|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gaan fut ju Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Aoibheann. Ben je dronken? Ik bedoel, wat is dat nou voor naam. |
|
quote: nee hoor wat dan jong ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zal wel Iers zijn of zo... En die zeggen hetzelfde van Nederlandse namen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Caed Mile Fáilte Aoibheann en datgene in je signature meen je niet Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ik krijg een sterk vermoeden dat jij dan ook geej bent |
|
quote:OF je had een dislectische aanval, of je luistert powermetal Ik hoop op het eerste ... van die elfjespijpers zijn er al teveel. |
|
quote: Niets is er mis met power metal [Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 20-06-2005 21:39] |
|
quote: Mee eens! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Dank u voor de ondersteuning van mijn punt |
|
quote: of je ben ook lichtjes Keltofiel als ik. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Jij droogkloot! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Nou, wat een naam al niet kan doen zeg @ Beli Mawr: Go raibh maith agat En natuurlijk meen ik dat wel @ Oud Vuil: Nog niet nee, misschien later. @ Altx: Jup, vrijgezel @ Jenje: Nee, ik ben niet dyslectisch en ook geen powermetal fan. Ik heb wel een passie voor Ierland, daar hoef je geen elfjes voor te pijpen. Hoogstens leprechauns. Póg mo thóin! |
|
Oh ja, ennem... Welkom @ Alle nieuwelingen! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Pfew .... je bent vooralsnog niet gezakt, je zult wel een verlengde proefperiode moeten ondergaan |
|
quote:Ierland is gaaf |
|
quote: Wist je dat dat de vroegere naam was van the Pogues? Ken je trouwens Cruachan, superaanrader voor je Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ja en jij bent lelijk, so what? Ierland is wel een mooi land, daar niet van, maar ik zie de relevantie er niet van in |
|
Jenje, doe eens niet zo gemeen! Lekkere knuffelbeer van me, zo boos tegen de mensen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Jammaar jamaar ... mijn bier is lek |
|
Niets jamaar.. spread the loooveeee, baby. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Laten we lief zijn voor elkaar Laten we blij zijn dat we leven 't Is misschien nog maar heel even |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |