![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
dit gaat de verkeerde kant op ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ach jij zit veilig daar in dat wijkje van je. Kijk maar wat er om je heen woont ![]() ![]() Ach best een eng idee als je nadenkt dat het ook hier kan komen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Ze gaan mee voor het idee, dat als ze iemand zich "verdacht" gedraagt ze daar op kunnen inspelen. Maar idd als er een bom neer gelegd is gaat ie toch wel af, agenten of niet. ![]() |
|
quote: ja! tot 7 maal zeventig maal, zeven dwergen, ... in spanje was dat toch ook zo een cijferspeling? signature ![]() |
|
quote:ja ik heb niets te vrezen hier in het hart van de moslim gemeenschap ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Vooral als stuntelende rechters idioten die aanslagen willen gaan plegen die op tijd gepakt zijn naar huis gaan sturen wegens "gebrek aan bewijs"..... ![]() |
|
quote: Nogal ja ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote:ja, het was zoveel dagen na 11 september ed. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:Ik denk dat je kan beter kan vervangen door zal. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:dat denk ik ook. kwestie van tijd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
NY 9-11 Madrid 3-11 Er zat 911 dagen tussen ![]() |
|
quote:ohw ja.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:Het is nog mooier (nummerologies dan) vandaag 7-7-2005. Nummeroligies wordt dat 777. Wil je meer weten over de mogelijke betekenis van het getal 777, lees dan deze site http://www.rosettenet.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=117 ![]() |
|
quote: Als je het niet erg vind, blijf ik liever het woord kan gebruiken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Dat cijfergeneuzel is niet zo boeiend. Ten 1e kunnen die n00bs toch niet tellen ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Wat een zweefteven site. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Als die moslims het zo leuk vinden om op basis van numerologie data te prikken voor aanslagen kun je ze natuurlijk aan zien komen en op die dagen code rood terreuralarm geven, extra opletten enzo. ![]() |
|
quote:mijn gedachte Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:Wat Lain net zegt, waarschijnlijk ook voor het eerst zinds mensenheugenis, je kan overa;l wel wat van maken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
ZIjn we het eindelijk eens ergens over eens ![]() 7-7-5, is vast wel eens een vluchtnummer geweest dat is neergestort, waar een moslim aanboord was ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: If you're 777 then I'm 666, what's it like to be a fanatic... signature ![]() |
|
Hmmz, aanslag in London. Volgens mij is het gewoon een complot van Blair (en waarschijnlijk JP) om de tegenstanders van 1 europa te bewegen om anders te denken cq stemmen! Of misschien ook wel niet. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Trouwens, wat een gelul, 2005=2+5=7. Ze wilden gewoon niet wachten tot 07-07-'07 (of nog leuker: 06-06-'06). ![]() |
|
quote: supergrappig ![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |