|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jeuj... |
|
quote: Ik wil eerst antwoord op mijn vraag, en ik weet het nog zo net niet met doom metal... |
|
XXX Ralphie http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hallo ben nieuw hier. een meid van 24 die houdt van black/death/gothic. en ik ben een beetje verlegen..... |
|
Welkom! D'r zijn vast wel enkele heren die je over je verlegenheid heen willen helpen hier, foto? |
|
Misschien zijn we allemaal ook wel verlegen! Welkom, nieuwe menschen. Zeg maar dag tegen je brein. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Zo'n vraag roept over het algemeen enorm pretentieuze antwoorden op, maar ik zal mijn best doen. Vroegah kon de muziek mij niet bruut en snel genoeg. Nu ben ik daar eigenlijk wel op uit gekeken. Doom-metal zit wat mij betreft meer richting het 'oergevoel'. Met andere woorden lekkere trage, lompe shit. |
|
Welkom! Doom is prima (mits het geen My Dying Gaybride is) als het mar van goeie kwaliteit is natuurlijk. Maar vergeet het Black en Viking niet! |
|
quote: You said it man... |
|
|
|
quote:ah beter lijstje ... meer doomliefhebbers altijd goed |
|
quote: Dadelijk moet ik mijn tickets voor doomconcerten nog in de voorverkoop halen. |
|
Kun je enemeeting doen op een doom concert zonder er alleen te staan! WOW! |
|
jepp ind familie van spuitpoep ben jongere broer .................. |
|
Erm.. gegroet, Ik ben nieuw hier. Mijn naam is Aline, ik ben 16 jaar oud en ik luister voornamelijk naar Black Metal, Folk Metal en neofolk. (hoewel dat laatste niet echt van toepassing is op dit forum neem ik aan) Mijn favoriete band is Ad hominem. Ennuh.. tsjah.. dat was het. hail. Verlokt is Verloren! |
|
Ah, welkom. Neem mijn blackmetalgrapjes maar niet al te serieus "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nog een blackie! Welkom. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: MBT Neofolk, dat is onwaar. Er zijn wel degelijk een aantal forummers die er pap van lusten. EDIT: welkom [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 08-06-2005 12:47] |
|
Danke Verlokt is Verloren! |
|
quote: Oh nou dat is mooi. Bijna overal waar ik kom (in het echt of op internet) is neofolk niet bekend, dus daarom trok ik die conclusie. Maar is mooi dat neofolk ook wordt geluisterd in deze kringen. Verlokt is Verloren! |
|
welkom "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: He, wij zijn heel open-minded hoor... Maarre, welkom aan alle nieuwelingen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Neo...wat...??? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dat is niet erg metal. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |