|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zal wel zijn!! Jij niet dan? Mss ook wel wat de euforie van ze eindelijk es live aan het werk gezien te hebben,maar kvond toch wel echt geslaagd!! De hele avond vondk eig wel Turisas was echt feesten!! Enkel Enthroned was barslecht!!Wat een baggergeluid! ik ben er zeker bij!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Nah, op Obituary en Pungent Stench na, vond ik het echt wel baggerbands. En idd, Turisas was gewoon lachen idd!! Vanavond heerschen in Antwerpen!!! carcasstrid |
|
quote: God Dethroned vondk toch ook wel echt sterk hoor! En melechesh...maar daar sta ik blijkbaar helemaal alleen mee HEERSCHEN is wat er ind op programma staat vanav Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik kwam voor Nile eigenlijk en ik verwachte dat de hel zou losbreken...nou....stond ik daar een beetje te duwe alleen in de pit. Vaag.. Op die muziek hoor je mekaar te slachtte... Ik dacht toch echt dat er een mega pit zou komen. Maarja het was wel dik relaxed voor de rest. |
|
quote: Ja nou eerlijk gezegd vind ik het niet echt heel erg pitbaar zoals Cannibal Corpse of Suffocation. Het werd imo snel een geluidsbrij en was wat lastig te volgen, "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Mee eens. Vooral het nieuwe snellere werk van Nile was lastig te volgen..Jammer ook dat Unleashed een beetje over de zeik stond. |
|
quote:Apengedrag Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Erg relaxed dat er ook een snackbar was |
|
Weinig bands gevolgd. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Haha nee ik zag Cornholio constant naar de snackbar renne |
|
In het halletje was het goed vertoeffen om bij te komen in de pauze.ik heb me prima vermaakt gister..super. |
|
Ken ik cornholio? Je was nog nooit in Hardenberg geweest, neem ik aan na je reactie? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
incantation Saai BELPHEGOR kut Behemoth grappig jammer van de act eromheen PUNGENT STENCH altijd leuk , jammer dat dr weinig oud spul werd gespeeld , ach tis ook een heel andere band als vroeger. Unleashed Live nooit zo overtuigend als op cd , jammer altijd. heb me iig wel vermaakt. Nile Niks van gezien ivm trein en uitlopen Tsjah ach duur avondje , als ik kijk wat ik dr voor terug kreeg Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: uhm....sinds 2002 ben ik naar geeneen groot fest geweest.. Laatste feest was No Mercy waar Immortal nog speelde.Geen tijd, geld of andere problemen. Cornholio is een goeie maat van me. Via hem poste ik hier es wat..Boeie of je hem kent...maakt het uit.. |
|
quote: |
|
Nu ben ik van plan een hoop meuk af te gaan.. 2x Gorgoroth, metal meeting, x-massfest. Misschien nog wat kleine shit..zoiezo vaak naar Pleurisy...support!! ga jij nog naar een deze dingen nix? |
|
Metalmeeting wel. Verder zie ik nog wel. In principe -en als het mogelijk is- heb ik ieder weekend een concert. Death/grind bandjes genieten de voorkeur. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik zit vaak met oefenen en mn eigen muziek. daarnaast heb ik geen rijbewijs dus dat sux ook nog is..Dan wordt alles vrij beperkt. bovengenoemde concerten ga ik ZEKER heen. metal meting ga ik heen om vooral Fluisterwoud en Dismember te zien. |
|
Ik heb wel een rijbewijs. Jammer is dat. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ja voor jou is het dus dan allemaal al een stuk makkelijker. [Dit bericht is gewijzigd door Gahlgarath op 10-09-2005 18:34] |
|
Was wel ok avondje, alleen jammer dat ik zo klote moe was en vandaag ook moest werken.... Incantation helaas gemist, was toch ietsje langer rijden dan gedacht... Belphegor was wel ok. Pungent Stench viel me vies tegen, ik herkende bijna niets van wat ze speelden. Heb ze veel en veel beter gezien. Unleashed is altijd wel feest qua presentatie en zo, maar verder niet echt boeiend qua muziek. Smaken verschillen. Nile was ook wel gaaf, die drummer is echt geweldig, maar het was jammer dat de zaal al een eind leeg was toen ze speelden, sfeer was toch een stuk minder hierdoor. Op zich wel een leuke avond, best gezellig, maar het was idd een duur avondje voor wat ik er voor terug heb gekregen. Ik denk dat ik meer had moeten zuipen om het echt gaaf te vinden, maar ja, met een enorme kegel tegen oude mensen praten is ook niet veel. Edit: vergeet ik de gaafste band van de avond: Behemoth, heerlijk potje beuken! [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 10-09-2005 19:57] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Ja sorry mn auto gaat niet zo hard he Van de terugweg heb ik weinig mee gekregen trouwes, dus duurde ook niet zo lang. Maar goed ik was niet de enige geloof ik.... |
|
quote: Yep, volgens mij waren dat er drie, oa The Amphymn geloof ik Got Milf en nog iets en ze waren iig zoals altijd gaaf. Nu maar eens chillen thuis, na mijn omweg via Antwerpen. Zat nog even tijdens soundcheck te vervelen en toen toch maar besloten om lekker vroeg naar huis te gaan. |
|
HEERSCH!!!! Wat een avond gister in Antwerpen!! Belphegor:zoals altijd,niet echt slecht te noemen,maar gaat al heel snel vervelen vindk... Incantation:lekker ouderwets beuken! Behemoth:eerste hoogtepunt van de avond! In begin beetje last van een kutgeluid maar dat beterde vrij snel. Alweer een superstrak optreden,verwachtingen dus volledig ingelost alweer...HEERSCH Pungent Stench:supergaaf optreden met een fantastische setlist!Klassiekers van Been caught buttering en deze keer ind 3 nieuwe nrs: The Amp Hymn, Got Milf en Apothemnophiliac Enig minpuntje,wat eig wel een schande was te noemen,was de erg magere opkomst voor deze heren. Unleashed:live niet echt aan mij besteed en dan nog die kapotte nekspieren...tooghangen dus! Nile:wat is dit toch een super heerschband!Die bassist Lekkere set ook met vrij veel nrs van Black seeds of vengeance Kortom...heel fijne avond!! En 22 euro vindk dan ook nog eens erg weinig geld hoor voor zo'n affiche,die het dan ook nog waarmaakt! Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |