|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik dacht dat doornbos een nederlander was? Ik zie steeds de poolse of indonesische vlag (rood wit) achter zijn naam staan. [Dit bericht is gewijzigd door Pierced by the metal op 11-09-2005 16:31] |
|
quote:Nog van de vorige rijder? Leuke wedstrijd. Jammer voor Montoya. |
|
wat is er nu eigenlijk gebeurd tssn Monty python en Pizza? signature |
|
quote: volgens Pizzonia : 'Montoya reed traag en ik dacht dat hij me wou voorbijlaten , dus zette ik m'n wagen naast de zijne. maar blijkbaar had hij me niet gezien want hij stuurde gewoon in , ik voel me wel een beetje schuldig nu' Faustian Spirit of the Earth |
|
Montoya reed traag? signature |
|
bwa 4 seconden trager dan kimi toch op dat moment Faustian Spirit of the Earth |
|
Heidfeld gewond bij verkeersongeluk Het zit Nick Heidfeld niet mee. De Duitser miste de afgelopen twee races, om te herstellen van een ongeluk tijdens de tests in Monza. Maar thuis in Zwitserland is de Williams-coureur betrokken geraakt bij een ongeluk. Hij werd op zijn fiets geraakt door en motor en heeft waarschijnlijk zijn schouder gebroken. advertentie Een woordvoerder van Williams bevestigde aan Autosport dat het team inderdaad vernomen heeft dat Heidfeld door een motor geraakt was. Het team wacht op verdere informatie. Mocht de Duitser inderdaad zijn schouder gebroken hebben, is een rentree dit seizoen vrijwel uitgesloten. www.f1racing.nl => klote voor heidfeld wel Faustian Spirit of the Earth |
|
en voor Montoya... signature |
|
BTW De safety-car was nog maar net binnen tijdens de GP van België of Takuma Sato remde te laat bij het inremmen voor La Source. De Japanner kon Michael Schumacher niet meer ontwijken met als gevolg dat beide rijders uit de race waren. Voor Takuma Sato blijft deze actie echter niet ongestrafd, de Japanner heeft van de stewards na de race immers een straf gekregen. Na de kwalificatie in Brazilië zal de Japanner een straf krijgen van 10 plaatsen op de grid! signature |
|
hehe z'n verdiende loon Faustian Spirit of the Earth |
|
van de 18e .. naar de laatste boohoo |
|
Albers naar MidlandF1! Zie net op teletekst dat hij getekend heeft voor 2 seizoenen.. quote: Bron: formule1nieuws.nl Hopen dat ie daar wat meer potten kan breken als bij Minardi... En hopen dat Doornbos ook nog ergens een plekje kan krijgen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Het is de vlag van Monaco omdat hij daar zijn race licentie heeft gehaald. the only pleasure is pain |
|
quote: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ga ook mijn rijbewijs halen in Monaco! signature |
|
Net zoals het incident tussen Michael Schumacher en Takuma Sato, werd ook de aanrijding tussen Juan-Pablo Montoya en Antonio Pizzonia onderzocht door de stewards na afloop van de race. Antonio Pizzonia werd op het matje geroepen, en zou $8000 boete moeten betalen. Jean Todt heeft Michael Schumacher verdedigt nadat de Ferrari rijder zijn kalmte verloor met Takuma Sato tijdens de Belgische GP. De zevenvoudige wereldkampioen, reeds 36 jaar oud, wenste Sato iets toe en deed daarna een 'Hara-Kiri' beweging, een Japanse term dat duidt op het ritueel zelfmoord plegen door de buik open te snijden, bovenop de helm. "Ik ken niet genoeg Japanse vloeken," antwoordde de Duitser kortaf toen gevraagd werd wat hij de B·A·R rijder vertelde vooraleer op de helm te kloppen, "en er luisteren misschien kinderen mee." "We hebben al eerder zo'n Hara-Kiri bewegingen zoals deze gezien, en we hebben hem erover aangesproken. Ik weet niet of therapie hem zou helpen," vertelde Todt. Toen gevraagd werd hoelang het zou duren vooraleer hij terug gekalmeerd zou zijn, antwoordde de Duitser: "geen idee." Daarna vroeg hij Todt om de verantwoording bij de stewards vroeger te laten plaatsvinden zodat hij direct daarna het circuit kon verlaten. Todt verdedigde de uitbarsting van Schumacher door te zeggen dat het niet persoonlijk bedoelt was. "De manier waarop hij reageerde is misschien opmerkelijk," gaf de Fransman toe, "maar hij weet dat een goede kans verloren gegaan is en we hebben nog niet veel goede mogelijkheden gehad dit jaar." Schumacher ontkende wel dat een overwinning mogelijk was. "Naar welke race heb jij gekeken? We waren te traag, gewoonweg te traag," snauwde een woedende Schumacher. wow, Schumi pissed ! signature |
|
ja dat is toch al wel van Spa 1998 geleden dat hij nog eens kwaad is geworden ofzo Faustian Spirit of the Earth |
|
met Coulthard in de regen? signature |
|
signature |
|
Volgens de website van Autosport-Atlas, zou Jenson Button een overeenkomst bereikt hebben om voor B·A·R te mogen blijven rijden in 2006 en verder. Verleden jaar had Jenson Button bekend gemaakt dat hij in 2005 voor Williams zou gaan rijden, maar na een lange procedure met de nodige rechtzaken, kreeg B·A·R gelijk en moest Button bij B·A·R blijven dit jaar. Dit jaar maakte BMW echter bekend dat ze uit het team van Frank Williams opstappen, om een eigen team te vormen. Dit deed de twijfel van Button in het Williams team groeien, omdat ze niet meer konden rekenen om een grote motorleverancier. Hij achtte het daarom raadzamer op bij B·A·R te blijven, een team dat al zeker op de steun van Honda kan rekenen. Het probleem was dat Button al een contract had getekend met Williams, maar daar zou hij nu onderuit kunnen komen door het betalen van 10 miljoen pond aan Williams. De teams B·A·R en Williams hebben het nieuws echter nog niet bevestigd, maar een bekendmaking zou er voor de Grand Prix van Brazilië komen. signature |
|
quote: mja idd (nogal late reply maja ) ach ja Button .... dan is die soap ook weer van de baan Faustian Spirit of the Earth |
|
bye bey sato signature |
|
jah Sato , langs ene kant ga ik onze brokkenmaker wel missen hoor , maar ja .... het zou niet veel uitgemaakt hebben of Button nu bleef of niet denk ik Faustian Spirit of the Earth |
|
RENAULT Fernando Alonso (Spanje) Giancarlo Fisichella (Italië) MCLAREN Kimi Raikkonen (Finland) Juan Pablo Montoya (Colombia) FERRARI Michael Schumacher (Duitsland) Felipe Massa (Brazilië) TOYOTA Jarno Trulli (Italië) Ralf Schumacher (Duitsland) WILLIAMS Mark Webber (Australia) Rijder 2 nog niet bevestigd B·A·R Jenson Button (Groot-Brittannië) Rubens Barrichello (Brazilië) RED BULL David Coulthard (Groot-Brittannië) Rijder 2 nog niet bevestigd SAUBER/BMW Nick Heidfeld (Duitsland) Rijder 2 nog niet bevestigd/Jacques Villeneuve (Canada) JORDAN/MIDLAND Rijders nog niet bevestigd MINARDI (Red Bull Junior team) Liuzzi Rijder nog niet bevestigd [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-09-2005 23:15] signature |
|
quote: mja Williams : 2de rijder lijkt Rosberg te gaan worden (of anthony davidson) Red Bull : 2de rijder is Klien BMW : Villeneuve ligt nog onder contract voor volgend jaar en de contracten zijn overgekocht ook dus rechtsgeldig Jordan : Albers is zo goed als zeker .... 2de rijder davidson of monteiro Red Bull Light (minardi) : Liuzzi en Speed Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |