IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Formule 1 Seizoen 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 23-07-2005 22:19 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

ha ha ... laat me niet lachen. Die andere teams zijn gewoon op gelijke hoogte gekomen en daarna zelfs er voorbij gegaan. Heel goed want dit jaar kijk ik eindelijk weer F1 ... vorig jaar was gewoon een verloren jaar.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2005 22:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Neenee, das allemaal politiek afgesproken spel.

ferrari verliest een jaar en winnen er 4

signature

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-07-2005 23:14 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

On-ge-fucking-lofelijk, hoeveel pech kan iemand hebben.. Raikkonen weer uitgevallen

Wel ongelofelijk vette race, beste van het seizoen imho! Vette acties, spanning, heersch! Belooft wat voor de GP van Hongarije! En cool voor Doornbos dat ie zich ook mag laten zien.. Rondetijden waren erg prima!! Jammer van de stop and go en de touche...

Maar heb me weer top vermaakt vanmiddag

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-07-2005 23:25 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 23:14 schreef Ethereal het volgende:
On-ge-fucking-lofelijk, hoeveel pech kan iemand hebben.. Raikkonen weer uitgevallen

Wel ongelofelijk vette race, beste van het seizoen imho! Vette acties, spanning, heersch! Belooft wat voor de GP van Hongarije! En cool voor Doornbos dat ie zich ook mag laten zien.. Rondetijden waren erg prima!! Jammer van de stop and go en de touche...

Maar heb me weer top vermaakt vanmiddag

Inderdaad.. damn wat een pechvogel.. het lijkt wel of er een vloek rust op de combinatie nummer-een-rijden en Mercedes-Mclaren.. Wel jammer trouwens ook voor het kampioenschap, zeker qua constructeurstitel waren Mercedes-Mclaren en Renault elkaar dicht aan het naderen, dit slaat weer een behoorlijk gat..

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-07-2005 0:22 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

ik vrees dat het kampioenschap nu wel in 'n definitieve plooi ligt ....

Faustian Spirit of the Earth

ravenheart
Usericon van ravenheart
Posted 25-07-2005 11:06 by ravenheart Wijzig reactieProfiel van ravenheartQuote dit bericht

wat heb ik zitten vloeken toen kimi uitviel...
nu hopen dat ie wel de 2de plaats in t kampioenschap vast kan houden, want 1ste plek zit er niet meer in....

voor de rest erg goeie race, mooie inhaalacties, genoeg touches...

zo jammer dat ik race in hongarije mis (ben op vakantie... )

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-07-2005 11:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

bah, Hongarije wordt zo saai als een namiddag koffieklets met je tante

Moto Gp was trouwens nog spannender.

signature

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-07-2005 11:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gatsie helemaal gemist!

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 25-07-2005 11:39 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 25 juli 2005 11:09 schreef Hypnos het volgende:
bah, Hongarije wordt zo saai als een namiddag koffieklets met je tante

Moto Gp was trouwens nog spannender.

Moto GP was geweldig hehehehe. Bijna iedereen wel een keer op zijn bek

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-07-2005 11:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Moto GP in ware stortregens van bijbelse proportie in Donington. 11 bleven er over. Rossi übermachtich , ook al vloog hij een paar keer een halve meter boven zijn machine.

Sterk van Albers trouwens

signature

cataclysm child
Posted 30-07-2005 13:58 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Schumi op Pole ! wa een fantastisch rondje

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 01-08-2005 1:23 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Race was ook wel aardig.. Had stiekem wat meer verwacht van Alonso! Maar super voor Raikkonen dat hij eindelijk weer eens een race wint.. Ook nette race voor Der Schumi!

cataclysm child
Posted 01-08-2005 1:45 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

zeker , kimi oververdiend , schumi sterk , ralf idem , heidfeld ook , renault ondermaats ,idem barrichello

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 9:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jammer van Montoya, dan was spanning pas echt terug

signature

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-08-2005 11:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 9:27 schreef Hypnos het volgende:
jammer van Montoya, dan was spanning pas echt terug

Ach.. ik denk niet dat Montoya nog voor veel spanning gaat zorgen.. naar mijn idee is het een van de meest overschatte coureurs ever, vanaf zijn aantreden werd hij gezien als een soort nieuwe Senna, maar het aantal gewonnen races van hem de afgelopen 5 jaar (!) is nog op een hand te tellen.. Het enige wat ik gaaf vind aan montoya is dat hij nog voor wat actie zorgt omdat hij lekker aggressief rijdt, maar ook dat is natuurlijk makkelijk als je weinig te verliezen hebt.. Alonso reed vroeger ook veel aggressiever, maar heeft nu zo'n grote voorsprong dat hij ontzettend berekenend rijdt en geen enkel risico meer neemt..

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 11:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik bedoelde in het constructeurskampioenschap mc

voor zijn F1-carrière was hij wel superdominant in de CART-series, wat daar meestal wel uitzonderlijk is.

signature

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-08-2005 12:09 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 11:32 schreef Hypnos het volgende:
Ik bedoelde in het constructeurskampioenschap mc

voor zijn F1-carrière was hij wel superdominant in de CART-series, wat daar meestal wel uitzonderlijk is.

Dat is zeker waar.. wat dat betreft kun je eigenlijk alleen maar concluderen dat MacLaren het gewoon echt niet voor elkaar heeft qua betrouwbaarheid... maar fuck wat zijn ze snel!

EDIT: Qua kampioenschap moet er wel echt iets geks gebeuren wil Raikkonen nog de titel behalen.. dan moet hij 26 wk-punten dichtrijden in 6 races... bijna onmogelijk

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-08-2005 12:11]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 16:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

met een beetje """geluk""" wordt Schumacher nog tweede

en volgend jaar
button barrichello
Schumacher - Massa
Heidfeld - Villeneuve
Webber - ?
Alonso - ?

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-08-2005 0:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ferrari heeft zonet naar buiten gebracht dat Felipe Massa het team zal versterken in 2006, dit ten koste van Rubens Barrichello.

Het contact van Felipe Massa zou al dateren van in 2001 en daarin zou een optie staan die Massa toelaat om voor Ferrari te racen, vandaag licht Ferrari dus deze optie.

Barrichello zal dus op 16 oktober aanstaande in China zijn laatste race voor de Scuderia rijden.

signature

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-08-2005 10:59 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Nu nog kijken waar Barichello terecht komt... BAR? Misschien wel goed voor hem, een team waar hij niet continue 2e viool hoeft te spelen (alhoewel dat dit seizoen wel stukken minder is)..

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-08-2005 11:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is te zien hoe sterk Sato vastzit op zijn plaatsje bij Honda...

signature

cataclysm child
Posted 03-08-2005 13:27 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

mja sato , zelfs met steun van honda blijft ie daar niet , is te onregelmatig bezig , kan alleen nog hopen dat button toch naar williams gaat/moet , dan zou ie mss nog 2de piloot zijn na barrichello , alhoewel hij even goed vervangen zou kunnen worden door davidson

en ja massa gaat geen simpel jaar tegemoet denk ik , zal veel slaag krijgen van schumi int begin

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 03-08-2005 14:28 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

ik heb zo'n vermoeden dat sato gewipt gaat worden. Zijn resultaten zijn echt bedroevend.

Maar opzich zal het mij worst zijn waar barrichello gaat rijden. Opzich een sympatieke vent maar meer ook niet.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2005 10:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Michelin start uitbetaling tickets USA

Mensen die tickets hebben gekocht voor de Grand Prix van USA van dit jaar kunnen nu hun geld terugkrijgen van Michelin.

In de bewuste Grand Prix kon Michelin de veiligheid van hun rijders niet garanderen, waardoor ze ook niet deelnamen aan de race. Bij gevolg reden enkel de 6 Bridgestone rijders en de fans waren dan ook woedend.

Michelin bood direct al zijn excuses aan, en zal nu ook de tickets vergoeden. Daarvoor zal de Indianapolis Motor Speedway de administratie doen, terwijl Michelin dan zal betalen.

Mensen die hun geld willen terug zien kunnen hun claim nog indienen tot 29 augustus.

signature

Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 10-08-2005 13:17 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

hmmmm Rubens Barrichello naar b.a.r. Beetje jammer. Ben nou niet echt een groot fan van deze man. Ze kunnen bij b.a.r. beter proberen om Button te behouden en een jong talent daar naast te zetten. Waarschijnlijk zal Barrichello een behoorlijk salaris eisen en dat geld kunnen ze beter steken in de ontwikkeling van de nieuwe auto en de nieuwe V8.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com