IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : België Vorige pagina | Volgende pagina
Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 16-05-2005 2:04 by Dart Frank Wijzig reactieProfiel van Dart FrankQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2005 1:59 schreef IceQueen het volgende:
Jij niet alleen...


Ze zijn allemaal hetzelfde


"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 16-05-2005 2:04 by Dart Frank Wijzig reactieProfiel van Dart FrankQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2005 2:02 schreef Ralph Plug het volgende:
+1


met wat? 0?


"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 16-05-2005 2:07 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

WAt?ALLE walen oversekst???

*hides away*


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 16-05-2005 2:09 by Dart Frank Wijzig reactieProfiel van Dart FrankQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2005 2:07 schreef IceQueen het volgende:
WAt?ALLE walen oversekst???

*hides away*


Ja, allemaal.. ik heb het met ze te doen.. viespeuken.


"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 16-05-2005 2:16 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2005 2:09 schreef Dart Frank het volgende:
Ja, allemaal.. ik heb het met ze te doen.. viespeuken.


hahahaha


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-05-2005 2:17 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Vanavond nog met een tante de heruitzending van de Zevende Dag gezien over Brussel Halle Vilvoorde, humor verzekerd, zinnige discussies ver te zoeken


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 16-05-2005 2:20 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2005 2:17 schreef beli mawr het volgende:
Vanavond nog met een tante de heruitzending van de Zevende Dag gezien over Brussel Halle Vilvoorde, humor verzekerd, zinnige discussies ver te zoeken


Ohw, die heb ik dus weer gemist...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-05-2005 2:22 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 mei 2005 2:20 schreef IceQueen het volgende:
Ohw, die heb ik dus weer gemist...

Troost u, je hebt niks gemist, enkel een bijna over en weer gescheld tussen Gerolf Ananas en Patricia Cysens


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-05-2005 2:45 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 16 mei 2005 2:22 schreef beli mawr het volgende:
Troost u, je hebt niks gemist, enkel een bijna over en weer gescheld tussen Gerolf Ananas en Patricia Cysens


Ananas


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-05-2005 7:56 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2005 0:23 schreef IceQueen het volgende:
frietjes zijn lekkerrrrr

want 'patat met en uitjes' lijkt me iets enorm raar om te bestellen

Je vergeet "oorlog zonder uitjes"


Maar goed, ik zeg: frietEN of beter "fritten"


Zo





Ernstig: dat communotaire gedoe is gewoon overbodige zever: Vlaams is goed, daar sta ik volledig achter, een beetje nationalisme mag.
Maar om dan direct de Walen als de vijand te gaan zien ... nee.

Ik heb mijn "wortels" trouwens van her en der over "Belgenland" (wat idd een knip- en plakwerkje is) ..én ook voor een klein deel vanuit Wallonië. In de grensregio waar ik woon, vind ik beide partijen van goede wil.
Dat is hier geen halve burgeroorlog zoals in de Brussel-Halle-Vilvoorde kwestie.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 16-05-2005 8:05]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 16-05-2005 14:21 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2005 7:56 schreef Gunman het volgende:
Je vergeet "oorlog zonder uitjes"


Maar goed, ik zeg: frietEN of beter "fritten"


Zo





Ernstig: dat communotaire gedoe is gewoon overbodige zever: Vlaams is goed, daar sta ik volledig achter, een beetje nationalisme mag.
Maar om dan direct de Walen als de vijand te gaan zien ... nee.

Ik heb mijn "wortels" trouwens van her en der over "Belgenland" (wat idd een knip- en plakwerkje is) ..én ook voor een klein deel vanuit Wallonië. In de grensregio waar ik woon, vind ik beide partijen van goede wil.
Dat is hier geen halve burgeroorlog zoals in de Brussel-Halle-Vilvoorde kwestie.


Oorlog zonder uitjes, jahaaaaaa

Mjah,de desbetreffende waal...je weet wat voor n zever ik er mee voor heb...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Orion
Usericon van Orion
Posted 16-05-2005 14:24 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2005 16:30 schreef Rutan het volgende:
Patat=aardappel
Friet=gefrituurde, gesneden reepjes geschilde aardappel

Immers, er is wel FRIETSAUS
maar geen PATATSAUS
Het onomstotelijk bewijs is geleverd.





Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Daops
Usericon van Daops
Posted 16-05-2005 15:00 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Nog zoiets.. een patatje pinda..

Een friet sate..



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 16-05-2005 15:05 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2005 15:00 schreef Daops het volgende:
Nog zoiets.. een patatje pinda..

Een friet sate..




friet stoofvleessaus


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 16-05-2005 15:10 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Patat;
- Curse of Death
- Leviathanica
- Verval
- Ralph
- Brujeria
- Stigma
- Greycloak
- Oudieofaaiel
- Kwelgeest

Friet;
- Morgil

Papas Fritas;
- Mikeee

Hier maar verder?


Subtiel kamerolifantje


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 16-05-2005 15:10 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Hadde gij un codakske bij?


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 16-05-2005 15:11 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 16 mei 2005 15:10 schreef Frietbal het volgende:
Hadde gij un codakske bij?

PATATbal, ja!


Bloodied by the thorns beside the leaves


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-05-2005 15:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Patat;
- Curse of Death
- Leviathanica
- Verval
- Ralph
- Brujeria
- Stigma
- Greycloak
- Oudieofaaiel
- Kwelgeest
- Schaep

Friet;
- Morgil

Papas Fritas;
- Mikeee

En dan het liefst wel raspatat. Maar ja, raspatat is ook patat. Een boekenkast is immers ook een kast.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 16-05-2005 15:19 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ja, zouden ze het in Belgie rasfriet noemen? Dat klinkt toch niet. Raspatat is lekker trouwens, ja!


Bloodied by the thorns beside the leaves


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 16-05-2005 15:21 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

zijn het ook vlaamse patatten dan vanaf vandaag?



DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 16-05-2005 15:24 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Patat;
- Curse of Death
- Leviathanica
- Verval
- Ralph
- Brujeria
- Stigma
- Greycloak
- Oudieofaaiel
- Kwelgeest
- Schaep

Friet;
- DarknessThere
- Morgil

Papas Fritas;
- Mikeee


Friet, godverdomme.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 16-05-2005 15:25 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 16 mei 2005 15:21 schreef Audiophile het volgende:
zijn het ook vlaamse patatten dan vanaf vandaag?

Duh!


Bloodied by the thorns beside the leaves


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 16-05-2005 15:27 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

dat word dus in de diepvries op me werk alles met stift doorkrassen en herschrijven...



IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 16-05-2005 15:27 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

FRIET!!!!!!!!!!!!





Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 16-05-2005 15:30 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 16 mei 2005 15:27 schreef Audiophile het volgende:
dat word dus in de diepvries op me werk alles met stift doorkrassen en herschrijven...

Vlaamse PATAT is dan ook niet te kauwen. veel te melig. Teveel aardappelzut binnenin. IK PLEIT VOOR DE GEWONE NEERLANDSCHE PATAT!

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 16-05-2005 15:30]


Bloodied by the thorns beside the leaves


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen