|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze komen het nog een keertje overdoen! |
|
Gaaf Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
interessant!!! |
|
quote: Ik vond Nevermore één van de betere optredens op de laatste editie van Graspop geven Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik hoop dat ze Arch Enemy weer meenemen zoals vorige keer. Dat zou echt vet zijn. |
|
quote: Neeeeee! NIET in September |
|
quote:Wattan? |
|
Heen heen heen heen heen heen heen heen heen!!!! (Shreddie meganevermorefreak muhahahahhahahahah) |
|
Nou.. Occultfest, doomfeestje in 013, opeth in 013 en verjaardagen van pa, ma en bekenden dan ook nog ergens jarig en mijn broertje viert het ook nog ergens in deze maand en en en... dan OOK nog eens Nevermore in 013. Waarom programmeren ze niet zo gezellig in Hard'nbarg. Aaarghhh! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-07-2005 19:43] |
|
quote:Tering... *opent Giro Help-Mayo-september-door* |
|
quote: Oh ja joh??? Nooit wat van gemerkt Ikke wil mee met mannetje hoor Alleen hopen dat het niet weer om te janken is zoals de vorige keer ... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: hihi wat schattig... Nou vooruit: *doneert vast twee 013 muntjes* helpt dat wat? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Godverdomme, dan kan ik niet! no text supplied |
|
quote: Woeeeei bieaaaah! Ja dat helpt.. Blah keuzes, keuzes.. zie het tegen die tijd wel hehe. |
|
quote: ACCEPT giro "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
16 september staat in mijn agenda genoteerd! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Lieve schat, in alle agenda's staat ieder jaar een 16 september hoor. |
|
^hahahahahaha!!!! |
|
quote: O ja??? *Checkt nog snel even haar agenda* Verrek, je hebt gelijk! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Gretver waarom moeten alle leuke bandjes zo snel achter elkaar spelen |
|
quote: +1 Damn hier moet ik weer bij zijn But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Kep hier echt zin in!!! |
|
quote: Ok waar moet ik ze heen sturen? Of kom je ze ff ophalen? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
We gaan Mayo daar wel sponsoren |
|
quote:ik vond het juist heel erg tegenvallen op Graspop. Maar ik ga toch maar weer kijken in de 013, hopen dat het geluid nu wel goed is. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |