|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ZATERDGAVOND 10 SEPTEMBER 2005 in Popfront: STRONGHOLD http://www.cyberstronghold.com/mambo/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1 PROFANE http://surf.to/profane Deuren open: 19:30 uur Aanvang: 22:00 uur Toegang: GRATIS!!! Be there!!! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 19-04-2005 18:26] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hoppa! Check |
|
quote:Ja goed bezig Zwolle-bandjes al 300000x gezien idd hehe. (hoewel ze natuurlijk blijven rulen ) |
|
Goede zaak, aanwezig. Life doesn't get much better than this! |
|
heeee Stronghold in Zwolle!!! suk6 mannen!!! |
|
Yep, ook zeer benieuwd, METAL You can either agree with me, or be wrong. |
|
Hoogstwaarschijnlijk aanwezig!! |
|
quote: Nix 'hoogswaarschijnlijk'. de toko moet vol!!!! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: "Ja, baas" |
|
quote: Zo mag ik het horen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Ey ga es koffie zetten voor straks man |
|
quote: Koffie? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Hehe ja altijd eerst n bakkie om half 8 Tenzij je bier kunt zetten met dat apparaat..hmm..nah |
|
quote: neu, dat wordt hem niet maar wat is het plan? kom ie op't schip, of moe'k trapp'n lop'n? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Oww nee ik bedoel in popfront hahaha.. eerst repeteren. Morgen wat te doen anders? (oeh erg offtopic he..) [edit]volgens mij heb ik je tel.nr. nog wel. Eindigt ie op 337? (kzal niet je hele nummer hier neer pleuren haha) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-04-2005 17:33] |
|
quote: behoorlijk offtopic. =niet goede nr. spreek je vanavond You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:onmeunig offtopic : ok Ontopic : COOL! HEEN! |
|
quote: okee. heb jij materiaal van Stronghold liggen? ben erg benieuwd You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Heb ik wel, Klompie! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: da's waar ook domdom heeft profane toevallig al een keer in zpf gespeeld? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Geen idee, niet dat ik me kan herinneren, maar ik loop ook pas 2,5 jaar rond in Zwolle. Heb ik ook demo van liggen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nah ik weet het niet hoor, het is wel heel ver weg voor mij. Ik hou ook niet zo van metal eigenlijk, ik ga er nog even over nadenken. Tijd zat Okee ik ga! |
|
Mooi zo "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hey, denk dat ik er ook bij ben! Oh ja, da's waar ook , ik moet dan zelf spelen Voor info, MP3's, etc kun je ook ff naar http://surf.to/profane surfen. p.s. Je had wel een iets nieuwere foto kunnen plaatsen Renée! Dit is er een uit 1998! |
|
Waar vind ik een nieuwe dan, mail me er anders 1. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |