|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jammer joh, nu vind ome Jenje mss wel niet lief, enniewees welkom! |
|
Dat is geen factor in het geheel. |
|
quote: Ehm Dhr. Trotz zit al bijna 2 jaar langer op ZM dan jij. Volgens mij is er geen sprake vav 'nieuw zijn'. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Boeie, toch issie wat mij betreft welkom |
|
quote: Jij ook. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
Nok eens met dat gekwijl, jullie Bruce Banner |
|
---> Sorry Lain. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 08-04-2005 16:36] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
he, ik ben sjoerd en ik ben nieuw hier Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
|
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
lol Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
quote: Heb je je naam van The Big Lebowski? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
heb die film nooit gezien Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
quote: Ga kijken! De hoofdpersoon heet The Dude, vandaar. http://www.imdb.com/title/tt0118715/ Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hallo Dude. Vertel eens iets over jezelf. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Lol, ok Ik ben 17, speel bas in een metal band, we make vage mix tusse death/trash en invloeden van tool en dergelijken. Maar we zijn nog niet zo lang bezig dus we hebben alleen onafgemaakt materiaal... Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
En Sjoerd, vanuit welke stad/dorp komt u ons vervelen? Wat zijn uw interesses en welke bands idoliseert u? Subtiel kamerolifantje |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
moi? Subtiel kamerolifantje |
|
Uit Hoofddorp in Haarlemmermeer... me favoriete bands zijn: Sepultura (vóór Chaos AD) Lamb of God Pantera Beyond The Embrace Soilwork, Dark Tranquillity Chimaira, As i Lay Dying Unearth Machine head, All That Remains Skinlab, Sikth, Candiria, Tool, Mudvayne Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
quote:Neuh, was naar de andere plaatjesplaatsers gericht. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |