IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 11-08 Suffocation @ Goudvishal Vorige pagina | Volgende pagina
nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Usericon van nogayblackmetal
Posted 12-08-2005 12:10 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 12:04 schreef BringerOfLight het volgende:
Oei, I'm shaking in my boots Dat eerder heen gaan om bier te drinken was niet zo'n goed plan, volgende keer beter. Heb ze gelukkig wel op WAcken gezien.

Hey nog naar dokkie vanmiddag?? Kunnen we verhalen uitwisselen over hoe goed Suffo gister was!

SALT IN YOUR WOUNDS!!

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 12-08-2005 13:59 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Was het druk eigenlijk? Ik zat net met een groot aquarium naast me in de bus terug naar Nijmegen toen ik ineens verdacht veel lange haren en zwarte kleren zag.... Thuis toch maar een even gekeken wat er te doen was... GVD Suffocation! Maar ja, toen was het alweer 21.00u, en om dar weer met de bus (K*T NS) terug naar Arnhem te gaan... Is het onderhand 10 uur voor je er bent en dat vond ik niet meer de moeite....

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 12-08-2005 17:04 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 13:59 schreef DecomposingBitch het volgende:
Was het druk eigenlijk? Ik zat net met een groot aquarium naast me in de bus terug naar Nijmegen toen ik ineens verdacht veel lange haren en zwarte kleren zag.... Thuis toch maar een even gekeken wat er te doen was... GVD Suffocation! Maar ja, toen was het alweer 21.00u, en om dar weer met de bus (K*T NS) terug naar Arnhem te gaan... Is het onderhand 10 uur voor je er bent en dat vond ik niet meer de moeite....

was volle bak, en erg gezellig. Jammer dat je er niet was

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-08-2005 17:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 8:21 schreef Shredhead het volgende:

Mayo zien ronddolen (was je alleen of zo?)

Nee was er niet alleen maar ik hou wel van ronddolen, mooi mn eigen gangetje gaan hehe. Heb je niet gezien trouwens..

@Nogay: Heb je de trein nog kunnen halen? Ik vond alleen Herrie rollend over het dak maar jou en lichtje zag ik niet meer. edit: oh niet dus..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-08-2005 17:33]

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 12-08-2005 18:55 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 12 augustus 2005 17:12 schreef MindlessMayo het volgende:
Nee was er niet alleen maar ik hou wel van ronddolen, mooi mn eigen gangetje gaan hehe. Heb je niet gezien trouwens..

@Nogay: Heb je de trein nog kunnen halen? Ik vond alleen Herrie rollend over het dak maar jou en lichtje zag ik niet meer. edit: oh niet dus..

He mayo even off topic: kun je onze mail beantwoorden van vanmiddag? Heb je vanavond tijd om het een en ander te bespreken?

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-08-2005 19:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 18:55 schreef the witch het volgende:
He mayo even off topic: kun je onze mail beantwoorden van vanmiddag? Heb je vanavond tijd om het een en ander te bespreken?

Gezien en mail terug.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-08-2005 20:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Suffocation was erg bruut...gewoonweg geweldig
Soulreaver vond ik niet echt interessant en Desensetised vond ik goed spelen! Wilbie: goed gezongen...vette show
Verder gezien/mee geouwehoerd:
Bonnie
Shredhead
Triple Dan
En MindlessMayo voorbij zien dwalen (herken je van de fotoos uit de onzin pagina topics ).
En wat liep er toch een irritante eikel rond achteraan tijdens Desensetised en Soulreaver. Nekschot

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-08-2005 20:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 20:05 schreef Hub de Gallier het volgende:
Suffocation was erg bruut...gewoonweg geweldig
Soulreaver vond ik niet echt interessant en Desensetised vond ik goed spelen! Wilbie: goed gezongen...vette show
Verder gezien/mee geouwehoerd:
Bonnie
Shredhead
Triple Dan
En MindlessMayo voorbij zien dwalen (herken je van de fotoos uit de onzin pagina topics ).
En wat liep er toch een irritante eikel rond achteraan tijdens Desensetised en Soulreaver. Nekschot

Haha mja ik was lichtelijk verdoofd door allerlei tabletten tegen hoesten en koortsremmers in combinatie met een beetje alcohol dus indien ik wat vaag overkwam...

Soulreaver is nog steeds niet mijn ding en
Desensetised vond ik erg eentonig. Suffocation was ge-wel-dig!!!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-08-2005 20:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vond dit het beste Desensetised optreden tot nu toe (heb ze al redelijk vaak gezien de afgelopen jaartjes).

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-08-2005 20:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 20:14 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik vond dit het beste Desensetised optreden tot nu toe (heb ze al redelijk vaak gezien de afgelopen jaartjes).

Voor het eerst gezien, maar kon me gewoon niet boeien. De 'zangeres' vond ik ook maar niks, het was het net niet zeg maar.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-08-2005 20:19]

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 13-08-2005 0:09 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Was zeker lekker, vooral Suffocation heerschte de pan uit! Voor foto's en review, zie mijn site

an evil incarnation of DEATH!

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-08-2005 0:12 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

OK dan dan heb ook jou ook gezien, rondlopen! Weer een toevoegsel aan mijn zmérs in het wild lijstje

Mooie foto(van dr neusgaten)

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 13-08-2005 0:13 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Aaaaach wat flauw, naja voor die neusgaten kiest hier de fotograaf

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 13-08-2005 12:14 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Juist ik word steeds bekender met het fotograferen van neusgaten, haha

an evil incarnation of DEATH!

steenbok
I AM THE BLACK WIZARDS!!!
Usericon van steenbok
Posted 13-08-2005 13:33 by steenbok Wijzig reactieProfiel van steenbokQuote dit berichthttp://www.isleofman.nl

wat was suffocation achterlijk goed!
ook t geluid was loepzuiver.... niet altijd gewend van de goudvishal...

can't spel CRAP without RAP!!!

herrie
Usericon van herrie
Posted 13-08-2005 13:39 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

zo... wat een avond. een 10 op de schaal van herrie. enfin... jeroen... lekekr vroeg thuis begreep ik? hahahaha. trouwens... die metalbands moeten echt grotere sjirts gaan maken... xl is echt te krap. groet'n!

herrie
Usericon van herrie
Posted 13-08-2005 13:45 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 0:09 schreef Dark incarnation het volgende:
Was zeker lekker, vooral Suffocation heerschte de pan uit! Voor foto's en review, zie mijn site

mooie foto's! helpt me weer met het opvullen vand e zwarte gaten van de avond! ragguh!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 13-08-2005 13:46 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 13:39 schreef herrie het volgende:
zo... wat een avond. een 10 op de schaal van herrie. enfin... jeroen... lekekr vroeg thuis begreep ik? hahahaha. trouwens... die metalbands moeten echt grotere sjirts gaan maken... xl is echt te krap. groet'n!

Hey herrie! Welkom op zware metalen!

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 13-08-2005 13:46 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 13:45 schreef herrie het volgende:
mooie foto's! helpt me weer met het opvullen vand e zwarte gaten van de avond! ragguh!

Hey wat moet jij hier?

SALT IN YOUR WOUNDS!!

herrie
Usericon van herrie
Posted 13-08-2005 13:54 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

thanks voor het mailen van de leuke berichten op het onzin gedeelt. moet zeggen dat het allemaal zeer correct weergegeven wordt! cool!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-08-2005 13:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 13:54 schreef herrie het volgende:
thanks voor het mailen van de leuke berichten op het onzin gedeelt. moet zeggen dat het allemaal zeer correct weergegeven wordt! cool!

Is je bilspleet nu ook weer zichtbaar?

herrie
Usericon van herrie
Posted 13-08-2005 14:04 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

hahaha... vandaag zit ik lekker in mijn sociale zaken trainingsbroek achter de pc. met koffie voor de verandering... en de broek keurig daar waar die moet hangen!

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 13-08-2005 14:06 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 14:04 schreef herrie het volgende:
hahaha... vandaag zit ik lekker in mijn sociale zaken trainingsbroek achter de pc. met koffie voor de verandering... en de broek keurig daar waar die moet hangen!

Jij koffie Geloof er niks van

SALT IN YOUR WOUNDS!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2005 14:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 13:45 schreef herrie het volgende:

Je was erg grappig ja, vooral toen je over het 'dak' lag te rollen.

Ieeeets teveel biertjes?

Hoorde na afloop nog verhalen over je van diverse mensen, over een of andere zatte gozer met dreads die nogal vaak op de grond lag en mensen lastig viel enzo.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-08-2005 14:13]

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 13-08-2005 14:12 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 14:08 schreef MindlessMayo het volgende:
Je was erg grappig ja, vooral toen je over het 'dak' lag te rollen.

Ieeeets teveel biertjes?

Ik moest bij binnenkomst al 20 bier voor meneer ophalen, haha.

SALT IN YOUR WOUNDS!!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com