IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : HARVEST METALFEST, 09-09-05 Podium Hardenberg. Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2005 14:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 14:12 schreef Snaack het volgende:
Sja, als 2 van de 4 bands die ik had willen zien ineens niet spelen

Och je bent niet de enige die nu twijfelt hoor..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-08-2005 14:18]

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 13-08-2005 14:21 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Is inderdaad jammer, ben ondanks dat toch van de partij, denk ik.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2005 14:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mag er trouwens geslapen worden op de parkeerplaats in de auto? Anders moet ik bob-en

Nouja mogen.. gedogen ze het?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-08-2005 14:23]

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 13-08-2005 14:25 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 14:23 schreef MindlessMayo het volgende:
Mag er trouwens geslapen worden op de parkeerplaats in de auto? Anders moet ik bob-en

Pak je een andere parkeerplaats, loop je minder risico voor 1 boete.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2005 17:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 13:26 schreef Snaack het volgende:
In dat geval sla ik over...
+1

Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 13-08-2005 19:24 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 13:27 schreef skullfuck het volgende:
nait soezen

Nait soezen,dat dun'n dien oor'n noatied wel

Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 13-08-2005 19:30 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

quote:

Ik denk het niet,er wordt om het pand heen bewaakt omdat er klachten uit de buurt waren gekomen omtrend overlast natijd.Maar ja met slapen veroorzaak je geen overlast lijkt mij of je moet al keihard snurken

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Usericon van nogayblackmetal
Posted 13-08-2005 19:48 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

Knap lullig is dit, laat dan maar

SALT IN YOUR WOUNDS!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2005 20:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 19:30 schreef Tucker 10-4 Harley het volgende:
Ik denk het niet,er wordt om het pand heen bewaakt omdat er klachten uit de buurt waren gekomen omtrend overlast natijd.Maar ja met slapen veroorzaak je geen overlast lijkt mij of je moet al keihard snurken

Hmz..
Enig idee hoe laat de laatste band hun ding doen? Vallen er nog treinen te halen? Zal wel niet met concert op vrijdagavond.

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 13-08-2005 21:05 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Ik vind het geen ramp dat Hate eternal van de bill is gehaald. Op cd schoppen ze kont, maar live is het maar wat saai. Wel jammer dat BRT niet meer komt, maar Incantation is ook zeer bruut. Zeker van de partij!!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-08-2005 21:28 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:

Ik denk het inderdaad niet. De beveiliging is er de laatste tijd wat strenger bezig. Op een ´normale´ zaterdagavond staat er tegenwoordig ook al standaard beveiliging bij de parkeerplaats i.v.m. vele vechtpartijen nadien etc.

Offtopic: vanavond weer Podium

..."Hate can only create more hate"...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2005 21:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Dan maar bob-en, ken ook niemand uit die buurt waar ik kan blijven slapen.

Of iemand anders moet gaan rijden en los ik mijn rijschuld wel elders in. Podium is een prima plek om genadeloos zat te worden

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-08-2005 21:44]

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 13-08-2005 21:43 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Goede line-up!

Jammer dat ik de meeste bands de week daarvoor al zie

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-08-2005 21:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 21:38 schreef MindlessMayo het volgende:

Dan maar bob-en, ken dr ook niemand uit die buurt waar ik kan blijven slapen.

Hmmmzz, als ik m´n huissie nou al had, mocht je gerust blijven crashen...
Maar dat is dan dus nog niet zo.

En met dat tweede gedeelte van je post heb je helemaal gelijk. Ik kom er bijna iedere week, maar ben er volgens mij nog nooit nuchter vandaan gekomen..

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 13-08-2005 21:45]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2005 21:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 21:45 schreef Immortella het volgende:
Hmmmzz, als ik m´n huissie nou al had, mocht je gerust blijven crashen...
Maar dat is dan dus nog niet zo.

En met dat tweede gedeelte van je post heb je helemaal gelijk. Ik kom er bijna iedere week, maar ben er volgens mij nog nooit nuchter vandaan gekomen..

Och het komt wel goed allemaal, moet alleen eff zien te regelen dan. Heb dr wel zin in, leuke line up wel.

Ghehe Podium is voor mij eigenlijk tot nu toe ook altijd zatte boel geweest. Hoe zit het trouwens (offtopic ja) met het metalfest aldaar, was raise your fist het alternatief of heb ik het gemist rond januari/februari?

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 13-08-2005 21:50 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 21:43 schreef Brujo het volgende:
Goede line-up!

Jammer dat ik de meeste bands de week daarvoor al zie

Waar ga je heen dan? Hole in the sky ofzo?

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 13-08-2005 21:53 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 21:50 schreef Jansuh het volgende:
Waar ga je heen dan? Hole in the sky ofzo?

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 13-08-2005 21:54 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 21:53 schreef Brujo het volgende:

Vet man!

Wilde ik ook heen.. Maarja, mijn magere budget liet het niet toe

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-08-2005 21:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 21:50 schreef MindlessMayo het volgende:
Och het komt wel goed allemaal, moet alleen eff zien te regelen dan. Heb dr wel zin in, leuke line up wel.

Ghehe Podium is voor mij eigenlijk tot nu toe ook altijd zatte boel geweest. Hoe zit het trouwens (offtopic ja) met het metalfest aldaar, was raise your fist het alternatief of heb ik het gemist rond januari/februari?

Hmmm, da´s een goeie vraag. Weet je dat ik me dat ook opeens niet meer kan herinneren? Ik dacht dat er begin van ´t jaar wel weer ´n metalfest was geweest, maar ik zou niet meer weten welke bands er stonden (en of ik er überhaupt ben geweest... ).
Maar ´t Metalfest werd de laatste tijd toch minder.

Nog meer offtopic: binnenkort ook Jon Oliva´s Pain, Steve Vai, Saxon en Helloween in Podium (niet tegelijkertijd..).

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 13-08-2005 21:56 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 21:54 schreef Jansuh het volgende:
Vet man!

Wilde ik ook heen.. Maarja, mijn magere budget liet het niet toe

Daarom zit ik ook op dit moment thuis kaakjes te eten..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2005 21:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 21:55 schreef Immortella het volgende:
Hmmm, da´s een goeie vraag. Weet je dat ik me dat ook opeens niet meer kan herinneren? Ik dacht dat er begin van ´t jaar wel weer ´n metalfest was geweest, maar ik zou niet meer weten welke bands er stonden (en of ik er überhaupt ben geweest... ).
Maar ´t Metalfest werd de laatste tijd toch minder.

Nou, ik ging er standaard elk jaar heen maar vorig jaar of het jaar daarvoor voor het laatst geweest Begin dit jaar hadden ze wel het nieuwe Raise Your Fist (heavy metal festival), zou dat er voor in de plaats gekomen zijn??

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 13-08-2005 22:18 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 21:56 schreef Brujo het volgende:
Daarom zit ik ook op dit moment thuis kaakjes te eten..

Ajoh, wie bewaart, die heeft wat.

Ik baal er nog steeds een beetje van. Maarja, volgende keer beter he.

veel plezier alvast gewenst, gij Brujo!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-08-2005 19:17 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 21:58 schreef MindlessMayo het volgende:
Nou, ik ging er standaard elk jaar heen maar vorig jaar of het jaar daarvoor voor het laatst geweest Begin dit jaar hadden ze wel het nieuwe Raise Your Fist (heavy metal festival), zou dat er voor in de plaats gekomen zijn??

Hm, ik denk niet dat Raise Your Fist er standaard voor in de plaats is gekomen. Kan ik me i.i.g. nauwelijks voorstellen.
Maar volgens mij is er begin dit jaar geen ´normaal´ Metalfest geweest nee.. Ik kan me er niets van herinneren, dus?

Pffff, gisteravond Podium was ook weer super. Modderworstelende vrouwen in bikini.
Maar weer heel snel naar boven gerend.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-08-2005 19:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2005 19:17 schreef Immortella het volgende:
Hm, ik denk niet dat Raise Your Fist er standaard voor in de plaats is gekomen. Kan ik me i.i.g. nauwelijks voorstellen.
Maar volgens mij is er begin dit jaar geen ´normaal´ Metalfest geweest nee.. Ik kan me er niets van herinneren, dus?

Pffff, gisteravond Podium was ook weer super. Modderworstelende vrouwen in bikini.
Maar weer heel snel naar boven gerend.

Nouja, Raise Your Fist was dan niet een daverend succes (als in volle zaal) maar toch heel aardig. Ik meende dat ze hier ook een jaarlijks terugkerend iets van wilden maken, kan me wel goed voorstellen dat dit als probeersel in de plaats van de metalfests komt.

Modderworstelen?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-08-2005 21:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2005 19:31 schreef MindlessMayo het volgende:
Nouja, Raise Your Fist was dan niet een daverend succes (als in volle zaal) maar toch heel aardig. Ik meende dat ze hier ook een jaarlijks terugkerend iets van wilden maken, kan me wel goed voorstellen dat dit als probeersel in de plaats van de metalfests komt.

Modderworstelen?

Naja, ik bedoelde ook meer inderdaad dat het 'normale' Metalfest altijd wel een groot succes was en vaak uitverkocht. Dat was ook vaak een brede line-up qua genres, Raise Your Fist is wat dat betreft voor een veel minder breed publiek. Daarom kan ik me haast niet voorstellen dat ze het 'in plaats van' doen, maar goed, dat kan ik uiteraard ook mis hebben.

En ja, modder worstelen. Door mooie dames, in bikini... Één of andere Beach Party, in de grote zaal. Overal een fucking laag zand, waardoor je constant bijna op je bek ging.
Maar moest wel even naar de grote zaal, omdat ik daar had afgesproken met de eigenaresse van de pythons, dat ik ff met één van haar slangen op de foto kon.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com