|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Is inderdaad jammer, ben ondanks dat toch van de partij, denk ik. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Mag er trouwens geslapen worden op de parkeerplaats in de auto? Anders moet ik bob-en Nouja mogen.. gedogen ze het? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-08-2005 14:23] |
|
quote: Pak je een andere parkeerplaats, loop je minder risico voor 1 boete. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:+1 |
|
quote: Nait soezen,dat dun'n dien oor'n noatied wel |
|
quote: Ik denk het niet,er wordt om het pand heen bewaakt omdat er klachten uit de buurt waren gekomen omtrend overlast natijd.Maar ja met slapen veroorzaak je geen overlast lijkt mij of je moet al keihard snurken |
|
Knap lullig is dit, laat dan maar SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Hmz.. Enig idee hoe laat de laatste band hun ding doen? Vallen er nog treinen te halen? Zal wel niet met concert op vrijdagavond. |
|
Ik vind het geen ramp dat Hate eternal van de bill is gehaald. Op cd schoppen ze kont, maar live is het maar wat saai. Wel jammer dat BRT niet meer komt, maar Incantation is ook zeer bruut. Zeker van de partij!! |
|
quote: Ik denk het inderdaad niet. De beveiliging is er de laatste tijd wat strenger bezig. Op een ´normale´ zaterdagavond staat er tegenwoordig ook al standaard beveiliging bij de parkeerplaats i.v.m. vele vechtpartijen nadien etc. Offtopic: vanavond weer Podium ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dan maar bob-en, ken ook niemand uit die buurt waar ik kan blijven slapen. Of iemand anders moet gaan rijden en los ik mijn rijschuld wel elders in. Podium is een prima plek om genadeloos zat te worden [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-08-2005 21:44] |
|
Goede line-up! Jammer dat ik de meeste bands de week daarvoor al zie Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Hmmmzz, als ik m´n huissie nou al had, mocht je gerust blijven crashen... Maar dat is dan dus nog niet zo. En met dat tweede gedeelte van je post heb je helemaal gelijk. Ik kom er bijna iedere week, maar ben er volgens mij nog nooit nuchter vandaan gekomen.. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 13-08-2005 21:45] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Och het komt wel goed allemaal, moet alleen eff zien te regelen dan. Heb dr wel zin in, leuke line up wel. Ghehe Podium is voor mij eigenlijk tot nu toe ook altijd zatte boel geweest. Hoe zit het trouwens (offtopic ja) met het metalfest aldaar, was raise your fist het alternatief of heb ik het gemist rond januari/februari? |
|
quote: Waar ga je heen dan? Hole in the sky ofzo? |
|
quote: Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Vet man! Wilde ik ook heen.. Maarja, mijn magere budget liet het niet toe |
|
quote: Hmmm, da´s een goeie vraag. Weet je dat ik me dat ook opeens niet meer kan herinneren? Ik dacht dat er begin van ´t jaar wel weer ´n metalfest was geweest, maar ik zou niet meer weten welke bands er stonden (en of ik er überhaupt ben geweest... ). Maar ´t Metalfest werd de laatste tijd toch minder. Nog meer offtopic: binnenkort ook Jon Oliva´s Pain, Steve Vai, Saxon en Helloween in Podium (niet tegelijkertijd..). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Daarom zit ik ook op dit moment thuis kaakjes te eten.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Nou, ik ging er standaard elk jaar heen maar vorig jaar of het jaar daarvoor voor het laatst geweest Begin dit jaar hadden ze wel het nieuwe Raise Your Fist (heavy metal festival), zou dat er voor in de plaats gekomen zijn?? |
|
quote: Ajoh, wie bewaart, die heeft wat. Ik baal er nog steeds een beetje van. Maarja, volgende keer beter he. veel plezier alvast gewenst, gij Brujo! |
|
quote: Hm, ik denk niet dat Raise Your Fist er standaard voor in de plaats is gekomen. Kan ik me i.i.g. nauwelijks voorstellen. Maar volgens mij is er begin dit jaar geen ´normaal´ Metalfest geweest nee.. Ik kan me er niets van herinneren, dus? Pffff, gisteravond Podium was ook weer super. Modderworstelende vrouwen in bikini. Maar weer heel snel naar boven gerend. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nouja, Raise Your Fist was dan niet een daverend succes (als in volle zaal) maar toch heel aardig. Ik meende dat ze hier ook een jaarlijks terugkerend iets van wilden maken, kan me wel goed voorstellen dat dit als probeersel in de plaats van de metalfests komt. Modderworstelen? |
|
quote: Naja, ik bedoelde ook meer inderdaad dat het 'normale' Metalfest altijd wel een groot succes was en vaak uitverkocht. Dat was ook vaak een brede line-up qua genres, Raise Your Fist is wat dat betreft voor een veel minder breed publiek. Daarom kan ik me haast niet voorstellen dat ze het 'in plaats van' doen, maar goed, dat kan ik uiteraard ook mis hebben. En ja, modder worstelen. Door mooie dames, in bikini... Één of andere Beach Party, in de grote zaal. Overal een fucking laag zand, waardoor je constant bijna op je bek ging. Maar moest wel even naar de grote zaal, omdat ik daar had afgesproken met de eigenaresse van de pythons, dat ik ff met één van haar slangen op de foto kon. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |