![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Absurdisme verheffen tot paal van de identiteit, is dat niet gewoon erkennen dat België een stuk niemandsland is tussen Frankrijk en Nederland? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:Frans Bromet. ![]() |
|
quote: De rest van de wereld streeft zinvolheid gewoon veel te hard na. signature ![]() |
|
Gelukkig is de friet smos met bickyburger wel een succes. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Terug naar het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden en niet anders. Goed, Wallonië mag naar Frankrijk. (necroposting, jaja) No dogs, no masters. ![]() |
|
Ook in Wallonië kom ik graag. Mooie natuur, fijn wandelen. Leuke brouwerijen ook, Misery Beer is alleen al om de locatie een bezoek waard. ![]() |
|
Oh zeker. Omgeving rond de Maas (Semois) daar is prachtig. En heb een tante in Redu, dus ook een goed uitvalpunt. Moet alleen nog bij Orval belanden. No dogs, no masters. ![]() |
|
Misery Beer ken ik niet, ben benieuwd! No dogs, no masters. ![]() |
|
wat met Luxemburg? signature ![]() |
|
Luxemburg is sowieso onzin. Weet niet wie het wil hebben, Duitsland, Frankrijk of België, maar doe maar gewoon. No dogs, no masters. ![]() |
|
ja maar de banken... best wel veel armoede ook daar signature ![]() |
|
quote: Denk niet dat België er slechter van wordt, toch? Deze Anschluss? Is er zoveel armoede in Luxemburg? Kan het geloven, hoor, maar weet het gewoon niet. No dogs, no masters. ![]() |
|
Ja, hoewel Luxemburg bekendstaat als een welvarend land, bestaat er ook armoede; volgens het Luxemburgse statistiekbureau STATEC leefde in 2022 ongeveer 18,1% van de bevolking in armoederisico. signature ![]() |
|
quote: Hmm... Onder Nederlandse bewindvoering kunnen we dat ook wel oplossen. Dan is iedereen gewoon arm. No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Groot Hertogdom Luxemburg is wel een waar wandelparadijs, waar alles zo mooi in orde is. Openbaar vervoer is er allemaal gratis. Misschien wel ten koste van de welvaart van een bepaald percentage van de bevolking. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ik wil even corrigeren dat het Groothertogdom is en niet Groot Hertogdom, want daarin zit wel een wezenlijk verschil. Het gaat om de stek van een Groothertog en niet om een vrij groot uitgevallen stek van een doodgewone Hertog. Een groothertog is een middeleeuwse overtreffende variant van Hertog hetgeen mij inspireerde tot het credo grootheld waarmee ik doorgaans Donald J Trump aanduid. Winter is coming ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |