IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : HARVEST METALFEST, 09-09-05 Podium Hardenberg. Vorige pagina
Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 11-09-2005 22:02 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

ik vond Behemoth zeer gaaf,
en Nile uiteraard. nog steeds jammer dat Jon Versano weg is...

oscura
Usericon van oscura
Posted 12-09-2005 12:32 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Ik vond eigenlijk alleen Behemoth vermakelijk, Incantation kan vermakelijk zijn maar dit keer niet en Nile heerschte uiteraard

carcasstrid

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 12-09-2005 13:18 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Heerschend: Nile, Unleashed, Behemoth

Niet Heerschend of in mindere mate heerschend: Incantation, Pungent Stench en Belfmegor (of hoe je het ook spelt, kutband anyway)

herrie
Usericon van herrie
Posted 12-09-2005 21:52 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ook wel eens aardig om nuchter een metalfest mee te maken. in ieder geval kwam ik voor 1 band (UNLEASHED) en die waren VET! GEWELDIG... "THE LONGSHIPS ARE COMING"(x20 > erg lang schip dus).

Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 12-09-2005 22:27 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

Tja, smaken verschillen

Unleashed vond ik persoonlijk niet zo veel aan, net zo als Pungent Stench en Incantation.
Belphegor vond ik wel aardig. Behemoth was goed, al heb ik ze wel eens beter gezien. Nile was voor mij de band van de avond.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 12-09-2005 22:38 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Smaken verschillen inderdaad. Zo vond ik Nile ontzettend saai, na twee nummers heb ik het al gezien. Behemoth vond ik zeer vet, subliem zelfs. Unleashed was ook gaaf, maar verveelde net als Nile ook erg snel. En Pungent Stench was gewoon geil.
De rest niet gezien.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 13-09-2005 10:27 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 20:00 schreef Pierced by the metal het volgende:
Ja sorry mn auto gaat niet zo hard he

Van de terugweg heb ik weinig mee gekregen trouwes, dus duurde ook niet zo lang. Maar goed ik was niet de enige geloof ik....

Hehehe, de terugweg heb ik alleen dat laatste stukje vanuit the middle of nowhere (jou huis) tot Arnhem meegekregen...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Nix
Usericon van Nix
Posted 13-09-2005 16:09 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Komt er nog een recensie op de frontsite te staan?

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-09-2005 16:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 16:09 schreef Nix het volgende:
Komt er nog een recensie op de frontsite te staan?

dat weet ik dat weet ik..

Jep, komt er wel te staan ja.. ben benieuwd wat mijn chauffeur en de fotografe ervan gemaakt hebben

Nix
Usericon van Nix
Posted 13-09-2005 16:20 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Hmm ik vind dat de recensies hier verrekte lang duren. Wil je beetje actueel blijven moet het er zeker binnen 2 a 3 dagen online staan.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 13-09-2005 16:47 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 16:20 schreef Nix het volgende:
Hmm ik vind dat de recensies hier verrekte lang duren. Wil je beetje actueel blijven moet het er zeker binnen 2 a 3 dagen online staan.

Das wel erg snel, hè. Hooguit twee weken.. Over het algemeen is ZM er bijtijds bij in verhouding tot vergelijkbare websites.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Nix
Usericon van Nix
Posted 13-09-2005 16:50 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 16:47 schreef AngelOfDeath het volgende:
Das wel erg snel, hè. Hooguit twee weken.. Over het algemeen is ZM er bijtijds bij in verhouding tot vergelijkbare websites.

Ik snap dat je het druk hebt. (Moet je maar wat minder doen ).

Maar toen ik nog bij een culture jongerensite schreef moesten actuele reviews/recensies binnen twee dagen online zijn. Zaterdag Waldrock? Maandag online!

AngelOfDeath
Posted 13-09-2005 17:09 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Nu speelt het wel mee dat ik nogal veel concerten had gepland achter elkaar. Maar niet iedereen heeft evenveel tijd. Is soms inderdaad wel jammer. Dit maakt een vroegere deadline onmogelijk.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2005 17:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze hebben ook max twee weken he ...

En idd, mensen hebben werk en soms een leven wat tijd kost.

Nee, het leven van zm-(hoofd)redacteuren gaat niet altijd over rozen!

AngelOfDeath
Posted 23-09-2005 17:39 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 21-08-2006 21:19 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Er was naar wat ik zag weer een Harvest geplant op de 23e van Sept. in Zaandam. Dit is gecancelled weet iemand waarom en of hij nog ergens gehouden word? Het was een gaaf feestje vorig jaar.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Nix
Usericon van Nix
Posted 21-08-2006 21:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 16:20 schreef Nix het volgende:

Hahahaha LOL!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2006 21:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja wat een humor, kun je zien wat een zeikerd je bent!

Nix
Usericon van Nix
Posted 21-08-2006 21:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 21:29 schreef Jenje het volgende:
Ja wat een humor, kun je zien wat een zeikerd je bent!

Ik heb een standvaste mening.

Over zeikerds gesproken, haha, weet je wat. Ik begin er maar niet over.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com