|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
De V10 draait op zo'n 17-18 kilotoeren. De V8 heeft minder interne wrijving en kan hierdoor hogere toeren bereiken om en nabij 20k dus. Begin jaren 90 haalden ze maar 12.000 toeren vanwege interne frictie maar dankzij Renault die pneumatische kleppen introduceerde kon de toerental stijgen. Ik ben niet zo blij met die kleinere motoren. Het voornaamste reden is kostenbesparing. Ze willen dat de auto's langer op een motor doorrijden en dat de motoren goedkoper worden om (vermoedelijk) een grotere kans te geven aan de kleinere teams. Jammer, jammer. Hoe zit het echter met die kleinere vermogens? Zijn daar ook nieuwe regels voor? Of mogen ze die kleinere motoren opvoeren tot vermogens die vergelijkbaar zijn met de huidige? 200pk minder betekent wel zo'n 2-3 seconden langzamer per lap. Dat zou jammer zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Is erg jammer. De kleine teams mogen overigens V10's blijven gebruiken met limiet op toerental. Maar hoeveel weet ik niet. signature |
|
De belediging van Karthikeyan Ergens in India, heeft de 'Mahatma Gandhi National Foundation' de regering gevraagd om het gebruik van het Indische vlagdesign op de helm van Karthikeyan te verbieden. Eby J. Jose, president, zei dat het driekleurig ontwerp - met replicas die zelfs de commerciële logo's bevatten om op zijn website te verkopen - een "belediging" was. traditie zeker? signature |
|
Heidfeld tekent contract bij BAR-Honda! Dat de kansen die Takuma Sato heeft bij B·A·R-Honda om een racestoeltje te bemachtigen met de dag afnemen wisten we al langer, maar nu bekend is geraakt dat Nick Heidfeld een voorcontract heeft getekend bij het team, worden zijn kansen om bij het team te kunnen blijven zeer klein. De reden dat we hier spreken over een voorcontact is omdat Williams nog tot 11 september een optie kan lichten op de Duitser. Een andere reden zou kunnen zijn omdat Heidfeld nog twijfelt tussen B·A·R-Honda en het nieuwe BMW-team. BMW zou Nick Heidfeld graag een contract aanbieden maar het enige probleem zou het verschil in salaris, in vergelijking met B·A·R-Honda. Bij B·A·R-Honda zou Heidfeld maar liefst 5 miljoen dollar gaan verdienen. Dat bedrag zou dan nog verder kunnen oplopen door middel van een puntenbonus. Dat B·A·R-Honda veel geld veil heeft voor hun rijders is nu wel duidelijk. Eerder deze maand raakte ook al bekend dat Barrichello een contact tekende bij het team ter waarde van 14 miljoen dollar, ook hier komt bovenop dat bedrag nog een puntenbonus. wow signature |
|
. dubbel [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-08-2005 16:43] signature |
|
Barri gaat naar BAR KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: is nog niet helemaal zeker , zou maar om voorcontract gaan mocht button naar williams gaan Faustian Spirit of the Earth |
|
Originally posted by VRT Teletext p499 Zondag staat in "Istanbul Park" de allereerste Grote Prijs Formule 1 van Turkije op het programma. Het circuit in Istanbul is nagelnieuw, maar heeft zo zijn mankementjes. Enkele ervan zijn het gevolg van Turkse koppigheid De Turken kregen ruzie met circuitontwerper Tilke en gaven hun eigen interpretatie aan de plannen. Alleen wisten ze niet dat de schaal van die plannen gecodeerd was, zodat alleen Tilke de juiste afmetingen kende. Gevolg: binnendeuren waar je met vier mensen tegelijk doorkan, garages voor vrachtwagens in plaats van voor bolides en ongewoon hoge plafonds. De ruzie is ondertussen wel bijgelegd. => lol Faustian Spirit of the Earth |
|
kimi pole , fisico 2de , alonso derde , montoya 4de wat een bizarre kwalificatie , mooie prestatie van kimi en fisico , ook montoya knap en alonso ook goed , trulli en ralf ook degelijk , williams ook goed .... en dan doornbos : pech , maar wel spectaculair , ff in brand vliegen bij ingang pitlane villeneuve : weer een typische fout voor hem sato : idem , en gaat dan nog eens webber hinderen :p button : foutje dat we niet gewoon zijn van hem schumi : sja wat valt er daar nu over te zeggen ... dom en beke lomp Faustian Spirit of the Earth |
|
Iceman gaat vreemd [19 augustus - 11:43] Volgens een Fins tijdschrift ging Mclaren rijder Kimi Raikkonen met een andere vrouw naar bed. Mclaren had hem al gezegd op te houden, maar hij kon het waarschijnlijk niet weerstaan. Volgens de jongedame Alexandra was Kimi dronken, en vertelde vieze moppen. Toen zijn vrouw Jenni, Miss Scandinavië, 's morgens thuis kwam zag ze haar echtgenoot in zijn bed liggen met een andere vrouw bij hem. signature |
|
indien nodig zal Fisichella alonso laten paseren in de race Faustian Spirit of the Earth |
|
Go Kimi!! Woei, weer een erg stoere race.. Jammer van die laatste glijder van Montoya, maar er gebeurde weer genoeg.. En wat een gaaf circuit!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Inderdaad, ik ben benieuwd wat nou de aanleiding was voor die hele bandentoestand bij Williams. |
|
in het algemeen was het een hele leuke race vond ik - webber : wat deed ie toch bij schumi , en stefaan lammens en zo meteen 'ja het is mss toch schumi's fout' , maar webber reed een ronde achter schumi en haalt hem dan met zo veel risico en in en rijdt dan gewoon dom tegen schumi's achterkant. -Williams : mja wat was dat met die rechter achterbanden seg :p , 2 keer bij webber en 2 keer bij heidfeld - pech voor montoya op einde waarbij monteiro dacht ik hem raakte bij het dubbelen en zo de diffuser beschadigde en uit de bocht ging , pech voor kimi ook die zo 2 punten minder inloopt 1 Kimi : knappe race , niets op aan te merken 2 Alonso : idem 3 Montoya : pech , voor de rest ook knappe race 4 Fisi : mja stelt me weer beetje teleur , kon snelheid eerste 3 weer niet aan , en maakte weer dom foutje in eerste ronde 5 Button : fantastische race , van 13 naar 5 , zeer knap 6 Trulli : degelijke race weer van hem 7 Coulthard : knappe race 8 Klien : idem Faustian Spirit of the Earth |
|
Het Duitse sensatieblad Bild blijft ophefmakende berichten spuien over Michael Schumacher. Vandaag schrijft de tabloid dat Ferrari zijn sterrijder Schumacher laat vallen en dat het team een voorcontract heeft met Kimi Raikkonen. Afgelopen weekend begon Bild met opmerkelijk nieuws rond Schumacher uit te pakken. Eerst meldde de krant dat Schumacher in gesprek is met McLaren voor 2007, gisteren kwam het nieuws dat de wereldkampioen wat opslag wil en graag 40 miljoen euro wil verdienen. Vandaag weet Bild uit "absoluut zekere bron" dat Ferrari niet bereid is om nog zoveel geld op te hoesten voor Schumi. De Scuderia zou sinds de lente van dit jaar al een voorcontract ondertekend hebben met Raikkonen voor 2007. Volgens Bild houdt Ferrari een pre-deal met Raikkonen achter de hand om Schumacher en zijn manager Willi Weber op andere gedachten te brengen. ik denk persoonlijk dat Schumi in 2006 zijn F1 carrière zal beëindigen dus als ze een voorcontract hebben met Kimi voor 2007 mij nie gelaten...ma het blijft info van Bild natuurlijk Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik hoop echt niet dat Kimi bij Ferrari gaat rijden. Zou trouwens ook dom zijn, de McLaren is overduidelijk beter dan de Ferrari (dit seizoen). Hoe moet ik voor Kimi juichen als hij in een Ferrari rijdt?? Ik hoorde of las vandaag dat "der Michael" opslag wil en bij Ferrari weggaat als ze geen auto kunnen bouwen waar hij het kampioenschap mee kan winnen. Opslag?? Toe maar, volgens mij heeft hij niets te klagen over zijn loon. (Hij verdient nu ongeveer 44 miljoen op jaarbasis). edit: staat op f1racing.nl. edit 2: Aargh, hij wordt in één zin genoemd met McLaren. Hoe kan ik voor McLaren juichen als "der Michael" achter het stuur zit?? [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 25-08-2005 16:04] the only pleasure is pain |
|
wat een pech voor kimi weer .... schumi proper rondje net zoals Sato , dat was fantastisch :D sja albers dom foutje , doornbos wel goed fisico kan druk weer maar eens niet aan .... Faustian Spirit of the Earth |
|
saaie race in algemeen , constructeurstitel zal wel lukken nog , voor kimi is het over JPM : sterke race , gelukkig hield z'n band het uit Alonso : nix op aan te merken Fisico : zeer sterke race Kimi : ongelofelijk toch .... wat een pech weer ... Trulli : sterke race na problemen int begin Ralf : goede race ook Pizzonia : knappe prestatie , meteen punten en als 16 gestart ofzo Button : sja teleurstellende race voor BAR seg , gewoon te traag Sato ook pech gehad met z'n extra pitstop en dan gewoon te traag daarna Ferrari : mja ..... triest Faustian Spirit of the Earth |
|
Oh wat gun ik het die Kimi toch... En wat heeft die kerel een pech Maar saaie race verder... Maar damn, topsnelheden van 370 km/u Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
blij voor fisico... jammer vr Kimi. Hoop toch dat McLaren constructeurskamp wordt signature |
|
quote: denk wel dat dat nog zal lukken Faustian Spirit of the Earth |
|
Het plan van Marlboro...? [05 september - 15:33] Nudat Ferrari president Luca di Montezemolo in Italië heeft bekend gemaakt dat Marlboro hun overeenkomst voor sigarettensponsoring heeft verlengd, ging er een interessant gerucht de ronde in de paddock van het Monza circuit. Doordat tabaksreclame niet enkel in Europa verboden is, maar ook in vele andere landen, is het misschien moeilijk om de logica in te zien van het hernieuwen van een multimiljoenendeal tot 2011. Er wordt echter al voor een lange tijd gespeculeerd dat het moederbedrijf van Marlboro, Philip Morris, niet enkel zal betalen voor de gewone logo's bij Ferrari, maar voor de hele livery van de rode wagen. Een ander gerucht kwam in Italië ook naar boven. Het beweerde dat Philip Morris van plan is om het teken van het Steigerende Paard van Ferrari op de sigarettenpakjes van Marlboro te zetten, waardoor hun directe link duidelijk wordt gemaakt. "We zullen in overeenkomst zijn met de regels en reglementen, waar we ook zaken doen," aldus een woordvoerder van Philip Morris. signature |
|
het regent al mooi ondertss in francorchamps en Red Bull Racing heeft Minardi overgekocht Faustian Spirit of the Earth |
|
shit, in verkeerd topik gepost net. balen van schumacher zeg, eikel van een sato. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |