|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag 11 Augustus 2005 Suffocation Goudvishal, Arnhem Zodra er meer info bekent is post ik het zo snel mogelijk. Ben ook wel benieuwd naar de Supports, en ik hoop dat we een aantal nieuwe nummers te horen krijgen www.goudvishal.nl www.suffocation.us Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
als dat maar wel door gaat dan. Fuck the world and fuck you |
|
was toch iets met hun management ?? Ik bedoel maar, hun optreden op het deathfest zou ook doorgaan... Ach misschien vonden ze de baroeg wel te min. Fuck the world and fuck you |
|
Hoo Yeahh.. Suffocation, rete strakke live band! Ik ben dr als dit door gaat. |
|
tssss, volgens mij ben jij overal wel bij.geld teveel ?? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Overal? Nee, was dat maar zo. Ik heb nu mijn weekeinden vrij na 5 jaar onregelmatig te hebben gewerkt en tja mooi man, bandjes kijken. |
|
zeker het is ook een hobby van mij natuurlijk veel naar concerten gaan...gelukkig kunnen we aanstaand weekend weer naar het deathfest.En deze keer koop ik wel een shirtje. Fuck the world and fuck you |
|
Ja. Hoppa: Iedereen naar Suffo! Op FTC speelden ze ook weer erg lekker "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:ik denk niet dat het aan de Baroeg lag, ik weet dat het management de zaak verneukte. Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Idd @ management (booker) Maar gaaf!! 11-8 wederom GVH dus |
|
Ik denk dat ik daar wel present ga zijn! |
|
quote: Van Suffocation of de Baroeg? |
|
Suffocation; de verklaring is op de deathfest site te vinden. |
|
11-8, het staat in mijn agenda. |
|
yep in die van mij ook op FTC waren ze zeker vet, niet.....angelofdeath You can either agree with me, or be wrong. |
|
Jammer hoor, maar dan lig ik op het strand te heerschen in mijn nieuwe bikini. Bovendien heb ik die Suffocation afgelopen jaar vaak zat gezien, wat overigens wel elke keer erg vet was. Maar ja, ik mis vast niks. |
|
quote: op een zeer vet optreden na dan............ You can either agree with me, or be wrong. |
|
Idd ja, wat ik al meer dan eens heb mogen aanschouwen. Ik mis dus niks. Deze keer gaat strand voor Suffocation. |
|
quote: kee, suffo wordt soms ook wel beetje suf. ze hebben namelijk altijd een goed optreden You can either agree with me, or be wrong. |
|
Dan worden ze dus juist niet suf... |
|
quote: of wel, dus............. maar goed: You can either agree with me, or be wrong. |
|
Nee suf geeft aan dat je niet in staat bent tot flink te handelen, en je zei net zelf dat suffocation altijd een goede show gaf. Gewoon een kwestie van de juiste woorden zoeken bij wat je wilt zeggen. |
|
quote: Het spijt me, miss Einstein ooit van een woordspeling gehoord You can either agree with me, or be wrong. |
|
Jawel, maar die zijn meestal opzettelijk niet per ongeluk. |
|
quote: ik doe nooit iets per ongeluk You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |