IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Formule 1 Seizoen 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-10-2005 10:24 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

dit was imo absoluut de beste race van t jaar, zelfs nog beter dan Spa.

1. Kimi : schitterende race, mooie en gewaagde inhaalmanoeuvres
2. Fisico : had best een kalme race tot op het einde laatste ronde), was imo gewoon te traag en kon kimi onmogelijk afhouden. In de eerste bocht de deur dichtgooien zou niet meer gelukt zijn want kimi was er al voorbij. toch goede race
3. Alonso : zelfde als kimi
4. Webber : sterke race ! mooi werk van williams in de pits ook
5. Button : haalde volgens mij het maximum wat voor hem te behalen was, de BAR was gewoon niet snel genoeg
6. DC : absoluut een sterke race ! schitterende start ook
7. Schumi : reed 1 van z'n beste races van het seizoen. schitterende start en mooie inhaalmanoeuvres op Massa en Klien. Hoe hij dan keer op keer Kimi en Alonso kon afhouden was prachtig m te zien met z'n toch wel veel tragere Ferrari.
8. Ralf : jammer, maar slechte strategie

voor de rest :

Barrichello : teleurstellend zwak
JPM : jammer maar helaas
Sato : moest weer eens opvallen, deed rare dingen in eerste bocht en ramde dan domweg Trulli eruit.
Klien : best wel goede race, maar weer net buiten de punten, jammer want de oostenrijker laat toch zien dat hij een volwassen coureur is geworden.
Trulli : kreeg niet de kans om zich te tonen wegens een nieuwe pretpark-actie van Sato

Faustian Spirit of the Earth

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-10-2005 10:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lol@strategie Alonso

Kimi doet me denken aan jonge Schumi.

Fisico best jammer, ma ja , is te traag...

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-10-2005 18:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Afscheidingsklasse lijkt onvermijdelijk
[08 oktober - 16:25]

De plannen van de GPMA om een nieuwe klasse te starten, zouden bijna niet meer terug te draaien zijn. De GPMA bestaat uit BMW, Mercedes, Renault, Honda en Toyota. Deze fabrikanten willen meer geld, maar de onderhandelingen met de FIA en Bernie Ecclestone lopen elke keer op niets uit.

"We zitten bijna op het punt waarop we niet meer terug kunnen," vertelde Burkhard Goeschel van BMW aan Reuters.

Ook Paul Stoddart denkt niet dat het nog goed gaat komen. "Helaas stevenen we op twee verschillende klassen af," vertelde hij. "Ik zie het niet gebeuren dat Max Mosley gaat inbinden, maar de fabrikanten zullen dat ook niet doen."

het einde is nabij

signature

cataclysm child
Posted 10-10-2005 20:12 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

bwa het einde is zogezegd al jaren nabij. zelfs in de jaren 70-80 waren er ruzies tss de 2 bonden die toen de F1 beheersten en het is toch allemaal goedgekomen

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-10-2005 20:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ballestre is mogen aftreden... zie ik Ecclestone niet doen

signature

cataclysm child
Posted 10-10-2005 20:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Stoddy gaat de macht grijpen

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-10-2005 21:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waaahahahahahaha kziet al voor me!

nieuwe kwalificatieformat, de laatste van de vorige race starten vanvoor!

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-10-2005 20:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Michael Schumacher zal waarschijnlijk uit de F1 stappen op het eind van het 2008 seizoen. Dit vertelde zijn manager gisteren.

"Ik kan verkeerd zijn, maar ik denk dat dat hoogstwaarschijnlijk het einde is voor hem," vertelde manager Willi Weber in een tot nu toe niet gepubliceerd interview met Stuttgarter Nachrichten.

De 36-jarige Schumacher, zevenvoudig wereldkampioen, zou op het eind van volgend seizoen zijn contract verlengen. Weber vertelde de krant ook dat zijn talentvolle rijder zeker niet zou verhuizen naar McLaren.

"Stop die speculaties nu toch. Ik kan dit zeker uitsluiten," zei de Duitser.

Weber verdient twintig procent (10 miljoen dollar) van Schumachers loon, die 50 miljoen dollar bedraagt. Hij beweert dat Ferrari een betere marketingfiguur is voor een rijder.

"Wanneer je aan Ferrari denkt, dan denk je aan racing, motorsport, Formule Eén. Mercedes doet je denken aan luxewagens," besloot Weber.

SCHUMI UBERHEERSCHT

signature

cataclysm child
Posted 16-10-2005 0:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Kwalificatie :

1. Alonso
2. Fisico
3. Kimi
4. Button
5. JPM
6. Schumi
7. DC
8. Barrichello
...
15. Karthikeyan

=> sterk van renault

en Karthikeyan zo maar ff 3 seconden sneller dan teammaat Monteiro

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-10-2005 10:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

djudjudju Renault. Schumi toch... da was er echt wel over...

best dat Fisico niet op ^podium stond, zou onrechtvaardig geweest zijn

signature

cataclysm child
Posted 17-10-2005 19:10 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

amai Fisico, heeft die chance gehad met zo'n lichte straf

en ja schumi .... vorig jaar in China deed hij ook al zo raar

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2005 20:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Zijn race viel op geen enkel moment in de juiste spleet euh, plooi

signature

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2005 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

van de baan spinnen tijdens safety car is gewoon amateuristisch

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2005 20:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hij had geen zin om weer buiten de punten te eindigen, doe ik ook op Playstation

signature

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 18-10-2005 8:23 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 16 oktober 2005 0:36 schreef cataclysm child het volgende:

en Karthikeyan zo maar ff 3 seconden sneller dan teammaat Monteiro

Tja wat heeft zo licht kwalificeren voor nut met een mindere auto. Minardi maakte dezelfde fout in Spa.

Balen dat het seizoen alweer voorbij is. Ik kan niet wachten tot het weer begint. Het was in ieder geval een super spannend jaar. Met een beetje geluk gaat het volgend jaar nog steeds slecht met de Ferrari's, en is McLaren iets betrouwbaarder.
Gelukkig hebben we de A1 GP om de winter door te komen.

the only pleasure is pain

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-10-2005 9:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

huy huy. Ferrari zal volgend jaar über zijn

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2005 22:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Team: Renault
Motor: Renault V8
Banden: Michelin
Rijder 1: Fernando Alonso
Rijder 2: Giancarlo Fisichella
Team: McLaren
Motor: Mercedes V8
Rijder 1: Kimi Raikkonen
Rijder 2: Juan-Pablo Montoya
Team: Ferrari
Motor: Ferrari V8
Banden: Bridgestone
Rijder 1: Michael Schumacher
Rijder 2: Felipe Massa
Team: Toyota
Motor: Toyota V8
Rijder 1: Ralf Schumacher
Rijder 2: Jarno Trulli
Team: Williams
Motor: Cosworth V8
Rijder 1: Mark Webber
Rijder 2: Nico Rosberg, Antonio Pizzonia
Team: Honda
Motor: Honda V8
Rijder 1: Jenson Button
Rijder 2: Rubens Barrichello
Team: Red Bull Racing
Motor: Ferrari V8
Rijder 1: David Coulthard
Rijder 2: Christian Klien, Vitantonio Liuzzi
Team: BMW
Motor: BMW V8
Rijder 1: Nick Heidfeld
Rijder 2: Jacques Villeneuve, Anthony Davidson
Team: Midland
Motor: Toyota V8
Rijder 1: Narain Karthikeyan, Takuma Sato
Rijder 2: Christijan Albers, Robert Doornbos, Tiago Monteiro
Team: Squadra Torro Rosso
Motor: Cosworth V10
Rijder 1: Vitantonio Liuzzi, Christian Klien
Rijder 2: Scott Speed, Neel Jani
Team: Honda B-Team
Motor: Honda V8, Honda V10
Rijder 1: Takuma Sato
Rijder 2: Anthony Davidson, Sakon Yamamoto

signature

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-10-2005 11:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Over Ayrton:

quote:

Perhaps the unique duality of his character was most evident at the moment of his death. As track officials examined the wreckage of his racing car they found a furled, bloodsoaked Austrian flag. A victory flag that he was going to raise in honour of Austrian Roland Ratzenberger, who had died on that track the day before.

He, dat wist ik niet. Wel vet natuurlijk.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

cataclysm child
Posted 26-10-2005 20:09 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

nieuw kwalificatieformat ziet er dik in orde uit trouwens

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-10-2005 21:04 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

ik ben benieuwd wat volgend jaar met albers en doornbos gaat gebeuren
albers vertelde gisteren wel bij jensen dat de kans 80/90%was dat die volgend jaar weer n stoeltje had

ik heb zon vermoeden bij jordan

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2005 21:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Midland bedoel je

signature

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-10-2005 21:58 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

ik zag eergisteren in de krant dat schumacher op n ducati aan het testen was....zal wel niet veel zeggen maar zou toch iets uitkunnen komen natuurlijk....

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-10-2005 21:59 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

ik zag eergisteren in de krant dat schumacher op n ducati aan het testen was....zal wel niet veel zeggen maar zou toch iets uitkunnen komen natuurlijk....

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 27-10-2005 0:37 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Post even dubbel ofzo
En ja Schumi reed op een Duc, maar hij blijft wel gewoon bij Ferrari hoor... Rossi gaat wellicht na komend seizoen naar Ferarri, dat dan weer wel

FREEZE

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 27-10-2005 18:56 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

laten we hopen, ben benieuwd hoe hij daar presteert

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com