|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
15 jarigen? Da's wel wat voor MoF! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Dat is best een idee! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
ghehehe.. mof heeft er wel de leeftijd voor ja.. carcasstrid |
|
On-topic! (ikvindtzokoelomdattezeggenhe..) [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 03-04-2005 15:56] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hûh? Wat? Ik was er met mijn gedachten heel even niet bij... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: welkom Illu!!!! carcasstrid |
|
quote: Dank u! Ik ben ook nieuw! En ik ben 15! Ik luister graag naar Limp Bizkit.. en wie wil er mascara uitwisselen.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: vEt kEwL |
|
quote:Hey ik zit hier al langer dan een paar weken. |
|
quote:Eeeuuhhh, nee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
jeetje ik heb wel een discussie opgang gebracht zeg... it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Bravo! Nog ietsjes harder oefenen en dan mag je bij de harde kern horen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Dan moet ik nog wel een paar weken wachten want ik zit hier net een paar weken |
|
quote: Zo lang je je plaats maar weet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Mijn introductiebericht: Ik ben Jan, 20 jaar oud, uit het Zuyden des lands. Mijn favoriete bands zijn: Immortal, Iron Maiden, Dissection, Emperor, Slayer, Exodus, Destruction, Kreator, Alice In Chains, Darkthrone, Marduk, Dark Tranquillity, Hatesphere en natuurlijk nog een hele zooi meer. Ik 'zing' zelf in een band genaamd Blacklist, voor meer info en mp3 etc zie www.blacklistmetal.tk Andere interesses zijn: tekenen, geschiedenis, kunst, strips, fotosoep etc. Rot op trut, ik sta te heerschen. |
|
Heuy, welkom. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ah, iemand met een goede muzieksmaak in plaats van een 15 jarige-666 freak. Welkom! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Heeeeeey! Al het 'mooie' komt uit het zuiden blijkbaar? Welkom en have fun! |
|
quote:En nog niet zo lang geleden de demo in de Pitstudio opgenomen. Welkom. |
|
quote:Dat was toch allang bekend [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 03-04-2005 22:24] |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bedankt voor het warme welkom hier. De demo is inderdaad vrij recent geleden daar opgenomen. Rot op trut, ik sta te heerschen. |
|
quote: Jij bent niet mooi en je komt niet uit het zuiden, klopt mijn bewering toch prima pff. |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |