|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
hoe zit da nu met die AGuri's signature |
|
ze doen mee ! hebben vandaag toestemming gekregen van andere teams Faustian Spirit of the Earth |
|
nice , 4 jaar ouwe auto's op de grid signature |
|
Alexander Wurz verhuist van Mclaren naar Williams Faustian Spirit of the Earth |
|
Woei, iemand gisteren de A1 gezien? Wat is dat toch teering-gaaf zeg.. Verstappen die even van de 16e naar de 1e plek toe reed Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Het was zeker een leuke race. En het komt niet vaak voor dat Nederland zoveel geluk heeft in een race. Eerst het uitvallen van Duitsland en vervolgens een trager wordende Zwitserland. Super voor Jos natuurlijk. Hopelijk gaat de volgende race ook zo goed voor hem! the only pleasure is pain |
|
Was leuk om te zien idd! Jos eindelijk eens helemaal happy na een race! |
|
Hmmm... Het positieve van de hoofdrace werd voor mij toch nog enigzins overschaduwd door Jos' vreselijk domme actie in de sprintrace.. Hij nam daar veel te veel risico, terwijl hij überhaupt al vanaf de eerste startrij had mogen starten. Geen slimme actie hoor, damn.. Het is inderdaad knap (zij het met al het mogelijk geluk erbij) dat hij dan van de 16e naar de 1e plaats rijdt, maar toch. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |