|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vond Behemoth zeer gaaf, en Nile uiteraard. nog steeds jammer dat Jon Versano weg is... |
|
Ik vond eigenlijk alleen Behemoth vermakelijk, Incantation kan vermakelijk zijn maar dit keer niet en Nile heerschte uiteraard carcasstrid |
|
ook wel eens aardig om nuchter een metalfest mee te maken. in ieder geval kwam ik voor 1 band (UNLEASHED) en die waren VET! GEWELDIG... "THE LONGSHIPS ARE COMING"(x20 > erg lang schip dus). |
|
Tja, smaken verschillen Unleashed vond ik persoonlijk niet zo veel aan, net zo als Pungent Stench en Incantation. Belphegor vond ik wel aardig. Behemoth was goed, al heb ik ze wel eens beter gezien. Nile was voor mij de band van de avond. |
|
Smaken verschillen inderdaad. Zo vond ik Nile ontzettend saai, na twee nummers heb ik het al gezien. Behemoth vond ik zeer vet, subliem zelfs. Unleashed was ook gaaf, maar verveelde net als Nile ook erg snel. En Pungent Stench was gewoon geil. De rest niet gezien. |
|
quote: Hehehe, de terugweg heb ik alleen dat laatste stukje vanuit the middle of nowhere (jou huis) tot Arnhem meegekregen... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Komt er nog een recensie op de frontsite te staan? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: dat weet ik dat weet ik.. Jep, komt er wel te staan ja.. ben benieuwd wat mijn chauffeur en de fotografe ervan gemaakt hebben |
|
Hmm ik vind dat de recensies hier verrekte lang duren. Wil je beetje actueel blijven moet het er zeker binnen 2 a 3 dagen online staan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Das wel erg snel, hè. Hooguit twee weken.. Over het algemeen is ZM er bijtijds bij in verhouding tot vergelijkbare websites. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik snap dat je het druk hebt. (Moet je maar wat minder doen ). Maar toen ik nog bij een culture jongerensite schreef moesten actuele reviews/recensies binnen twee dagen online zijn. Zaterdag Waldrock? Maandag online! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nu speelt het wel mee dat ik nogal veel concerten had gepland achter elkaar. Maar niet iedereen heeft evenveel tijd. Is soms inderdaad wel jammer. Dit maakt een vroegere deadline onmogelijk. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ze hebben ook max twee weken he ... En idd, mensen hebben werk en soms een leven wat tijd kost. Nee, het leven van zm-(hoofd)redacteuren gaat niet altijd over rozen! |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Er was naar wat ik zag weer een Harvest geplant op de 23e van Sept. in Zaandam. Dit is gecancelled weet iemand waarom en of hij nog ergens gehouden word? Het was een gaaf feestje vorig jaar. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Hahahaha LOL! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ja wat een humor, kun je zien wat een zeikerd je bent! |
|
quote: Ik heb een standvaste mening. Over zeikerds gesproken, haha, weet je wat. Ik begin er maar niet over. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |