IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Topic over aanslagen in de hele wereld [Algemeen terreur topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-07-2005 19:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 19:50 schreef Sater het volgende:
7-7




Zou best een mooi plaatje kunnen zijn, als hij het deed


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2005 20:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

doet het hier hoor, even de url intikken en dan werkt het


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2005 20:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 19:30 schreef Mark het volgende:
Tot nu toe zijn het in Europa hoofdsteden geweest, en aangezien op wereldschaal Amsterdam waarschijnlijk de enige stad is waar mensen -eventueel- nog van gehoord zouden kunnen hebben, vermoed ik eerder dat het daar zou gebeuren.

Of "The Hague" wellicht, dat kan natuurlijk ook.

Ja wat hoofdsteden betreft heb je aan Nederland een leuke, de meeste landen hebben hun regeringen in de hoofdsteden maar wij dan niet.

In het nieuws hebben ze het steeds over Utrecht mbt aanslagen, weten zij iets wat wij niet weten?


Blitzkruchekuch
Usericon van Blitzkruchekuch
Posted 07-07-2005 20:14 by Blitzkruchekuch Wijzig reactieProfiel van BlitzkruchekuchQuote dit bericht

Wij krijgen m ook wel eens...en dan hoop ik dat als onze burzum man uit de gevangenis komt hij de kerkjes laat staan en eens n moskeetje probeert...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 07-07-2005 20:23 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik vraag me af wat het volgende doelwit zal zijn van die terroristjes en dat daar zoveel onschuldigen bij moeten sterven, maakt me gewoon woest!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-07-2005 20:25 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik had in eerste instantie niet verwacht ook maar enige impact zelf hiervan te merken, maar ik krijg net wel een mailtje van het hoofdkantoor in Londen naar het hele bedrijf dat naar hun weten alle medewerkers ongedeerd zijn.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2005 20:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

T is weer zo typisch; na de aanslagen kelderen de beurskoersen dus de slimme terrorrist heeft vlak vantevoren natuurlijk vet ingekocht en na de aanslag alles weer verkocht; zo sponsoren de westerse aandelenbeursen het terrorisme...


Wil je het terrorrisme echt bestrijden moet je gewoon je troepen uit het Midden oosten weghalen...olie is de wereldleiders talloze levens van de eigen bevolking waard....

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-07-2005 20:32]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-07-2005 20:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 20:32 schreef Mutilator het volgende:
T is weer zo typisch; na de aanslagen kelderen de beurskoersen dus de slimme terrorrist heeft vlak vantevoren natuurlijk vet ingekocht en na de aanslag alles weer verkocht; zo sponsoren de westerse aandelenbeursen het terrorisme...


Euhm, dan raken ze juist geld kwijt toch?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2005 20:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juli 2005 20:34 schreef Snaack het volgende:
Euhm, dan raken ze juist geld kwijt toch?


Hahaha ja damn je hebt gelijk; nou dan doen ze het andersom; voorkennis op de beurs met kapitaal levert vast aardig wat op


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2005 20:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 20:14 schreef Blitzkruchekuch het volgende:
...en eens n moskeetje probeert...
En datis nu precies wat de terroristische fundamentalisten willen. Ik ben geen fan van georganiseerd geloof (en zeker niet van de moslims) maar het merendeel van de moslims doet zulke acties niet. De terroristen willen niks liever dat ook die groep zich gaat afzetten tegen "het westen". Hoe kun je dat beter doen door hen nu aan te vallen?? Dus doe normaal of zelfs aardig tegen je gematigde moslimbuurman (nooit gedacht ooit zoiets te typen) en de terroristen pissen naast de pot.


Blitzkruchekuch
Usericon van Blitzkruchekuch
Posted 07-07-2005 20:39 by Blitzkruchekuch Wijzig reactieProfiel van BlitzkruchekuchQuote dit bericht

En jij pist ook naast de pot, wij allemaal.
Die plee komt niet meer schoon hoor


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2005 20:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 20:39 schreef Blitzkruchekuch het volgende:
En jij pist ook naast de pot, wij allemaal.
Die plee komt niet meer schoon hoor

nee hoor, ik kan heel goed mikken. (en ik doe ook nog eens netjes de bril omhoog!)


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-07-2005 20:46 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik vraag me af waneer het een keer afgelopen is. Al die trieste hoopjes stront moeten toch een keer doorgetrokken zijn.................... En die helft van die teringlijers handelt ook nog door zoiets achterlijks als HET GELOOF
Tief toch een end op en brand in eeuwig in de hel samen met Bert en Ernie..........


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Eragon
Usericon van Eragon
Posted 07-07-2005 20:52 by Eragon Wijzig reactieProfiel van EragonQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 20:46 schreef Metalhead22 het volgende:
Ik vraag me af waneer het een keer afgelopen is.

Treurig nieuws voor je, dit is pas het begin.


Blitzkruchekuch
Usericon van Blitzkruchekuch
Posted 07-07-2005 20:53 by Blitzkruchekuch Wijzig reactieProfiel van BlitzkruchekuchQuote dit bericht

hoho, bert en ernie waren toch joods?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2005 21:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Oi Willen jullie Bert en Ernie er buiten laten ja!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-07-2005 21:09 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 21:07 schreef ghoulliette het volgende:
Oi Willen jullie Bert en Ernie er buiten laten ja!


Blaas je niet zo op joh..

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 07-07-2005 21:09]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-07-2005 21:15 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Nee jij heb wel een héél kort lontje


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-07-2005 21:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 21:15 schreef Metalhead22 het volgende:
Nee jij heb wel een héél kort lontje


Ik denk dat jij voorlopig maar even bij de metro uit de buurt moet blijven, vrind


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-07-2005 22:10 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Net ff nieuws aan het kijken. Wat een gore tyfuslijers! Zielige hopen stront zijn het! Als ze zo graag oorlog willen, moeten ze gewoon met een tank de grens over rijden. Niet als een of anders kutschaap met een vieze theedoek om z'n rothoofd stiekem een bom ergens neerleggen en weglopen als een schooljochie! En wéér uit dat KUTgeloof van ze hé!!
AFSCHIETEN DIE KUTSCHAPEN


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-07-2005 22:11 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Godver wat wordt ik hier kwaad van


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2005 22:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 22:10 schreef Metalhead22 het volgende:
Net ff nieuws aan het kijken. Wat een gore tyfuslijers! Zielige hopen stront zijn het! Als ze zo graag oorlog willen, moeten ze gewoon met een tank de grens over rijden. Niet als een of anders kutschaap met een vieze theedoek om z'n rothoofd stiekem een bom ergens neerleggen en weglopen als een schooljochie! En wéér uit dat KUTgeloof van ze hé!!
AFSCHIETEN DIE KUTSCHAPEN


Hoezo weglopen, je hebt natuurlijk ook nog die leuke zelfopblaasactiefiguren..


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-07-2005 22:21 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

[Algemeen terreur topic]?

Wat is dat nou weer voor onzin.



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 07-07-2005 22:22 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 7 juli 2005 22:21 schreef Oud Vuil het volgende:
[Algemeen terreur topic]?

Wat is dat nou weer voor onzin.


De eerdere topics over londen werden massaal gesloten. Zodoende.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2005 22:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 22:22 schreef Y Draig Goch het volgende:
De eerdere topics over londen werden massaal gesloten. Zodoende.

gek. als er nu een oorlog uitbreekt tussen engeland en noorwegen, moet dat dan ook in een apart oorlogentopic? kom op, dit is toch geschiedenis (min of meer)?


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen