IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Topic over aanslagen in de hele wereld [Algemeen terreur topic] Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2005 13:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nou het is gewoon Al Queda, dat lijkt me nu toch wel logisch


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 07-07-2005 13:46 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:45 schreef Sharteel het volgende:
Als iedereen nu eens mooi afstemt op BBC.. Krijg je heel wat betere info dan via de landelijke televisie..


Juist, eat that NOS suckers.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:45 schreef Morgil het volgende:
Ah ik zie alweer dat ik met een bekrompen klootzak te maken heb, dus jou ga ik vanaf nu negeren.

FYI, ik kijk bbc en daarop is nog niet bevestigd dat het al quiada is, en op een nos bericht van 4 minuten geleden staat dit:

Het is onduidelijk wie verantwoordelijk zijn voor de aanslagen. Berichten dat er sprake zou zijn van zelfmoordaanslagen worden niet bevestigd. In verschillende landen zijn de veiligheidsmaatregelen verscherpt.


http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4659093.stm

quote:
An Islamist website has posted a statement - purportedly from al-Qaeda - claiming it was behind the attacks.

London's police chief Sir Ian Blair said said there had been "many casualties" but it was too early to put a figure to those killed or injured.

More than 100 casualties and one of the dead were taken to the Royal London Hospital in Whitechapel.

And St Mary's Hospital said it was dealing with 26 injured people, including four with critical injuries and eight in a serious condition.



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-07-2005 13:47 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

A terror group linked to al Qaeda has claimed it carried out a series of terror attacks on London that have left a number of people dead and hundreds injured.


Two London hospital have reported a total of 185 wounded after a series of blasts hit locations across the city on buses and Tube stations.

www.sky.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:45 schreef Sharteel het volgende:
Als iedereen nu eens mooi afstemt op BBC.. Krijg je heel wat betere info dan via de landelijke televisie..
of hun website!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:45 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja maar naar jou ideetjes zijn alle buitenlanders kut.. is het niet?
En dan begin jij over bekrompen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2005 13:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:45 schreef Jenje het volgende:
Zeg ik dat? Ik laat een behoorlijk goede aanwijzing zien dat het om Al Qaida gaat, en dan valt heel links ZM over me heen.


Nou.. gezien je opmerkingen in het gesloten topic en gezien je 'feiten' strooierij in dit topic.. lijkt het er wel op.

Al Qaida zit er waarschijnlijk achter ja, maar dan nog.. mogen we dan wel alle moslims slecht noemen? Als er een aantal van die krankzinnige dingen uithalen, is dan automatisch alles en iedereen hetzelfde?


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-07-2005 13:47 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:46 schreef zillah-morte het volgende:
Jeetje mensen worden ineens agressief van dit alles. Allemaal haat en nijd
Ook op verschillende sites wordt info gegeven, en er staan speculaties bij. Er is in ieder geval 1 bus, meerdere heb ik tot nu toe nog nergens bevestigd gezien.
Stonden wij ook niet achter de oorlog?? Wat zal bij ons het doelwit zijn?


Doos.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 07-07-2005 13:48 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:46 schreef zillah-morte het volgende:
Jeetje mensen worden ineens agressief van dit alles. Allemaal haat en nijd
Ook op verschillende sites wordt info gegeven, en er staan speculaties bij. Er is in ieder geval 1 bus, meerdere heb ik tot nu toe nog nergens bevestigd gezien.
Stonden wij ook niet achter de oorlog?? Wat zal bij ons het doelwit zijn?


'wij'

Ik ben er nooit voor geweest, alleen die domme JP met z'n moedertje.

Maargoed, die aanslagen zijn gay, wees een vent en ga gewoon vechten.

En ja, ik denk dat het heel goed zou kunnen dat wij de volgende zijn...




spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2005 13:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:46 schreef zillah-morte het volgende:
Wat zal bij ons het doelwit zijn?
Ja, hou er serieus rekening mee dat het in Nederland ook gaat gebeuren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:45 schreef Morgil het volgende:
Ah ik zie alweer dat ik met een bekrompen klootzak te maken heb, dus jou ga ik vanaf nu negeren.


Ahh, heb ik je op je jankerige, linkse gothicteentje getrapt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2005 13:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:47 schreef kwelgeest het volgende:
En dan begin jij over bekrompen.


Er staat een vraagteken achter.. oftewel HET IS EEN VRAAG.

Dussss...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-07-2005 13:48 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 juli 2005 13:46 schreef zillah-morte het volgende:
Stonden wij ook niet achter de oorlog?? Wat zal bij ons het doelwit zijn?
"Wij" is een groot woord

Bij ons als doelwit? Den Haag.. middenin... in een straal van 2 kilometer heb je daar alle Ambassades die in Nederland aanwezig zijn, een paar overheidsgebouwen, het hoofdkantoor van Europol en het internationaal gerechtshof...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:47 schreef MindlessMayo het volgende:
Nou.. gezien je opmerkingen in het gesloten topic en gezien je 'feiten' strooierij in dit topic.. lijkt het er wel op.

Al Qaida zit er waarschijnlijk achter ja, maar dan nog.. mogen we dan wel alle moslims slecht noemen? Als er een aantal van die krankzinnige dingen uithalen, is dan automatisch alles en iedereen hetzelfde?
Quote eens dan dat ik zeg dat alle moslims slecht zijn? (vandaag dan he ...)

Ik was er iig vrij snel zeker van dat het met moslims te maken had (ben realistisch ingesteld, niet idealistisch, sorry) en die mening deelde ik mede, met de vraag hoe de moslimgemeenschap hier op zou reageren. En dan duikt Morgil er meteen als een Kafka lid bovenop.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:47 schreef MindlessMayo het volgende:
Al Qaida zit er waarschijnlijk achter ja, maar dan nog.. mogen we dan wel alle moslims slecht noemen? Als er een aantal van die krankzinnige dingen uithalen, is dan automatisch alles en iedereen hetzelfde?
Waarom blijft links waarschijnlijk roepen?

En ja, alle Islamieten zijn tuig. Zo, lekker puh.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-07-2005 13:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 juli 2005 13:26 schreef Jenje het volgende:
Wil wel eens horen wat de "islamitische gemeenschap" hier nu op te melden heeft ..
Wordt jou gevraagd wat je er van vindt als er in Venlo een moskee in de hens gestoken wordt dan?


I'm not being rude. You're just insignificant.


slome
Usericon van slome
Posted 07-07-2005 13:50 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:47 schreef Psychonaut het volgende:
Doos.


Hoezo doos? Ze heeft wel een punt. Nederland stond volgens mij wel degelijk op de zwarte lijst van Al Quaida.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:48 schreef MindlessMayo het volgende:
Er staat een vraagteken achter.. oftewel HET IS EEN VRAAG.

Dussss...
Nee dus.
Ik ben echter erg sceptisch tegenover de Islam en allochtonen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2005 13:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:49 schreef Jenje het volgende:
Quote eens dan dat ik zeg dat alle moslims slecht zijn? (vandaag dan he ...)

Ik was er iig vrij snel zeker van dat het met moslims te maken had (ben realistisch ingesteld, niet idealistisch, sorry) en die mening deelde ik mede, met de vraag hoe de moslimgemeenschap hier op zou reageren. En dan duikt Morgil er meteen als een Kafka lid bovenop.



Gezien eerdere uitspraken in andere topics en gezien je directe conclusies dat het moslims moeten zijn geweest.. hoeft van mij geen quote tegen aan.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 13:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



volgende stap Brussel natuurlijk!


In Nederland zullen Islamieten nooooit aanslagen plegen, aangezien alle treinen en metro's nooit op tijd vertrekken, hoe kun je dan een bomaanslag plannen?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-07-2005 13:52]


signature


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-07-2005 13:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 juli 2005 13:47 schreef Psychonaut het volgende:
Doos.

Sukkel. Ga gelijk schelden joh.
Goh was ik een smile vergeten??

Zo dan?
Sarcastme..... Dat bedoelde ik er natuurlijk mee.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:51 schreef MindlessMayo het volgende:
Gezien eerdere uitspraken in andere topics en gezien je directe conclusies dat het moslims moeten zijn geweest.. hoeft van mij geen quote tegen aan.


Nee hoor, dat was ik. Jenje begon uiterst genuanceerd doch realistisch.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2005 13:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:49 schreef kwelgeest het volgende:
Waarom blijft links waarschijnlijk roepen?

En ja, alle Islamieten zijn tuig. Zo, lekker puh.


Wie zegt dat ik links ben dan?
Ik roep waarschijnlijk omdat ik nog geenn overtuigende feiten heb zien staan.


Eragon
Usericon van Eragon
Posted 07-07-2005 13:52 by Eragon Wijzig reactieProfiel van EragonQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:50 schreef slome het volgende:
Hoezo doos? Ze heeft wel een punt. Nederland stond volgens mij wel degelijk op de zwarte lijst van Al Quaida.


Zeker en als ze ons wat willen doen hoeven ze alleen maar het Nieuwsblad van het noorden op te vragen. Daar hebben ze alle belangrijke punten eens op een rijtje gezet(vorig jaar in het voorjaar meen ik).


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2005 13:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:48 schreef helmet het volgende:
"Wij" is een groot woord

Bij ons als doelwit? Den Haag.. middenin... in een straal van 2 kilometer heb je daar alle Ambassades die in Nederland aanwezig zijn, een paar overheidsgebouwen, het hoofdkantoor van Europol en het internationaal gerechtshof...
Denk je? Ik denk van niet, ze zijn vrij inventief en Nederland heeft naast Madrid en London geen groot metrosysteem, ik denk meer aan een aanslag tijdens een evenement in een groot stadion. Alhoewel dat vrij lastig te organiseren is. Maar Duitsland moet zich zorgen maken over het WK aankomend jaar.

Trouwens, Live8 was naar mijn mening een erg makkelijk doelwit geweest.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen