|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar uhh ik zou wel weer een Bs&Th willen lenen vanaaf. "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
quote: De noob moest nog eten koken. "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
quote:Nou, beetje wel eigenlijk. Oke, nog 6 minuten en Nix komt me ophalen. Rennen, vliegen, vallen, opstaan en weer doorgaan! Subtiel kamerolifantje |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Krijger op 16-04-2005 23:48] "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
Goed punt. |
|
een beter punt: "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
hee een nachtbraker ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die nu zn dronke harses te rusten gaat legge "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
Eventjes netjes voorstellen. Ik ben Rattlehead, AKA Ernst, hou voornamelijk van thrash/speed metal, 80's stijl. Bands als Megadeth, Morbid Saint, Hirax, Destruction, Kreator, Possessed. Maar ook death metal bands als Death, Morbid Angel, Pestilence en Cynic waardeer ik zeker. Waar ik een hekel aan heb: Stofzuigerruis blekkie, ubertruie blekkies, Metallica-fantatici, nu-metal, alles met emo erin, snij-in-je-polsen doom enzovoorts. You get the picture Aangezien ik van metalfan afkom verwacht ik nu een scheldkannode dan wel afzeikfestijn, ik ben benieuwd hehe. |
|
quote: Welkom!! Ben je overgelopen ja? Dat kan ik me wel voorstellen aangezien het niveau hier een stuk hoger ligt dan op metalfan! Veel succes met je ontgroening verder!! |
|
Ernst, Wat een homonaam zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Krijger op 17-04-2005 22:50] "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
De Anaalkrijger zijn, dat is pas heauxmeaux. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Zucht.. geen doom? Pff. |
|
Natuurlijk ben ik niet overgelopen. Ik ga gewoon twee forums vervelen met mijn geijl.... |
|
quote: Ik heet dan ook Ernst.. "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
quote: Helaas, je vist achter het net. Ga anders even verder met je film, jullie zitten toch midden in de opnames van "Tussen behaarde wangen II" ? |
|
Niveau? Hoger? |
|
quote: Schelden? Afzeiken? Maar Ernst, wat hebben ze je daar verteld? Wij zijn juist de gastvrijheid zelve! Och arme, wat hebben ze met je gedaan. Gelukkig zit je nu bij ons en ben je veilig voor hun onzinnige gebazel. Welkom! (waargh! Dat was eng!) Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Lees het bericht boven deze post van je "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
quote:\ik zeg groepsknuffel! |
|
Ik zeg bedtijd voor mensen onder de 30. |
|
quote: Ik reageerde net te vroeg hehe. Ernst is een heerschende naam, enkel niet als je in Leiden of dergelijke komt. Dan wordt het ERRRRRRRnst |
|
@audio: Ik ben voor! Om Ernst welkom in onze warme groep te heten en een geestelijke band te creeëren. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 17-04-2005 22:57] Subtiel kamerolifantje |
|
niet eens Ernst Bobby en de rest? "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |