|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
hahaha... mooi is dat altijd... "moest me inhouden om er zelf niet uitgegooid te worden!". hahahaha... je moet eens gaan praten met het bestuur van zwols popfront... die weten nl. wel raad met types zoals ik. ben wel benieuwd wat dat "te ver gaan" is, want mijn naam is haas.... en ik ben |
|
Ja je hebt een prachtig popfront verbod, wil je die brief een keer inscannen en hier posten voor het vermaak? Ah toe.. Iemand nog goed gelukte foto's gemaakt? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-08-2005 23:46] |
|
hahaha... mooi he? trouwens.... ben je dag en nacht online? je bent wel vlot met reageren. tjeetje... besef ik me ineens hoe dronken ik was... anders had ik je natuurlijk niet aangesproken. trut. |
|
Ik sta vandaag wel de hele dag online ja, alhoewel niet de hele dag achter de pc. Keek toevallig net nadat je gepost had, handige functie hoor dat active topics. |
|
snap ik wel... aangezien ik je geblocked hebt van msn. hahahaha... |
|
quote: Trauma's, trauma's.. maar nu je afgelopen donderdag weer een zin tegen mij hebt gesproken kan ik er weer een volgende paar jaar tegenaan. |
|
quote:He lieverd, aangezien je weinig waardevols post, ga toch nog wat met je lego spelen. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
herrie_ld50@msn.com (death-threats only) |
|
quote: Is dat een nieuw msn adres, ben ik daar nog niet geblockt? |
|
Tsjonge wat een eikel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb mail van 'm! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Posten!!! Is het een 'ga dood' mailtje? |
|
quote:Nee. Staat niks in, titel is "neuken?" Ik denk dat we een nieuwe Faust hebben jongens.. [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 14-08-2005 11:10] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ik had ook al mail van 'em. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Oh jammer.. Een nieuwe Faust? |
|
quote:Ik hoop het! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ik alleen een mail van Orlando de Kip.... Blijkbaar van diersoort veranderd |
|
Ik heb erg genoten van Suffocation. Tering de tering, wat is die band bruut en wat zijn we verwend.... Ik vond het geluid ook prima, chapeau voor de Goudvis jammer dat de flesjes zo snel opwaren alleen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |