![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vampiria, als je de volgende keer een lading informatie wil verkondigen, doe dat dan in 1 post ok? De EDIT functie is je vriend ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Hallo,ik ben shadowfax en ben dus nieuw hier.Ben 25, hobby,s:metal,festivals,concerten,proberen gitaar te spelen,hardlopen,fitness. dat was het wel zo,n beetje ![]() [Dit bericht is gewijzigd door shadowfax op 09-06-2005 18:13] ![]() |
|
geef eens een bandlijstje met alles wat je waardeerd.... ![]() |
|
en welkom btw! ![]() ![]() |
|
is goed,wilde het eigenlijk achterwege laten omdat ik zo,n brede smaak heb en er snel hee; veel neer zet,maar hier een korte samenvatting. Blind Guardian,iced earth,demons&wizards, amon amarth,hypocrisy,opeth,thyrfing,bloodbath,destruction,dark angel,immortal,gorerotted,vader,satyricon,testament,iron maiden,six feet under,morbid angel,ancient rites,graveland,nargaroth,darkthrone,cannibal corpse,slayer,carpatian forest,kataklysm,dragonforce,mayhem,turisas,forefather,pain,belphegor,nocturnal rites,emperor,vomitory,dissection,in flames,black abbys,nile,usurper,dark tranguilty, kortom,in bijna elke vorm van metal zijn er wel bands die ik heerschend vind ![]() |
|
Schaduw fax? What's next? twilightmobieltje? ![]() |
|
heb uit gebrek aan orginalitieit,maar een naamuit een van de verhalen van tolkien gejat ![]() |
|
T peerd van ome Gandalf ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 09-06-2005 11:03] ![]() |
|
quote:Gay dus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: PWN3D ![]() |
|
quote:nee, paard [Dit bericht is gewijzigd door shadowfax op 09-06-2005 11:09] ![]() |
|
hihihihi ![]() ![]() |
|
quote: Yep, net zo gay als Amon Amarth, Cirith Ungol, Gorgoroth, Sauron, Morgul, en ga zo maar door ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:rivendell ook dan??? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door shadowfax op 09-06-2005 11:18] ![]() |
|
Lainedil Naleanor... ![]() |
|
quote: ..en Burzum. Maar inderdaad ik vind al die Tolkienesque naampjes best gay. Gelukkig compenseren sommige van die bands het een en ander met hun muziek. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Oh? Eg nie, bleift geej ![]() |
|
quote: ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Die ook ja ![]() Wat te denken van meneer Shagrath die zichzelf naar een lelijke ORc heeft vernoemd. Lainedil Naleanor komt echter niet in de verhalen van mister T. voor ![]() Je kan je natuurlijk ook om dingen druk maken die WEL belangrijk zijn, beste Michael ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik ben Paul! En ik ben nieuw! ![]() Mijn grootste idool is Jantje Smit. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Geld. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ja, ik hou ook van geld! ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Iedereen houdt van doekoe! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |