|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
lol@strategie Alonso Kimi doet me denken aan jonge Schumi. Fisico best jammer, ma ja , is te traag... signature |
|
Afscheidingsklasse lijkt onvermijdelijk [08 oktober - 16:25] De plannen van de GPMA om een nieuwe klasse te starten, zouden bijna niet meer terug te draaien zijn. De GPMA bestaat uit BMW, Mercedes, Renault, Honda en Toyota. Deze fabrikanten willen meer geld, maar de onderhandelingen met de FIA en Bernie Ecclestone lopen elke keer op niets uit. "We zitten bijna op het punt waarop we niet meer terug kunnen," vertelde Burkhard Goeschel van BMW aan Reuters. Ook Paul Stoddart denkt niet dat het nog goed gaat komen. "Helaas stevenen we op twee verschillende klassen af," vertelde hij. "Ik zie het niet gebeuren dat Max Mosley gaat inbinden, maar de fabrikanten zullen dat ook niet doen." het einde is nabij signature |
|
bwa het einde is zogezegd al jaren nabij. zelfs in de jaren 70-80 waren er ruzies tss de 2 bonden die toen de F1 beheersten en het is toch allemaal goedgekomen Faustian Spirit of the Earth |
|
Ballestre is mogen aftreden... zie ik Ecclestone niet doen signature |
|
Stoddy gaat de macht grijpen Faustian Spirit of the Earth |
|
waaahahahahahaha kziet al voor me! nieuwe kwalificatieformat, de laatste van de vorige race starten vanvoor! signature |
|
Michael Schumacher zal waarschijnlijk uit de F1 stappen op het eind van het 2008 seizoen. Dit vertelde zijn manager gisteren. "Ik kan verkeerd zijn, maar ik denk dat dat hoogstwaarschijnlijk het einde is voor hem," vertelde manager Willi Weber in een tot nu toe niet gepubliceerd interview met Stuttgarter Nachrichten. De 36-jarige Schumacher, zevenvoudig wereldkampioen, zou op het eind van volgend seizoen zijn contract verlengen. Weber vertelde de krant ook dat zijn talentvolle rijder zeker niet zou verhuizen naar McLaren. "Stop die speculaties nu toch. Ik kan dit zeker uitsluiten," zei de Duitser. Weber verdient twintig procent (10 miljoen dollar) van Schumachers loon, die 50 miljoen dollar bedraagt. Hij beweert dat Ferrari een betere marketingfiguur is voor een rijder. "Wanneer je aan Ferrari denkt, dan denk je aan racing, motorsport, Formule Eén. Mercedes doet je denken aan luxewagens," besloot Weber. SCHUMI UBERHEERSCHT signature |
|
Kwalificatie : 1. Alonso 2. Fisico 3. Kimi 4. Button 5. JPM 6. Schumi 7. DC 8. Barrichello ... 15. Karthikeyan => sterk van renault en Karthikeyan zo maar ff 3 seconden sneller dan teammaat Monteiro Faustian Spirit of the Earth |
|
djudjudju Renault. Schumi toch... da was er echt wel over... best dat Fisico niet op ^podium stond, zou onrechtvaardig geweest zijn signature |
|
amai Fisico, heeft die chance gehad met zo'n lichte straf en ja schumi .... vorig jaar in China deed hij ook al zo raar Faustian Spirit of the Earth |
|
Zijn race viel op geen enkel moment in de juiste spleet euh, plooi signature |
|
van de baan spinnen tijdens safety car is gewoon amateuristisch |
|
hij had geen zin om weer buiten de punten te eindigen, doe ik ook op Playstation signature |
|
quote: Tja wat heeft zo licht kwalificeren voor nut met een mindere auto. Minardi maakte dezelfde fout in Spa. Balen dat het seizoen alweer voorbij is. Ik kan niet wachten tot het weer begint. Het was in ieder geval een super spannend jaar. Met een beetje geluk gaat het volgend jaar nog steeds slecht met de Ferrari's, en is McLaren iets betrouwbaarder. Gelukkig hebben we de A1 GP om de winter door te komen. the only pleasure is pain |
|
huy huy. Ferrari zal volgend jaar über zijn signature |
|
Team: Renault Motor: Renault V8 Banden: Michelin Rijder 1: Fernando Alonso Rijder 2: Giancarlo Fisichella Team: McLaren Motor: Mercedes V8 Banden: Michelin Rijder 1: Kimi Raikkonen Rijder 2: Juan-Pablo Montoya Team: Ferrari Motor: Ferrari V8 Banden: Bridgestone Rijder 1: Michael Schumacher Rijder 2: Felipe Massa Team: Toyota Motor: Toyota V8 Banden: Bridgestone Rijder 1: Ralf Schumacher Rijder 2: Jarno Trulli Team: Williams Motor: Cosworth V8 Banden: Bridgestone Rijder 1: Mark Webber Rijder 2: Nico Rosberg, Antonio Pizzonia Team: Honda Motor: Honda V8 Banden: Michelin Rijder 1: Jenson Button Rijder 2: Rubens Barrichello Team: Red Bull Racing Motor: Ferrari V8 Banden: Michelin Rijder 1: David Coulthard Rijder 2: Christian Klien, Vitantonio Liuzzi Team: BMW Motor: BMW V8 Banden: Michelin Rijder 1: Nick Heidfeld Rijder 2: Jacques Villeneuve, Anthony Davidson Team: Midland Motor: Toyota V8 Banden: Bridgestone Rijder 1: Narain Karthikeyan, Takuma Sato Rijder 2: Christijan Albers, Robert Doornbos, Tiago Monteiro Team: Squadra Torro Rosso Motor: Cosworth V10 Banden: Bridgestone Rijder 1: Vitantonio Liuzzi, Christian Klien Rijder 2: Scott Speed, Neel Jani Team: Honda B-Team Motor: Honda V8, Honda V10 Banden: Michelin Rijder 1: Takuma Sato Rijder 2: Anthony Davidson, Sakon Yamamoto signature |
|
Over Ayrton: quote: He, dat wist ik niet. Wel vet natuurlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nieuw kwalificatieformat ziet er dik in orde uit trouwens Faustian Spirit of the Earth |
|
ik ben benieuwd wat volgend jaar met albers en doornbos gaat gebeuren albers vertelde gisteren wel bij jensen dat de kans 80/90%was dat die volgend jaar weer n stoeltje had ik heb zon vermoeden bij jordan |
|
Midland bedoel je signature |
|
ik zag eergisteren in de krant dat schumacher op n ducati aan het testen was....zal wel niet veel zeggen maar zou toch iets uitkunnen komen natuurlijk.... |
|
ik zag eergisteren in de krant dat schumacher op n ducati aan het testen was....zal wel niet veel zeggen maar zou toch iets uitkunnen komen natuurlijk.... |
|
Post even dubbel ofzo En ja Schumi reed op een Duc, maar hij blijft wel gewoon bij Ferrari hoor... Rossi gaat wellicht na komend seizoen naar Ferarri, dat dan weer wel FREEZE |
|
laten we hopen, ben benieuwd hoe hij daar presteert |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |