|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zou de auto maar pakken. Nile begint pas rond 23.50 uur die zijn met 50 minuten nog niet klaar, althans dat hoop ik niet. Zou wel erg kort zijn. |
|
quote: Yoooo, ik ga ook met de ootoo en dan daar lekker biertjes zuup'n en heerlijk slapen en de volgende morgen weer met de ootoo naar huis. |
|
quote: Yeps!! Ik ga ginds het einde van mn 2de zit periode gaan vieren!! En het belooft een gaaf feestje te worden met Nile, Behemoth en Pungent Stench!! Dit zijn voor mij denkek zowat mn favo death metalbands van het moment!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Nog een paar uurtjes... |
|
Ben benieuwd of er nog kaarten te krijgen zijn hehe, ik ben weer op tijd met dat soort dingen as usual "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: tuurlijk wel, ik ga zo maar eens even kaartje halen |
|
quote: Ik woon niet echt om de hoek, dus ik moet maar ff bellen in de middag ofzo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik ook niet, gwk enzo.. en je kan via de site toch kaartje kopen? |
|
hmm ja, hehe, blijkbaar wel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Als jullie nou allemaal even wachten totdat ik kaartjes heb gehaald, dan is de kans voor mij groter dat het nog niet is uitverkocht Zenial |
|
quote: *rent naar gwk* Ik eerst, ik eeeerst! |
|
je kan idd online reserveren, dan print je gewoon barcodes uit en betaal je aan de kassa. Klaar! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Is nog goedkoper dan gwk trouwens.. dit kost maar 1 euro reserverings kosten. |
|
Moet je wel een printer hebben... Voel me trouwens net een paar dagen behoorlijk ziek... bwugh... Krijg ik altijd voor elkaar, zo vlak voor een concert. Nouja ik ga gewoon... zie wel of ik opeens sta te Zenial |
|
quote: Ik wil wel voor je uitprinten en meenemen, moet je daar wel op tijd zijn. |
|
Ik ga niet, schurft eraan, als ik ga dan ga ik voor Nile. En nu zou ik Nile moeten missen door de laatste trein die gewoon verrekte vroeg vertrekt. |
|
quote: Bedankt lieverd, maar ik heb net al bij het GWK kaartjes gehaald Zenial |
|
quote: Okidoki!! Misschien tot daar ziens en anders beterschap enzo |
|
quote: Ik kom wel even hoi zeggen als ik je zie + herken + je geen enge camera bij hebt Zenial |
|
Oeh, zou ik mijn camera meenemen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Geen camera en herkennen is makkelijk.. lang meiske met lang krullend haar en een dikke kont |
|
Nog even en ik word opgehaald en over een paar uur ben ik er ook. Huhuh.... kaarten halen...huhuh |
|
hallo is er iemand die vanavond gaat en langs meppel of vanuit meppel die richting op gaat heb helemaal geen vervoer gvd maare ja zo maar even proberen dan |
|
quote: Je hebt een spelfout in je username sukk0l Zenial |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |