IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : HARVEST METALFEST, 09-09-05 Podium Hardenberg. Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-09-2005 12:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 12:04 schreef soepkoeltoer het volgende:
Als je doorloopt is het ongeveer een kwartier lopen.

Ik loop niet zo hard na een sloot bier eigenlijk. Maar goed, denk er nog over na.. kan altijd nog met de ootoo gaan. Tenminste die ootoo probeer ik momenteel als back-up te regelen.

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 05-09-2005 20:17 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 10:39 schreef MindlessMayo het volgende:
Hmm laatste trein terug gaat om 00.24 uur voor mij, moet de planning wel strak lopen. Was nog best een eindje sjouwen van Podium naar station, iemand nog enig idee hoelang dat lopen was?

Of toch maar met de ootoo, moeilijk moeilijk.

Ik zou de auto maar pakken. Nile begint pas rond 23.50 uur die zijn met 50 minuten nog niet klaar, althans dat hoop ik niet. Zou wel erg kort zijn.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2005 14:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 20:17 schreef mardukfan het volgende:
Ik zou de auto maar pakken. Nile begint pas rond 23.50 uur die zijn met 50 minuten nog niet klaar, althans dat hoop ik niet. Zou wel erg kort zijn.

Yoooo, ik ga ook met de ootoo en dan daar lekker biertjes zuup'n en heerlijk slapen en de volgende morgen weer met de ootoo naar huis.

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 07-09-2005 11:16 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 21:49 schreef oscura het volgende:
gaan er eigenlijk nog zm'ers naar Antwerpen?

Yeps!! Ik ga ginds het einde van mn 2de zit periode gaan vieren!! En het belooft een gaaf feestje te worden met Nile, Behemoth en Pungent Stench!! Dit zijn voor mij denkek zowat mn favo death metalbands van het moment!!

Member of the iso-betawuste crew!!

slome
Usericon van slome
Posted 09-09-2005 7:59 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Nog een paar uurtjes...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-09-2005 10:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ben benieuwd of er nog kaarten te krijgen zijn hehe, ik ben weer op tijd met dat soort dingen as usual

"This one is older than shit, heavier than time!"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-09-2005 10:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 10:30 schreef 0Tolerence het volgende:
Ben benieuwd of er nog kaarten te krijgen zijn hehe, ik ben weer op tijd met dat soort dingen as usual

tuurlijk wel, ik ga zo maar eens even kaartje halen

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-09-2005 10:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 10:31 schreef MindlessMayo het volgende:
tuurlijk wel, ik ga zo maar eens even kaartje halen

Ik woon niet echt om de hoek, dus ik moet maar ff bellen in de middag ofzo

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-09-2005 10:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 10:32 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik woon niet echt om de hoek, dus ik moet maar ff bellen in de middag ofzo

Ik ook niet, gwk enzo.. en je kan via de site toch kaartje kopen?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-09-2005 10:44 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hmm ja, hehe, blijkbaar wel

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-09-2005 10:52 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Als jullie nou allemaal even wachten totdat ik kaartjes heb gehaald, dan is de kans voor mij groter dat het nog niet is uitverkocht

Zenial

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-09-2005 11:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 10:52 schreef Zenial het volgende:
Als jullie nou allemaal even wachten totdat ik kaartjes heb gehaald, dan is de kans voor mij groter dat het nog niet is uitverkocht

*rent naar gwk*
Ik eerst, ik eeeerst!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-09-2005 11:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

je kan idd online reserveren, dan print je gewoon barcodes uit en betaal je aan de kassa. Klaar!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-09-2005 11:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 11:25 schreef 0Tolerence het volgende:
je kan idd online reserveren, dan print je gewoon barcodes uit en betaal je aan de kassa. Klaar!

Is nog goedkoper dan gwk trouwens.. dit kost maar 1 euro reserverings kosten.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-09-2005 12:07 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Moet je wel een printer hebben...

Voel me trouwens net een paar dagen behoorlijk ziek... bwugh... Krijg ik altijd voor elkaar, zo vlak voor een concert. Nouja ik ga gewoon... zie wel of ik opeens sta te

Zenial

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-09-2005 12:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 12:07 schreef Zenial het volgende:
Moet je wel een printer hebben...

Voel me trouwens net een paar dagen behoorlijk ziek... bwugh... Krijg ik altijd voor elkaar, zo vlak voor een concert. Nouja ik ga gewoon... zie wel of ik opeens sta te

Ik wil wel voor je uitprinten en meenemen, moet je daar wel op tijd zijn.

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-09-2005 13:39 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ik ga niet, schurft eraan, als ik ga dan ga ik voor Nile. En nu zou ik Nile moeten missen door de laatste trein die gewoon verrekte vroeg vertrekt.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-09-2005 15:54 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 9 september 2005 12:23 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik wil wel voor je uitprinten en meenemen, moet je daar wel op tijd zijn.

Bedankt lieverd, maar ik heb net al bij het GWK kaartjes gehaald

Zenial

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-09-2005 15:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 15:54 schreef Zenial het volgende:
Bedankt lieverd, maar ik heb net al bij het GWK kaartjes gehaald

Okidoki!! Misschien tot daar ziens en anders beterschap enzo

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-09-2005 16:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 9 september 2005 15:57 schreef MindlessMayo het volgende:
Okidoki!! Misschien tot daar ziens en anders beterschap enzo

Ik kom wel even hoi zeggen als ik je zie + herken + je geen enge camera bij hebt

Zenial

Nix
Usericon van Nix
Posted 09-09-2005 17:15 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Oeh, zou ik mijn camera meenemen?

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-09-2005 17:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 16:59 schreef Zenial het volgende:
Ik kom wel even hoi zeggen als ik je zie + herken + je geen enge camera bij hebt

Geen camera en herkennen is makkelijk.. lang meiske met lang krullend haar en een dikke kont

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 09-09-2005 17:28 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Nog even en ik word opgehaald en over een paar uur ben ik er ook.

Huhuh.... kaarten halen...huhuh

Spermarcel
Inject Me With Aids
Usericon van Spermarcel
Posted 09-09-2005 18:06 by Spermarcel Wijzig reactieProfiel van SpermarcelQuote dit berichthttp://www.scheldgeweld.tk

hallo is er iemand die vanavond gaat en langs meppel of vanuit meppel die richting op gaat heb helemaal geen vervoer gvd maare ja zo maar even proberen dan

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-09-2005 18:36 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 9 september 2005 18:06 schreef Spermarcel het volgende:
hallo is er iemand die vanavond gaat en langs meppel of vanuit meppel die richting op gaat heb helemaal geen vervoer gvd maare ja zo maar even proberen dan

Je hebt een spelfout in je username sukk0l

Zenial

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com