word de prijs toch verhoogt? ( of heb ik voorgaande jaren niet opgelet?) ![]() ![]() |
|
Ik ben voorlopig nog wel blut, dus gaat het voor mij heel lang duren voordat ik aan die euro gewend ben... ![]() ![]() |
|
quote: Ik weet niet hoe ze het bij jullie hebben opgelost, maar hier zijn alle prijzen naar boven gegaan omdat de euro-bedragen dan mooi op 0,5 of 0,05 eindigen... En die afrondingen naar boven zijn soms echt wel groot.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |