|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt goed. Dit gaan we bezoeken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Woei, aantrekkelijk. Voorprogramma? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: lekker belangrijk.....liever geen en een half uur extra Opeth... |
|
quote: Nee, vind ik niet. Althans, vind mijn budget niet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: en toen stond katatonia in t voorprogramma .. haha helaas dat zou er wel weer niet inzitten Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
quote: dat zou wel heel vet zijn, maar dan wel met Akerfeldt op zang en alleen nummers van Brave Murder Day en Dance of December Souls Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Overige albums zijn wat minder, maar ook goed te pruimen. Maar dat zal er inderdaad niet inzitten. De 013 website geeft overigens niet aan dat er een voorprogramma komt, terwijl de website van Hof Ter Lo dit wel doet. |
|
djuukes...dan zit k aan de andere kant van de wereld wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Jep, jep. Jep. Hmm, volgens mij zie ik dat wel vaker voorbij komen bij 013 en andere zalen, dan houden ze de boot af tot ze zeker weten dat ze een geschikt voorprogramma kunnen laten spelen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: en novembre maar das al weer een paar jaartjes geleden toch? december 2001 als ik t goed heb. was wel gaaf btw "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ben niet echt een fan van deze band en ken ze dus ook niet goed. Hoe hebben jullie Opeth live ervaren? en alleen het woord 'heersch' als antwoord is niet genoeg. Ik ga er zeker wel heen, woon toch in Tilburg dus lekker dichtbij. |
|
quote: heersch is toch wel t meest passende antwoord hier "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ze heerschen de 013 uit |
|
quote: en hard!!!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Dat is de verkeerde volgorde. Je bent geen fan doordat je ze niet goed kent. Ga je diep schamen! Opeth live is geweldig. Ben blij met deze nieuwe tour, kans is aanwezig dat ik nu wat andere nummers live hoor. Vorige tour steeds dezelfde setlist, na drie keer heb je het dan wel gehoord. |
|
Aanwezig in 013! |
|
quote: Nou gaan Opeth en heerschen zowiezo niet samen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Moet je beter luisteren Maar ik zou zeggen beoordeel het live. ze zijn erg goed On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Al gezien op Graspop. Enkel My Dying Bride en Evergrey zijn NOG saaier. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: My dying bride heerscht echt wel. Erg mooie combi van goed in elkaar gevlochten melodieën en gevoel. Meesterlijk. Maar goed Opeth Niet alles trouwens. Ik ben zelf een liefhebber van de wat snellere stukken. SOms hebben ze niet leuke stukken erin zitten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ben erg benieuwd naar het nieuwe album. Kijken of ze 'het' na Damnation nog steeds kunnen. |
|
Het klopt idd dak geen fan ben omdat ik ze nog niet zo goed ken. Maar dit concert brengt daar vast verandering in zo te horen. |
|
quote:Ik had al zo'n vermoeden, maar nu weet ik 't zeker.. jij weet echt niet waar je het over hebt. Even dacht ik nog dat je dit soort dingen gewoon zegt omdat het stoer staat, maar dit gaat wel heel ver... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Je leeft! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |