|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kan me niet herinneren dat 'k dat nie wou. 18.50 u ook goed. Jij bent er ook vroeg bij in je vakantie. You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Verlepte dinges zei dat, had ie gevraagd ??? Raar, maar we hebben visite vandaar We kunnen nog steeds wel eerder weg gaan als je wil? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Nou, laten we eens gek doen Weten we iig zeker dat herrie niet meer nuchter is 's avonds 15.19 u vertrek = 16.20 u in arnhem...... You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: ik zal herrie ff smsen SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: suffo You can either agree with me, or be wrong. |
|
Zometeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
goh, is dat vanavond al joh, helemaal vergeten. Nou ja, hmm Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Mja deze optie maar, ik zal er zijn.. duizelig, koppijn en hoestend! quote: Heb ik wel nodig ja, geen bieaah voor mij. |
|
suffocation was wel wel !! YES WEL deeeenk!! |
|
quote: +1 Desentisized was saai, soulreaver gaaf en suffocation gaver. |
|
Kan ook bijna niet anders, he met Suffo... Soulreaver speelt strak ja, was ook wel nieuwsgierig geweest naar de eerste band.. Volgende keer beter! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Niet gehoord dus. Of kwam het na afloop, toen ik al in de trein zat?(gloeiende, gloeiende...) |
|
Desensitised niet helemaal gezien maar klonk wel weer lekker Soulreaver vond ik niks. Suffocation was gvd hoerig vet!! Straks als een tiet en goed geluid. Vette show ook Redelijk wat ZM-ers gespot/gesproken: M. (dikke prima! ) Judge M. (trein nog gehaald?) Hub de G. en vrouw Mayo zien ronddolen (was je alleen of zo?) Verder weet ik het niet meer. Op de terugweg dikke mist zeg rijdt niet fijn oppe snelweg. |
|
He, helder licht, hoe was suffo?????? ghe, ghe ghe of iets anders.????? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Het was vette shit!!! |
|
quote: Het lampje ging uit onder soulreaver geloof ik. Toen ben ik naar de trein gestronpeld 's Middags iets te snel/veel gezopen geloof ik. *brakbrakbrak* Leuk he nachtelijke ritjes You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Ach, voor No Gay heb ik alles over dat weet je. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Niet de eerste keer dat je Suffo Mist "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ook voor Herrie...... @ AofD: Hoezo You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Naja ik moet al helemoel mijn smoel houden.. Zit vanaf de week voor Stonehenge met bronchitis, dus Goudvissie was ff geen optie voor mij "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Sjongejonge, zo zat zijn dat je de band waar je voor komt mist. Kansloos... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Voor mij ook eigenlijk niet, ben nu bijna blut Desensitized was wel gaaf trouwens. Daarna...... You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Van de andere kant heb je wel weer voldoende zelfspot . Het is je vergeven. Maar als je de volgende keer weer suffo mist, billenkoek! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Oei, I'm shaking in my boots Dat eerder heen gaan om bier te drinken was niet zo'n goed plan, volgende keer beter. Heb ze gelukkig wel op WAcken gezien. You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |