![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Zie de site voor meer informatie. ![]() |
|
Tegen, de Euro is lelijk en het omrekenen zuigt. ![]() |
|
ja mijn gat in de hand is veel groter geworden. maar tja dit is niet alleen door de euro, maar ook door de geweldige economische situatie. wat wel zo is, terugdraaien kost nog veel meer, en dan komt er nog weer inflatie bovenop. het is goedkoper om nu die er toch is, de euro maar te houden. vond het wel verrekte handig bij graspop en wacken moet ik zeggen. die euro ![]() |
|
Met wat voor munt ik betaal zal me worst zijn, wat me harder stoort is dat ik voor 'hetzelfde' geld minder krijg! ![]() ![]() |
|
maar er is elk jaar zowiezo inflatie, dit ligt niet alleen aan de euro. bedoel ik werk nu ruim twee jaar bij de hema. en ook ver voor de euro werden de prijzen om dezoveel tijd omhoog geggooid. dit is niets iets nieuws. of hebben jullie je oma's nooit over vroeger horen praten ![]() |
|
Tegen.....alles is tering duur geworden erdoor ![]() ![]() |
|
Tegen de euro, we worden bezeken waar we bij staan! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: ja hoho, maar dit gaat niet in zulke mega stappen hoor, de euro heeft er wel degelijk mee te maken!!! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
ik voel me genegeerd ![]() ![]() |
|
quote: ja maar slechts voor 17% als ik het mij goed herinnering. dus 17% van de totale percentage. iig maar een klein deel (is berekend) ![]() |
|
quote: ik kan mij van de voorgaande jaren niet herinneren dat een prijs zich verdubbelde ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: is ook niet overal zo. maar bij bijv. blikjes automaten wel. die is echter geen inflatie. maar een naaistreek van de eigenaar van de blikjes automaat. dit komt dus niet direct door de euro, maar door de geniepige mens (indirect dus door de euro). winkeliers hebben hun kansgegrepen om de prijzen van sommige dingen te verhogen zonder dat hier een reden toe is. maar dit is dus geen inflatie (in economische termen gezien) ![]() |
|
damn dat zeg ik ook niet, ik beweer dat na de invoering van de euro dingen duurder zijn geworden en daarom ben ik tegen, dat het niet de schuld is van het plakje metaal snap ik ook wel... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: ja het is idd kut, maar wat doe je ertegen??? dat is de vrij. ik voel me vrij machteloos wat dat betrefd. weet wel dat ik nu niet voor niets 2 baantjes heb naast mijn studie ![]() ![]() |
|
Uitgaan enzo is wel overal een stuk duurder geworden en gewoon eten volgens mij ook (als eerst na de supermarkt ging was ik voor ongeveer 2 dagen 15-20 gulden kwijt, nu zeker zo'n 10 euro). Maar niet elk jaar worden prijsen bijsteld, dus daar moet je ook nog mee rekening houden (dat je opeens de inflatie van iets van 3 jaar ofzo op je bord krijgt). Op vakantie is het wel handig, maar mis de gulden toch wel, het was toch wel iets Nederlandsch ![]() ![]() |
|
ik mis de gulden niet, bovendien vind ik dat vreemd dat mensen de gulden nu opeens wel missen. wie miste er de 1 cent, wie mistte er het briefje van 5?? ![]() |
|
quote: het kleinste muntje wat we hadden was de stuiver, nu de een eurocent, kortom we hebben nu weer van dat kleine $%@$%&!geld wat we eerst afgeschaft hadden Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Tegen! Ik wordt helemaal debiel van al die muntjes! ![]() En nog debieler van de hoge prijzen,sta je bij de super om af te rekenen je tas zit half vol boodschappen,zegt dat Miepje :'Da's dan 23.98 ![]() ...ik mis het kwartje.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Platgeslagen 20 cent is 1 euro waard Geef een flinke mep met bijvoorbeeld een hamer op een muntje van twintig eurocent en met een beetje geluk ziet een parkeerautomaat het muntstuk aan voor een euro. Dagblad De Telegraaf ontving onlangs een tip dat dit mogelijk op waarheid berustte en besloot het eens te testen. En wat blijkt: niet alleen parkeerautomaten, maar ook condoom- en snoepautomaten zien het muntje voor een echte euro aan. De twintig-eurocent is overigens wel twee gram lichter dan een echte euro. Maar in de praktijk lijkt dat niet veel uit te maken. De directeur van Taxameter Centrale BV, die door de krant om een reactie werd gevraagd, meldde dat hij niet wilde geloven dat ook zijn parkeerautomaten het valse muntje accepteerden. (Bron: Fok!) I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Toch maar TEGEN! IK had er eind 2001 helemaal de pest in. Het zou echt gaan gebeuren. En nu we met de € leven wordt je idd flink bezeken! ![]() Frietje majo/pinda €2,10 das 4,50.- in guldens ![]() Alles is rete duur en al die winkeliers er maar profijt van hebben. Dat kleine geld is ook flink KUT ![]() ![]() Heb een beker op mn kamer staan helemaal vol met die rode pleuris muntjes(1,2 en 5 cent). Zit iets van €5 in ![]() Het enige voordeel ervan is dat je makkie in het buitenland kan betalen. Maar hoe vaak ga je nu naar t buitenland ![]() Flink tegen dus! ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Ik ben voor de euro, opdat we een sterker economisch blok worden dan Amerika, maar ik ben tegen de enorme prijsverhogingen die er naast de inflatie nog eens bij zijn gekomen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: idd, dat afronden voor eigen gemak moet maar es stoppen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
TEGEN, opkankeren met die geldtrekkende uitzuigers! ![]() ![]() |
|
idd ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |