|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ghehehehe yeah.. hopelijk haal je Suffo wel dan en moet je niet halverwege al weg vanwege de trein. |
|
quote: Ik hoop Sloffocatie wel te zien. nogay gaat het uitzoeken geloof ik. ben wel benieuwd of herrie nog nuchter genoeg is als we aankomen in arnhem.......... You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: |
|
quote: Op de site staat dat Suffo tot 23.10 speelt en de laatste trein gaat om 23.41. Waarschijnlijk om 18.53 met de trein weg hier, maar Herrie wou ook wel eerder gaan om ergens in Arnhem wat biertjes te doen. Bel oe nog wa! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
|
|
quote: heb er zin in |
|
Ik ook |
|
Ik ook Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik niet Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Muhahah mooi zo, veel bekenden altijd gezellie..... vrijdag dus koppijn |
|
quote: En nekpijn You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: |
|
ik heb nog geen rit uit het godforsaken friesland kunnen regelen en ik wil zo graag!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
iemand nog vanuit friesland naar suffo morgen?.. ik betaal wel benzince/diesel kosten mee ensu.. als ik maar heen kan!!!! en anders iemand uit groningen!! ik vind alles best!! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 10-08-2005 17:57] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Misschien niet aanwezig.. ziek enzo |
|
quote: Balen!!! Hoop dat je morgen beter bent zou wel jammer zijn als je morgen niet kan gaan!!! see you at occultfest! |
|
Lekker vroeg naar bed en morgen beter!! |
|
of gewoon verrot heen gaan... Suck my piss |
|
Inderdaad, that's the spirit. Gewoon verrot erheen gaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bij de GVH hebben ze ook lekkere vruchtensapjes |
|
Mooi mooi mooi, ik moet morgen namelijk zelf rijden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ook, gaan we samen aan de vitaminen hehe |
|
Yep, de muziek knalt toch zo hard dat we ditmaal geen bier nodig hebben OK, toegegeven; had graag willen zuipen als een ketter [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 11-08-2005 9:42] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zin aan, zin aan, zin aan, zin aan!!!!!! @nogay: gaan we nou eerder om bier te hijsen in Arnhem of nie? You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |