|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
jekkes Raikkonen toch! Wat is die Klien aan het slikken zeg? signature |
|
Met een beetje geluk rijdt Klien morgen achterin de bolide van Alonso en wint Kimi gewoon de race. Dan staat het kampioenschap in ieder geval nog open. Nog iemand de kwalificatie van de nieuwe race serie A1 GP gezien? [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 24-09-2005 22:41] the only pleasure is pain |
|
quote: Ik denk dat de kans groter is dat monteiro zijn pit limiter weer eens per ongeluk inschakelt en daarmee iemand uit de race tikt |
|
Monteiro .... wat een knappe prestatie van hem ook , idem Klien voor de rest sja .... Kimi ... en t zal wel binnen zijn voor alonso. schumi ook degelijk aangezien hij als 2de moest starten Faustian Spirit of the Earth |
|
iemand eigenlijk nog a1 gekeken vandaag? Jos deed het zeker niet slecht. |
|
quote: 10 jaar geleden signature |
|
quote: jij weet duidelijk waar je het over hebt |
|
quote: Verstappen? signature |
|
quote: In de a1 qually vandaag |
|
A1? Hypnos zegt ik niet ken signature |
|
quote: Dat dacht ik al. http://www.a1gp.com/ Nieuwe race klasse voor landen teams. Alle teams rijden met hetzelfde materiaal. Jos rijdt voor Nederland. Vandaag eerste kwalificatie. Morgen eerste race. |
|
NICE! Leve team België signature |
|
quote: Tja, je kan niet alles hebben |
|
quote: Das waar, maar ik heb geen website! signature |
|
quote: que? |
|
quote: soms is het best wel vreemd. Het is toch leuk als er een landgenoot meerijdt signature |
|
quote: Wel vaag dat belgië niet mee doet. |
|
signature |
|
quote: Nou, ik zie idd liever een belgisch team dan die gare chinezen die alleen dienst doen als rijdende chicanes |
|
quote: mitu kunnen we nog strijden om de laatste plaats zoals in het eurovisiesongfestival signature |
|
quote: Ik heb eigenlijk wel stille hoop dat het NL team het iets beter dan dat gaat doen. En gezien de eerste resultaten moet dat wel gaan lukken. |
|
het is waarschijnlijk niet te zien op Ned 1 2 of 3, anders zou ik wel kijken. De jos heeft wel smaak... met zijn vlaamse vlam signature |
|
quote: Het wordt hier uitgezonden op rtl 7. Em die vlam... geen idee waar je het over hebt. |
|
Dacht dat zijn vrouw Sophie een Vlaamse was... kan missen. signature |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |