|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Was het druk eigenlijk? Ik zat net met een groot aquarium naast me in de bus terug naar Nijmegen toen ik ineens verdacht veel lange haren en zwarte kleren zag.... Thuis toch maar een even gekeken wat er te doen was... GVD Suffocation! Maar ja, toen was het alweer 21.00u, en om dar weer met de bus (K*T NS) terug naar Arnhem te gaan... Is het onderhand 10 uur voor je er bent en dat vond ik niet meer de moeite.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: was volle bak, en erg gezellig. Jammer dat je er niet was |
|
quote: Nee was er niet alleen maar ik hou wel van ronddolen, mooi mn eigen gangetje gaan hehe. Heb je niet gezien trouwens.. @Nogay: Heb je de trein nog kunnen halen? Ik vond alleen Herrie rollend over het dak maar jou en lichtje zag ik niet meer. edit: oh niet dus.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-08-2005 17:33] |
|
quote: He mayo even off topic: kun je onze mail beantwoorden van vanmiddag? Heb je vanavond tijd om het een en ander te bespreken? see you at occultfest! |
|
quote: Gezien en mail terug. |
|
Suffocation was erg bruut...gewoonweg geweldig Soulreaver vond ik niet echt interessant en Desensetised vond ik goed spelen! Wilbie: goed gezongen...vette show Verder gezien/mee geouwehoerd: Bonnie Shredhead Triple Dan En MindlessMayo voorbij zien dwalen (herken je van de fotoos uit de onzin pagina topics ). En wat liep er toch een irritante eikel rond achteraan tijdens Desensetised en Soulreaver. Nekschot Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Haha mja ik was lichtelijk verdoofd door allerlei tabletten tegen hoesten en koortsremmers in combinatie met een beetje alcohol dus indien ik wat vaag overkwam... Soulreaver is nog steeds niet mijn ding en Desensetised vond ik erg eentonig. Suffocation was ge-wel-dig!!! |
|
Ik vond dit het beste Desensetised optreden tot nu toe (heb ze al redelijk vaak gezien de afgelopen jaartjes). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Voor het eerst gezien, maar kon me gewoon niet boeien. De 'zangeres' vond ik ook maar niks, het was het net niet zeg maar. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-08-2005 20:19] |
|
Was zeker lekker, vooral Suffocation heerschte de pan uit! Voor foto's en review, zie mijn site an evil incarnation of DEATH! |
|
OK dan dan heb ook jou ook gezien, rondlopen! Weer een toevoegsel aan mijn zmérs in het wild lijstje Mooie foto(van dr neusgaten) |
|
Aaaaach wat flauw, naja voor die neusgaten kiest hier de fotograaf "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Juist ik word steeds bekender met het fotograferen van neusgaten, haha an evil incarnation of DEATH! |
|
wat was suffocation achterlijk goed! ook t geluid was loepzuiver.... niet altijd gewend van de goudvishal... can't spel CRAP without RAP!!! |
|
zo... wat een avond. een 10 op de schaal van herrie. enfin... jeroen... lekekr vroeg thuis begreep ik? hahahaha. trouwens... die metalbands moeten echt grotere sjirts gaan maken... xl is echt te krap. groet'n! |
|
quote: mooie foto's! helpt me weer met het opvullen vand e zwarte gaten van de avond! ragguh! |
|
quote: Hey herrie! Welkom op zware metalen! |
|
quote: Hey wat moet jij hier? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
thanks voor het mailen van de leuke berichten op het onzin gedeelt. moet zeggen dat het allemaal zeer correct weergegeven wordt! cool! |
|
quote: Is je bilspleet nu ook weer zichtbaar? |
|
hahaha... vandaag zit ik lekker in mijn sociale zaken trainingsbroek achter de pc. met koffie voor de verandering... en de broek keurig daar waar die moet hangen! |
|
quote: Jij koffie Geloof er niks van SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Je was erg grappig ja, vooral toen je over het 'dak' lag te rollen. Ieeeets teveel biertjes? Hoorde na afloop nog verhalen over je van diverse mensen, over een of andere zatte gozer met dreads die nogal vaak op de grond lag en mensen lastig viel enzo. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-08-2005 14:13] |
|
quote: Ik moest bij binnenkomst al 20 bier voor meneer ophalen, haha. SALT IN YOUR WOUNDS!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |