![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Die vraag werd al eerder gesteld, dus tel maar 3 stemmen bij de ham op (Welke weet ik niet meer en ik ben te laks om terug te zoeken) ![]() ![]() |
|
quote: Wat is nou typisch Belgisch? Kant uit Brugge Vlaemsche Fritten Moslims in Borgerhout Opengescheurde minderjarige meisjes. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Jeuj, precies een topic voor iemand die er over denkt om over een paar jaartjes naar België te verhuizen. ![]() ![]() ![]() |
|
wat trekt je ernaar dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
De indruk dat het een minder doorgedraaid land is dan Nederland. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 03-04-2006 0:08] ![]() |
|
hehe, daar kan ik zeker wel inkomen. Niet zo gejaagt, mensen hebben minder last van sociale druk enzo ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
idd, mn ervaring met belgie is dat het een veel relaxter land is waar eigenlijk alles wat ik gezien heb veel relaxter lijkt te gaan. goed, is dan voornamelijk in dorpen e.d. maar toch. Je moeder. ![]() |
|
![]() Zal nog wel een tijdje duren dus (eerst maar eens m'n studie afmaken), maar ik ben me toch alvast maar een beetje aan het verdiepen in wat ik allemaal zou moeten doen om aldaar te kunnen gaan leven. En idd, vooral de dorpen en stadjes-van-bescheiden-formaat (vriendin studeert en zit op kamers in Lier) hebben een grote aantrekkingskracht op mij - ga daar eigenlijk altijd met tegenzin weg als ik er een weekend geweest ben. Tja... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 03-04-2006 0:17] ![]() |
|
ja ken het, zelfde alsik bij vodelicious ben geweest, zo damn rustig en mooi ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ja, maar ze praten zo maf. ![]() |
|
yeah niet zo'n synthetische cultuur en landschap als in Nederland. Waarschijnlijk 30 april weer naar belgie voor een verjaardag in kalmthout. ![]() @ schaep: hehe ja ik versta er geen ene klote van. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-04-2006 0:25] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
hehe +1 belgie heerst ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Dat kan ook een voordeel zijn. ![]() Maar ik ben naar The Incredibles geweest in België en daar was hij nagesynchroniseerd in het Vlaams, ik heb die film echt niet normaal kunnen kijken! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Wanneer het huisje te koop staat roepen we wel hoor jaap. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
België heerscht!!!!! Basta!!! ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Aight!!! +1!! ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Wij gaan binnenkort met een kleine groep zmmers naar België. Even sportief doen enzo ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: als ik dan klaar ben met school en geld heb ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote:Ik ben naar de Vlaamse variant van Les Miserables in Antwerpen geweest. Erg mooi maar wel wat apart vanwege het Vlaams. Maar als Brabander spreek en versta ik dat uitstekend ![]() ![]() |
|
quote: Waar gaan jullie precies naar toe en wanneer? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, ik verstond het ook wel maar moest er gewoon teveel aan wennen om de film rustig te kunnen kijken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |