![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik ben er content mee, ik wil ja van harte wel een paar bands aanbevelen... ![]() |
|
Credol! ![]() Hap ik nu? Ja? Gebanned? Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote:Je bent toch niet ongesteld he?! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Ja, en goede smaak leer je hier wel. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Doe dat dan maar eens even. "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" ![]() |
|
quote: Luister maar is naar Gore+Henk. ![]() Kut ik zit verkeerd ingelogged. Dit is Verval dus... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 16-04-2005 19:39] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ehm, maar als je blekkie bent, vind jhe het waarschijnlijk toch niks... voor de rest alles wat ik luister, zie het lijstje op mijn homepage.. ![]() |
|
quote: Aleen als ik jou zie ![]() "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" ![]() |
|
quote: Denk niet dat hij een blekkie is... Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Gaaf! Das dus best vaak. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: volgens mij word ik genept, er heten weinig mensen kees... ![]() |
|
Dat zeg ik. Wie waren er ook alweer gebanned? ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
![]() Kees..Keeeeeeeeeeeeees.... Keessie!! Ja, Kees is een gare naam. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Ik heet Kees. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Ik ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Verval mag niet op 2 accounts tegelijk. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ik sta ingelogd in Explorer en Verval in Netscape en we posten beiden, maar hij zat in het verkeerde scherm. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: tenzij jij nog steeds de verkeerd ingelogd bent(nog steeds) lijkt mij dat stug... ![]() |
|
quote: ![]() "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" ![]() |
|
quote: Leviathanica is mijn metgezwel, schat. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 16-04-2005 19:49] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote:Weet ik toch wel honnepon maar ik dacht dat jij zeg maar, een beetje, zo op haar account en, en... ![]() Ik wist toch niet dat jullie op 2 manieren op internet zitten. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Hehe.. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
De 'n00b' is alweer weg? Joh, dat ging makkelijk. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |