|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze vielen me vorig jaar in de Musis vet tegen die ouwe rupschen. Dus laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 01-08-2005 20:46] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Echt niet! Was gaaf man!! |
|
quote: Hmh, ik vond 't maar een laf concertje. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Wat vond je er zo laf aan dan? |
|
quote: Oei, nu wordt in verplicht in mijn geheugen te graven...graaf, graaf. Oh ja, ik vond het geluid niet overkomen, zoals wel vaker gebeurt bij dat soort bands, geen evenwicht tussen de instrumenten. Kon geen nummer meer herkennen, en zo veel bier had ik nog niet op. In de grote zaal was 't geluid stukken beter. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: WTF! Ben ik vast op een andere Arnhem Metal Meeting geweest. Vond het geluid in de grote zaal toen echt superkut! Maar goed, lekker strak optreden toendertijd.. ben benieuwd wat ze er volgende week van maken. |
|
quote: Hmh, toch typisch, ik stond nog direct achter jou in de grote zaal dus zoveel anders moet dat geluid niet geklonken hebben. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Suffocation & Unleashed hadden toch veruit het beste geluid van de dag?? Alleen Samael had redelijk geluid in de grote zaal, maar die band boeit me voor geen meter.... |
|
quote: Achter mij?? Ik stond nog wel met mijn rug tegen een hek aan. Nouja vreemd, vond Suffocation toch wel een van de bands met het betere geluid die dag. |
|
Suffocation Heerscht gewoon de pannen van't dak Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Donderdag!!!! |
|
HIEGH!!! |
|
je kunt ook nog gewoon reserveren als je wilt, dubbel feest Suffo op het podium en lieftallige ikke achter de bar/muntjes/ergens |
|
Zo, vandaag toch maar m'n kaartjes gereserveerd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Er is iig een erg goeie DJ die avond |
|
Heb dr zin in!! |
|
Gereserveerd! |
|
quote: Ene Matthijs? Terreur in je eur!! |
|
Hehehe, de terreur zal ik wel bewaren voor het naar buiten jagen van al die teringlijers die blijven hangen na de bands.. Hehehe |
|
quote: Doe je aan verzoek nummers? Ik zou echt heeeeel graag een keertje "Heb je even voor mij" horen van Frans Bauer. Lijkt me gaaf op een metalconcert! |
|
quote: Kom jij ook dan??? |
|
quote: Positief toch? [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 08-08-2005 13:45] |
|
quote: Ik zal eens even kijken wat ik kan doen. |
|
quote: |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |