|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat ik in de Goudvishal in mijn bikini ga liggen? |
|
quote:Dat was de clue ja |
|
Oh ja... Kut! Nee, ik denk toch dat ik het strand een beter optie vind. Lekker in het zonnetje, met een boek bij.... Damn, ik heb er nu al zin in. |
|
Strand is niet verkeerd, je zou wel een hoop mannen blij maken door in de GVH te gaan "zonnen". Naar welk strand ga je eigenlijk? |
|
quote:Zon? Waar? |
|
102, 102, 103...... Boeit me geen zak hoevaak ik Suffocation al gezien heb. Ik ben er zeker bij in de gvh. De absolute top band van dit moment There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
11 augustus, Goudvishal Suffocation SoulReaver Desensitised |
|
quote: Zeker aanwezig You can either agree with me, or be wrong. |
|
Same here ja Mooi brekk'n! |
|
Zekerzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Toevallig al gecheckt wat er 10 juli on Doornroosje speelt??? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Euh nee.. *gaat dat checken* [edit]Haha cool! Heen? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-06-2005 15:05] |
|
quote: Zoals mijn bericht luidt: Heb net een kaartje bestelt You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Huh? Hier ook al... Mooi tresjen |
|
quote: Voor suffocation reserveer ik er wel eentje. Heathen moet ik gewoon zien You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Klompie reserveer dr voor mij ook ff één "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: euh, ok moet nog ff wachten kan er nog niet voor reserveren, stomme site You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Kom je ook ff barhangen in fopstront vanaamd, ik achter bar "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Joah, vast wel. eerst zooi regelen voor graspop en katje You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: you have to buy a ticket..... je kunt aan de avondkassa kaarten kopen voor Nuclear Assault. Ook bij andere activiteiten. |
|
wrom plannen ze dit midden in de vakantie. Ik ben dus weg helaas "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Je kan reserveren.. |
|
Gereserveerd!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
Geniaal, ik heb de volgende dag vrij na deze gig. Ik ben er uiteraard bij, blijft geweldig om te zien deze band! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gaat het niet druk worden?? Ik ga dr dus echt wel bij zijn! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |