![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Verlepte dinges zei dat, had ie gevraagd ![]() ![]() We kunnen nog steeds wel eerder weg gaan als je wil? SALT IN YOUR WOUNDS!! ![]() |
|
quote: Nou, laten we eens gek doen ![]() ![]() 15.19 u vertrek = 16.20 u in arnhem...... ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: ik zal herrie ff smsen ![]() SALT IN YOUR WOUNDS!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
Zometeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
goh, is dat vanavond al joh, helemaal vergeten. Nou ja, hmm Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Mja deze optie maar, ik zal er zijn.. duizelig, koppijn en hoestend! ![]() quote: Heb ik wel nodig ja, geen bieaah voor mij. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: +1 Desentisized was saai, soulreaver gaaf en suffocation gaver. ![]() |
|
Kan ook bijna niet anders, he met Suffo... Soulreaver speelt strak ja, was ook wel nieuwsgierig geweest naar de eerste band.. Volgende keer beter! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Niet gehoord dus. Of kwam het na afloop, toen ik al in de trein zat?(gloeiende, gloeiende...) ![]() |
|
Desensitised niet helemaal gezien maar klonk wel weer lekker ![]() Soulreaver vond ik niks. Suffocation was gvd hoerig vet!! Straks als een tiet en goed geluid. Vette show ook ![]() Redelijk wat ZM-ers gespot/gesproken: M. (dikke prima! ![]() Judge M. (trein nog gehaald?) Hub de G. en vrouw ![]() Mayo zien ronddolen (was je alleen of zo?) Verder weet ik het niet meer. Op de terugweg dikke mist zeg ![]() ![]() |
|
He, helder licht, hoe was suffo?????? ghe, ghe ghe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() of iets anders.????? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Het was vette shit!!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Het lampje ging uit onder soulreaver geloof ik. Toen ben ik naar de trein gestronpeld ![]() 's Middags iets te snel/veel gezopen geloof ik. *brakbrakbrak* Leuk he nachtelijke ritjes ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Ach, voor No Gay heb ik alles over dat weet je. ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Niet de eerste keer dat je Suffo Mist ![]() ![]() ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() @ AofD: Hoezo ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Naja ik moet al helemoel mijn smoel houden.. Zit vanaf de week voor Stonehenge met bronchitis, dus Goudvissie was ff geen optie voor mij "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Sjongejonge, zo zat zijn dat je de band waar je voor komt mist. Kansloos... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: Voor mij ook eigenlijk niet, ben nu bijna blut ![]() Desensitized was wel gaaf trouwens. Daarna...... ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote:Van de andere kant heb je wel weer voldoende zelfspot ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: Oei, I'm shaking in my boots ![]() ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |