|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Het HARVEST METALFESTIVAL zal dit jaar in Popcentrum Podium worden gehouden op vrijdag 9 september. Bekend bij iedere liefhebber; het spijkerhard Harvest death-metalfestival met créme de la créme, dit jaar op het grote podium in onze theaterzaal: De line-up tot nu toe: - NILE - UNLEASHED - HATE ETERNAL - BEHEMOTH - SOILENT GREEN - INCANTATION or BLOOD RED THRONE(t.b.c) Zaal open: 19.00 Aanvang: 19.30 Prijs: EUR 22.50 Voorverkoop is begonnen. Voor meer info, zie: www.poppodium.nl ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Aha, de bevestiging. Had er al iets van gehoord. |
|
Aanwezig! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Misschien wel aanwezig, nog even kijken. Gave bands. |
|
quote: Ja inderdaad, ik ook |
|
+1 dus |
|
quote: Vanwege Slome zijn cafeïnegebrek deze ochtend... als het goed is is die andere nu weer weg. |
|
Ik ben d'r bie! |
|
Mit dizze lainnup? Zekerste weet'n! Dat wordt 'n goave bak herrie! Oardig nuiver doch ik zo e'm... EDIT: Waarom blijft het zo vaag of het Incantation of BRT wordt ??? [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 11-07-2005 20:01] |
|
de maiste bands op dei oam'd mok'n wel meters!!! duzze das allenig mor goud Ik denk dat ze per vaarkante meter uutbetoald wod'n |
|
He, wat? |
|
jezus wat is dat voor allochtonentaal metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: Stratenleggers taal. City boy! |
|
quote: Dat ziet er leuk uit ... Hate eternal mag wel vervangen worden...naar mijn smaak.. Blood red throne moet wel komen...ik wil ook aanwezig zijn. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
HIER! Ze komen wel ! |
|
Volgens de podium site is de line-up omgegooid - NILE - UNLEASHED - BEHEMOTH - PUNGENT STENCH - INCANTATION - BELPHEGOR Dus GEEN Soilent Green, Hate Eternal, Blood Red Throne [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 12-08-2005 11:00] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
laat maar dus.. Suck my piss |
|
Geen Hate Eternal... Maar dat van Pungent Stench wist ik nog niet, dat is dan weer mooi meegenomen |
|
quote:Jammer, heel jammer. Had BRT graag gezien en HE ook met de nieuwe gitarist. |
|
Had Hate Eternal graag gezien... die andere bands maken me niets uit. Pungent Stench is niet zo mijn ding. Was wel aardig toen in VERA... Maar de rest van de bands zijn nog steeds goed. Unleashed heerschte een partij de pan uit op Arnhem Metalmeeting en Behemoth en Belphegor zijn ook bruut. Nile is ook mooi meegenomen, al zie je die band ook al redelijk vaak de laatste tijd. Maar het wordt wel een gaaf feestje! Dat wordt weer beuken tot we erbij neervallen |
|
quote: In dat geval sla ik over... |
|
quote: nait soezen Suck my piss |
|
quote: En zo ist mor net e'm... joa heur !!! |
|
quote: |
|
quote: Sja, als 2 van de 4 bands die ik had willen zien ineens niet spelen |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |