![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: tp://statbel.fgov.be/nl/statistieken/cijfers/arbeid_leven/lonen/maandloon/ het overgrote deel van de gemiddelde lonen ligt hoger dan 2500 euro, natuurlijk kan dat wiskundig nog ontkracht worden als een zeer grote groep mensen in een lager betaalde sector zou werken, maar dat is imo onwaarschijnlijk. deze studie van Ernst & Young toont ook heel duidelijk hoe belachelijk de situatie is http://www.ey.com/BE/en/Newsroom/News-releases/NL_Tax-Liberation-Day jullie werken in nederland dus anderhalve maand per jaar meer voor jullie zelf, en Nl is nu ook niet zo laag qua belastingen. Het “reële belastingtarief” van een Belgische werknemer bedraagt nu 60,25 %, in vergelijking met een EU-gemiddelde van 45,06 %. ![]() wie in belgië werkt doet dat om niet thuis te zitten. signature ![]() |
|
quote: Dat laatste is dus precies waar het om gaat, en omdat we dus de precieze inkomensverdeling niet hebben zegt het alles bij elkaar niets over mijn stelling ![]() quote: Die Tax liberation day had ik gezien, ja. Maar dat is alleen belasting op loon, toch? Ai, da's wel wat erger dan ik dacht, dat reëele belastingtarief. Daar nog wat meer gegevens van? Interessant genoeg ligt wel het "disposable income" per huishouden in België en NL vrijwel op hetzelfde niveau: https://en.wikipedia.org/wiki/Household_income No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: inderdaad. heel tekenend is dit: Geen of lager onderwijs 2.500 in 2010 --> dus iemand die tot aan zijn 12 jaar naar school geweest is verdient gemiddeld 2500 euro per maand. zet twee van die mensen samen en bijna de helft van hun inkomen gaat naar de belastingen... I mean, Come on ... ![]() quote: kga es kieken quote: brutolonen liggen hoger in België dan in nederland. Deels ter compensatie natuurlijk. Merken we nu ook, een vertegenwoordiger in BE heeft een hoger brutoloon dan een collega in Duitsland en toch heeft hij netto steevast minder bijna ![]() splitsalary is de oplossing natuurlijk, dan krijg je in twee landen een half loon en betaal je bijna nergens belastingen (behalve 13,07% sociale zekerheid op het totale brutoloon samen in België, lekker profiteren van gezondheidszorg en ondertussen netto heel veel meer over hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-02-2014 13:55] signature ![]() |
|
![]() "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Ja zeg, was dat nu weer voor zever, Antwerpen veranderen in Midden-Brabant? Waar komt dat idee nu weer vandaan? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Jullie missen alleen nog een Noord Brabant. Gratis af te halen. ![]() "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Waarom ziet België eruit als Wit-Rusland? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Geen welstandscommissie. Wat hier in nl het er ook niet altijd beter op maakt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Het woord wat ik laatst zocht om België te beschrijven schiet me nu ineens te binnen dankzij dit plaatje. "Afgebladderd" https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Is Broeksele of Wallonie Alhoewel de graffiti er vrij deftig uit ziet, kan het nie Wallonie zijn. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Maar de mentaliteit is heerlijk fris. Ofzo. ![]() |
|
Dat blauw ziet er ook niet echt afgebladderd uit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Dat wit ook niet trouwens. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Met de nadruk op ofzo. België vind ik altijd wel leuk, voor een dagje of wat. En dan wil ik terug naar de eerste wereld ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Dat hele pand. Ik verwacht haast een maxim hartman in beeld die zegt tegen de mannelijke bewoner: "dit heeft je vrouw verzonnen, he?" VIESPEUK!!! ![]() |
|
quote: Haha. Dat huis kwam me al zo bekend voor. Da's het huis van Marc Dutroux. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() Ik blijf wel bij mijn eerdere post. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Verdomme, dat maakt mijn post wel heel erg cynisch :') Dat wist ik dus niet. ![]() |
|
Die lokatie is nieuw voor je? (Ik had ook geen idee trouwens. Wel apart dat XXL zoiets weet. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:(': Fascinerend 'land'. Het is daar echt een aftandse zooi, hein? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Wallonie is gewoon een ander land dan Vlaanderen ja. Wallonie is gewoon een metafoor voor hun mentaliteit. Dan lopen daar pony's in de weide waarvoor ze te lui zijn om hun frou-frou te snijden, hangt die frou-frou daar te bengelen en zien die beesjes niks. Tektoniks en gabbers zijn daar ook blijven steken, alwaar ik na Dour eens de verkeerde kant ben op gegaan en nog dieper in Wallonie zijn steken. Desolaat, zo'n beetje als De Beproeving van Stephen King. En de wijven allemaal zuipen. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Luik is zo'n beetje hun "mooiste" stad, ik werd daar al depressief van er nog maar te wanderen. Lopen daar te dealen aan winkelcentra, dat kan daar allemaal. Om maar te zeggen, ik voel maar weinig verbintenis met Neufchateau en Dutroux. Ok? En nu gaan we vegen ![]() |
|
Allez jong, de Ardennen, da's toch altijd feest? Vakantie in eigen land (veel beter dan onze spuuglelijke kust, maak daar maar eens een vergelijk met Nederland). Dat verschil (voor zover je zo categoriek kunt denken) past mooi in het al even mooie absurdisme van ons land, met een pissend ventje als één van de nationale symbolen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |