|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ohja.. maar dat was niet in het huidige metalfest concept toch? |
|
quote: Ohja, was dat de 'Metalfest' editie van dit jaar? Vreemd hoor, Podium moet niet zo knullig gaan zitten doen, maar gewoon een stuk of 5 goede bands boeken en raggen maar! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Nee, niet zo als anders, maar dat was vorig jaar ook al niet (volgens mij). |
|
@ Immo: Precies! Ik dacht trouwens dat het gewoon een concert was van Cradle ipv een festival.. twee bands een festival hmz? @ Buried_Alive 2004 wel toch.. of was dat 2003 alweer.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-08-2005 21:37] |
|
quote:Men wil weer meer metal en rock boeken daar. En misschien komt er aan het eind van het jaar nog een leuk feestje. |
|
En heeft blondi al kaarten? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Femaze: Ga je mee? |
|
quote:Als een zeker persoon weet wat zij wil, dan is dat in no-time geregeld!!! |
|
quote: Oh je haalt kaartje voor mij? Hmzzzz, ik ga toch maar wel overigens.. denk ik. Twijfeltwijfel |
|
quote:Als je betaalt!!! Hoezo twijfel?? |
|
quote: Hehe ik haal zelf wel indien ik ga , twijfel vanwege line up en andere concerten. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-08-2005 22:54] |
|
quote: Die zekere zij-persoon gaat niet naar introductie kamp. Zo goed? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Dan regel ik een kaartje voor haar!! |
|
Hmm voor mij geen doom in september, komt er een plek vrij op de te bezoeken concerten lijst. Dus mja.. Harvest it is. Nu nog even kijken wie hier allemaal naar toe gaan.. |
|
Blondi en ik. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: |
|
Alhoewel dit voor mij nog een onduidelijk topic is, pleur ik het hier maar neer omdat ik het anders ook niet weet. Het andere topic werd gesloten, terwijl het niet ging over 09-09-05 in Hardenberg maar 10-09-05 te Antwerpen. Enfin.. nog een dikke week met definitieve line up: "HARVEST FESTIVALS 2005" NILE UNLEASHED - PUNGENT STENCH BEHEMOTH - INCANTATION BELPHEGOR carcasstrid |
|
quote: dat is toch een stuk minder dan hoe de line-up er in 1ste instantie uitzag, nog steeds aardig, maar toch... dit was de 'gewenste' line up?; - NILE - UNLEASHED - HATE ETERNAL - BEHEMOTH - SOILENT GREEN - BLOOD RED THRONE [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 30-08-2005 11:38] |
|
Sorry, geen Blood Red Throne. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
De definitieve line-up: - NILE (foto) - UNLEASHED - BEHEMOTH - PUNGENT STENCH - INCANTATION & - BELPHEGOR I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Als Hate Eternal nou nog kwam was ik wel gegaan. Hun laatste CD is, zeker voor een death metal band, zeker niet onaardig. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: lezen? |
|
quote: De line-up tot nu toe: - NILE - UNLEASHED - HATE ETERNAL - BEHEMOTH - SOILENT GREEN - INCANTATION Staat op de podium website, updaten ze die niet ofzo.. |
|
en maar kaarten blijven verkopen.... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |