|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
*zie titel* [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-08-2005 0:52] 11.45: restate my assumptions |
|
Demanufacture was best tof ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Soul of a new Machine vind ik de beste. De cd's hierna zijn wel leuk, maar minder hard. the only pleasure is pain |
|
ik voind de eerste twee heel erg goed, de derde minder en de laats cd vind ik heel slecht. |
|
ik vind hun best wel goed vooral Demanufacture en Obsolete |
|
soul of a new machine is cool, demanufacture is ook nog wel gaaf, alles daarna boeide me niet meer. |
|
ken niet alles maar ze klinken extreem kickuh! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
naja, mijn nick zegt wel genoeg denk ik Maaruh, Demanufacture blijft voor mij het beste album ooit, SOANM is ook super, obsolete en Digimortal zijn idd minder, maar kan ik toch nog erg goed naar luisteren (tja, als fan accepteer je nou eenmaal wat meer veranderingen) Life doesn't get much better than this! |
|
hunter killer.. Demanufacture en Obsolete zijn http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
DEMANUFACTURE was erg goed, maar heb ik al fuckin' lang niet meer geluisterd (meer dan een jaar niet meer denk ik, maar de muziek is zo pakkend dat ik de nummers nog uit mijn hoofd ken zodra ik ze ergens hoor) SOUL OF A NEW MACHINE heb ik alleen ooit geleend van iemand en vond ik altijd wel cool... vooral "Big God/Raped Souls" heheh.. erg coole intro, lekker sarcastisch: [Intro: (door een gasmasker) ] In America today, every 25 fucking seconds someone is viciously raped, someone is brutally violated; 250 times a day, someone is murdered, someone's life is taken, In America; This is America, This is America, and I love America, I love America! [Verder:] No remorse for the pain Look into the eyes of death Strong man cannot endure Big god of this earth Liar! Big god, no god! Take back this life Give back this world "Woe to you of earth and sea" Big god will always be Liar! Big god, no god! Burn! [Raped Souls:] God raped souls Of our lives Hammers crush all our lives Just like clockwork They'll crush our lives |
|
triggers zijn nep. |
|
dat is dus echt niet waar, triggers zijn cool mits goed gebruikt |
|
quote: ik vind triggers juist wel cool, ik vind dat alles dan gewoon strakker gaat klinken, het is wel zo dat de echte 'feeling' een beetje weggaat.. Trieste gast |
|
quote: ja de essentie gaat eruit... No meat is sweater |
|
quote: hehe Trieste gast |
|
FEAR FACTORY --> OVENS (hehe) |
|
de fear factory muzikanten hebben hun agressiviteit in brujeria gestopt, helaas. brujeria regeert dan ook! |
|
quote: juist... fear factory klinkt ongeveer net zo als britney met gitaren zou klinken....net zo plastic en nep. |
|
FEAR FACTORY is gewoon een ontzettend goeie, strakke band. Ik kan er veel of weinig over zeggen... ze zijn gewoon goed... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik vind Demanufacture en Obsolete echt gaaf! Remanufacture is daarintegen gewoon troep en kan direct de prullebak in Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
ik vind er werkelijk geen fukk aan. heb er wel een Tshirt van |
|
Ik vind het nog steeds klote dat ze dat andere topic dicht gegooid hebben. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ik zal m'n oude post nog maar een keer typen dan. Fear is the Mindkiller en Remanufacture zijn gemaakt voor vrienden van de bandleden (DJ's, gabbers, etc) alleen zijn deze ook op de markt gebracht. Ik vind het zelf ook niks. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Best goeje band. Sommige van die remixes zijn ook best wel ruig, zoals die van Hunter-Killer en zo |
|
Jammer dat ze niet meer bestaan Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |