IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : HARVEST METALFEST, 09-09-05 Podium Hardenberg. Vorige pagina | Volgende pagina
Spermarcel
Inject Me With Aids
Usericon van Spermarcel
Posted 09-09-2005 18:38 by Spermarcel Wijzig reactieProfiel van SpermarcelQuote dit berichthttp://www.scheldgeweld.tk

quote:
Op 9 september 2005 18:36 schreef Zenial het volgende:
Je hebt een spelfout in je username sukk0l

is dat zo mag jij mij er op wijzen welke sukk0llll

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-09-2005 23:58 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-09-2005 2:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zo, dat was weer een leuk feestje. Lekkere herrie, veel mensen ontmoet/gesproken en koud bier.

Eerst maar eens slapen.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-09-2005 3:49 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Inderdaad cool concert. Jammer dat het zo'n fucking end reizen was hehehe... ben nog maar net thuis

Zenial

Cornholio the Great
Jesus.....Was.....Mortal........
Usericon van Cornholio the Great
Posted 10-09-2005 4:05 by Cornholio the Great Wijzig reactieProfiel van Cornholio the GreatQuote dit berichthttp://www.cornholiosmanagement.nl

Ja.. was idd een enorm end rijden
Maarja.. het was het cker waard:

Incantation
Geniaal, erg goed en kwam overtuigend over.(op mij, veel beter dan in Apeldoorn eind april)
Al heb ik maar 3 nummers gezien i.v.m. file.

Belphegor
Was leuk om naar te kijken, kende ze niet. Maar kon me wel boeie live.

Behemoth

DE band waar ik voor ging.
Wat een optreden weer. Bruut uit me plaat gegaan daar en niet van de podiumrand afgeweest.

Pungent Stench
Begon wat matigjes vond ik maar na mate het optreden vorderde werden ze beter.
Alsof ze warm moesten draaien eigenlijk, terwijl het fekking heet was binnen.
Maar wel zeker goed vermaakt.

Unleashed
Niet mijn ding. Ik heb het dan ook vanaf de zijkant bekeken omdat ik toch graag alle bands zie.
Het geluid bij Unleashed was ook minder vond ik.

Nile

Wat een enorm bruut geweld !!!
Allemachtig..
Die nieuwe drummer rost en heerschd de pan uit.
Die nieuwe (19jarige) bassist stond ook als een huis.
Die was van plan om op te stijgen... wat een chopper heeft ie in huis!

Kortom, een geweldige avond. Gezellig, en vette bands..
TOP!!

There can be only one CORN !!
Life SUCKS.... and then you die!!!

Gahlgarath
Usericon van Gahlgarath
Posted 10-09-2005 4:31 by Gahlgarath Wijzig reactieProfiel van GahlgarathQuote dit bericht

Incantation

Eerste keer dat ik de band zag...Ik weet alleen nog dat ik met Cornholio plots ten strijde trok
Ik heb ook maar 3 nummers gezien i.v.m. file.

Belphegor

Dit vond ik een hele goede band! De zanger had echt een mega uitstraling! Erg leuk! Heeft iemand hier trouwens de drummer van deze band in de gaten gehouden????Zn hand staat stil tijdens de blasts beats :shock:
Nog nooit eerder zo'n drummer gezien....mega!!

Behemoth

Behemoth vond ik op cd weinig wat aan,,,,Ik hoorde er iedereen over. Nu heb ik ze live gezien en das wel toch indrukwekkend.

Pungent Stench

Er lekker voor de afwisseling....langzaam en lekker lompig...weet er weinig meer van want ik stond uit mn dakkie tegaan...

Unleashed

Het geluid was inderdaad sux maar ik vond de band opzich prima.

Nile

Weet hier ook weinig meer van. Was alleen maar aan het maf doen in de pit.... 8)

Kortom, een geweldige avond. Gezellig, en vette bands..
TOP!! Ckers VOORAL lekker pitte!!!! Goeie zaak...ben wel gebroke en brak nu..

[Dit bericht is gewijzigd door Gahlgarath op 10-09-2005 15:47]

Gahlgarath
Usericon van Gahlgarath
Posted 10-09-2005 4:33 by Gahlgarath Wijzig reactieProfiel van GahlgarathQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door Gahlgarath op 10-09-2005 4:37]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-09-2005 9:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Incantation
Leuke band, lekker log maar op een gegeven moment klonk alles van hetzelfde. Het bier smaakte prima haha.

Belphegor
Niet zo mijn ding, heb me prima vermaakt met achterlijk doen en bijkletsen met oude en nieuwe bekenden.

Behemoth

Publiek kwam lekker los, lekker beuken en haren wapperen. Heerlijk!! Voor mij echt DE band van de avond, geweldig kunnen uitleven!

Pungent Stench
Had niet eens door dat zij het waren die hun ding deden, vond het niet echt boeiend. Werd voor mij al snel een brij van geluid.

Unleashed
Bij vlagen energiek, publiek was erg matjes. Toch vond ik het wel een leuk optreden

Nile
Die bassist was goed bezig mooi om te bekijken hehe Een muur van lawaai, ging soms ietwat verloren in een brij van geluid.. erg jammer. Maar al met al kwam het wel goed over. De laatste helft niet meer gezien, zere voeten enzo. Het mietje dat ik er ben haha.

Overigens veel namen weer kwijt geraakt, geloof dat ik niet zo goed ben in namen bij gezichten onthouden haha. Tof overigens dat er lui vanuit Rotterdam en Tilburg aanwezig waren.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-09-2005 9:43]

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-09-2005 9:43 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Mja ik baal best wel dat ik de eerste drie bands heb gemist omdat mijn chauffeur niet eerder weg kon van zn werk

Zenial

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-09-2005 9:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 9:43 schreef Zenial het volgende:
Mja ik baal best wel dat ik de eerste drie bands heb gemist omdat mijn chauffeur niet eerder weg kon van zn werk

Ja vervelend inderdaad, maarja weinig aan te doen. Leuk je eens gezien te hebben trouwens

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-09-2005 11:28 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Volgende keer krijg je een biertje van me

Normaal ben ik niet zo brak trouwens, ik stond alleen nog op mn voeten vanwege alle red bull en aspirine ghehehehe

Zenial

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-09-2005 11:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 11:28 schreef Zenial het volgende:
Volgende keer krijg je een biertje van me

Normaal ben ik niet zo brak trouwens, ik stond alleen nog op mn voeten vanwege alle red bull en aspirine ghehehehe

Welja je was niet de enige, ik had het bier me iets te goed laten smaken haha. Ben je nog bij Opeth dan in 013 zondag? Ahja, leuk eens een gezicht bij een naam te zien! Alweer wat beter nu?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-09-2005 11:31]

oscura
Usericon van oscura
Posted 10-09-2005 11:37 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Hoelang heeft Nile gespeeld? Want ik zag aan het programma van Antwerpen dat ze anderhalf uur zouden spelen!!??

carcasstrid

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-09-2005 11:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 11:37 schreef oscura het volgende:
Hoelang heeft Nile gespeeld? Want ik zag aan het programma van Antwerpen dat ze anderhalf uur zouden spelen!!??

Ik heb geen idee, geen besef van tijd gehad maar voor mijn gevoel was het een uur.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-09-2005 11:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Eerste 3 bands, bagger! Zelfs behemoth kon me niet boeien, blastbeat festijn
Pungent Stench had wel een goed geluid, wat veel nieuwe nummers. Was wel ok op zich.
Unleashed was beter, vooral de oude shit. Into Glory Ride en Before The Creation OF Time
Dat waren wel 2 pitjes, de rest was een beetje mat.
Nile, speelde goed, maar ook hier veel nieuwe nummers, geef mij de old school maar.
Goed concert, maar Nile viel me toch tegen. Het is iig geen Suffocation of Cannibal Corpse qua live sfeer/optreden

"This one is older than shit, heavier than time!"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-09-2005 11:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 11:42 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat waren wel 2 pitjes, de rest was een beetje mat.

Nou, niet echt de benaming pit waard.. zelfs niet pit.. die 3 duwende 'kinders'.. erg mat.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-09-2005 11:45]

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-09-2005 11:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 11:45 schreef MindlessMayo het volgende:
Nou, niet echt de benaming pit waard.. zelfs niet pit.. die 3 duwende 'kinders'.. erg mat.

Ja het kwam niet echt op gang, ze wilden ook niet.

oscura
Usericon van oscura
Posted 10-09-2005 11:49 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 11:41 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik heb geen idee, geen besef van tijd gehad maar voor mijn gevoel was het een uur.

Heb je nog foto's gemaakt Mayo?

carcasstrid

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-09-2005 11:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 11:46 schreef 0Tolerence het volgende:

Alleen bij Behemoth, dat was dan erg gaaf.. jammer van die lange kerel die beetje stilstaande mensen onverwachts heel hard ging duwen.

quote:
Op 10 september 2005 11:49 schreef oscura het volgende:
Heb je nog foto's gemaakt Mayo?

Nee, was te druk

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-09-2005 11:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 11:54 schreef MindlessMayo het volgende:
Alleen bij Behemoth, dat was dan erg gaaf.. jammer van die lange kerel die beetje stilstaande mensen onverwachts heel hard ging duwen.

Nee, was te druk

Ja ik zag dat het bij behemoth wel druk was, maar de muziek kon me niet boeien. Ik stond ook ergens achterin

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 10-09-2005 11:55 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Iemand die nog weet of Pungent Stench deze keer ook wat nummers van Ampeauty heeft gespeeld? Onlangs gezien in Landegem en ondanks een megabeukfestijn was dat wel het enige minpuntje...Die schijf is zo megavet en die teksten hilarisch als vanouds,maar enkel "The Amp hymn" voorbij horen komen... Kheb er echt zin in vr vanav (Antwerpen)!! Behemoth,Nile en Pungent!!

Member of the iso-betawuste crew!!

Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 10-09-2005 11:55 by Pierced by the metal Wijzig reactieProfiel van Pierced by the metalQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 11:46 schreef 0Tolerence het volgende:

Ik had het idee dat meer dan de helft van de gasten unleashed helemaal niet kende, vandaar zon kleine pit.

Maar goed, ik heb me toch wel vermaakt daar.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-09-2005 11:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Dat id had ik ook wel ja, de oude nummers knallen op zich nog wel.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-09-2005 11:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 11:55 schreef Pierced by the metal het volgende:
Ik had het idee dat meer dan de helft van de gasten unleashed helemaal niet kende, vandaar zon kleine pit.

Mwah eerder doordat de nieuwere nummers niet zo heeeel boeiend zijn.. vroegah was alles betah.

oscura
Usericon van oscura
Posted 10-09-2005 12:04 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 11:55 schreef Snoodaerdt het volgende:
... een megabeukfestijn was

Vond je?

quote:
Kheb er echt zin in vr vanav (Antwerpen)!! Behemoth,Nile en Pungent!!

Ah, er gaan toch nog zm-ers dus

carcasstrid

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com