![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kajakken in de Ardennen, wat plantjes vertrappellen in de bossen aldaar, dan later op de dag met de fiets tegen de meest steile helling op slenteren liefst waar de weg een mooie blinde bocht maakt (weer wat kruisjes bij op de kuip van mijn motor ![]() ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Als je kabouter Plop tegen komt... Afmaken ![]() |
|
Nee man, die komt bij Lachouffe weg en dat bier heerscht ![]() |
|
![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Bij de Belgische vlag is je de juiste volgorde in kleuren van links naar rechts: zwart-geel-rood !!!! ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Dat maakt binnenkort toch niks uit ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Hmm ... als ze daar nou eens een mooi stuk zee van maken .. kunnen de Nederlandse vissers weer meer vissen! ![]() |
|
quote: ![]() neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!! ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: ![]() Tsja.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Ik eerst. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Toch eigenlijk wel benieuwd wat onze belgische metal-broeders vinden van de huidige politieke situatie in Belgie. Zijn jullie voor een uiteindelijke opsplitsing, of moet Belgie een land blijven, en waarom? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Als het van mij afhing, zo snel mogelik splitsen! Het probleem is Brussel, vroeger puur Vlaams, nu is Nederlands er amper de 3e taal! Ware schande die Walen en vreemdelingen pikken ons gebied en bevuilen het met hun frans! Persoonlijk zie ik wel iets zitten om met Nederland samen te gaan, zoiets als Groot-Brittanië. Heb van de zomer gelezen dat de Nederlanders dit ook zouden zien zitten? Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
Dat was slechts een grap. ![]() |
|
quote: België gaat volgens mij niet splitsen, we hebben al moeilijkere regeringsonderhandelingen gehad in België, nl. voor de vorming van Martens VIII, toen waren er 148 dagen van onderhandelen nodig om een regering te vormen. Laten we enkel hopen dat we dit record niet breken, het ziet er wel zo naar uit ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Maar wat zegt art. 193 G.W.? quote: Ik sluit mij voor de rest natuurlijk aan bij Beli Mawr. [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 03-10-2007 20:55] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: en waar gaan de duitssprekende belgen dan naar toe? Ik lees op messageboards zo nu en dan eens wat meningen van voorstanders en het gaat in 99.9% over de geldstroom. Dan vraag ik me af, als Wallonië eruit gschopt gaat worden, is Limburg dan het volgende deel dat uit Vlaanderen worden geschopt? Dat is nu ook niet de meest welvarende streek, zeker als je het vergelijkt met de havens van Antwerpen. En waar Brussel bij gaat horen zal trouwens ook niet makkelijk op te lossen zijn. ![]() |
|
Brussel gaat natuurlijk ook gewoon bij het Groot Koninkrijk der Nederlanden horen. ![]() |
|
quote: :') ![]() |
|
quote: Hier heb ik oplossingen voor natuurlijk ! Duitse deel bij Duitsland of Luxemburg. En Brussel terug Vlaams, Walen stichten aan de andere kant dan maar Bruxelles-La Neuve (Zoals ze deden bij Louvain-La Neuve) Opgelost ! ![]() Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
Patat zeg ik je! ![]() |
|
quote: De problemen zitten hem bij: - De splitsing van het kiesarondisement Brussel-Halle-Vilvoorde (taalkwestie) - Staatshervorming (splitsing van de sociale zekerheid en nog wat organisaties in een Vlaams gedeelte en een Waals gedeelte) Over die geldstroom, er is wel degelijk een grote geldstroom naar het zuiden, de werkloosheid in Walonië ligt veel hoger dan in Vlaanderen maar ik denk wel dat dit op termijn zal veranderen (die mensen willen ook wel eens een beter (op finnancieel vlak) leven, lijkt me) Ik kan me aansluiten bij wat jij zegt over verder splitsen. Het Vlaams Behang heeft al ge-opperd voor de 3 B's "Bey, bey Belgium" quote: Jongen, leer eens de geschiedenis van België zo rond eind jaren 60. Dan zul je weten dat Louvain La Neuve het resultaat was van de schoolstrijd en de vernederlandsing van de Leuvense universiteit (volkomen terecht vind ik) België splitsen? No bloody way! [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 03-10-2007 23:14] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ik vraag me iets af.... willen jullie Fryslan niet hebben? Graties en voor niets? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: hmz, wij hebben 177 jaar terug zo hard gestreden om onafhankelijk te worden van Nederland en nu zouden we terug een Nederlandse provincie erbij nemen, neen, dank u ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |