![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat ik in de Goudvishal in mijn bikini ga liggen? ![]() |
|
quote:Dat was de clue ja ![]() ![]() ![]() |
|
Oh ja... Kut! Nee, ik denk toch dat ik het strand een beter optie vind. Lekker in het zonnetje, met een boek bij.... Damn, ik heb er nu al zin in. ![]() |
|
Strand is niet verkeerd, je zou wel een hoop mannen blij maken door in de GVH te gaan "zonnen". Naar welk strand ga je eigenlijk? ![]() |
|
quote:Zon? Waar? ![]() ![]() |
|
102, 102, 103...... Boeit me geen zak hoevaak ik Suffocation al gezien heb. Ik ben er zeker bij in de gvh. De absolute top band van dit moment ![]() ![]() There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! ![]() |
|
11 augustus, Goudvishal Suffocation SoulReaver Desensitised ![]() |
|
quote: Zeker aanwezig ![]() ![]() ![]() ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
Same here ja ![]() ![]() |
|
Zekerzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ![]() Toevallig al gecheckt wat er 10 juli on Doornroosje speelt??? You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote:Euh nee.. ![]() *gaat dat checken* [edit]Haha cool! Heen? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-06-2005 15:05] ![]() |
|
quote: Zoals mijn bericht luidt: Heb net een kaartje bestelt ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote:Huh? Hier ook al... Mooi tresjen ![]() ![]() |
|
quote: Voor suffocation reserveer ik er wel eentje. Heathen moet ik gewoon zien ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Klompie reserveer dr voor mij ook ff één ![]() ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: euh, ok ![]() moet nog ff wachten kan er nog niet voor reserveren, stomme site ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Kom je ook ff barhangen in fopstront vanaamd, ik achter bar "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Joah, vast wel. eerst zooi regelen voor graspop en katje ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: you have to buy a ticket..... je kunt aan de avondkassa kaarten kopen voor Nuclear Assault. Ook bij andere activiteiten. ![]() |
|
wrom plannen ze dit midden in de vakantie. Ik ben dus weg helaas ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Je kan reserveren.. ![]() ![]() |
|
Gereserveerd!!! ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Geniaal, ik heb de volgende dag vrij na deze gig. Ik ben er uiteraard bij, blijft geweldig om te zien deze band! ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Gaat het niet druk worden?? Ik ga dr dus echt wel bij zijn! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |