![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
doet het hier hoor, even de url intikken en dan werkt het ![]() |
|
quote: Ja wat hoofdsteden betreft heb je aan Nederland een leuke, de meeste landen hebben hun regeringen in de hoofdsteden maar wij dan niet. In het nieuws hebben ze het steeds over Utrecht mbt aanslagen, weten zij iets wat wij niet weten? ![]() |
|
Wij krijgen m ook wel eens...en dan hoop ik dat als onze burzum man uit de gevangenis komt hij de kerkjes laat staan en eens n moskeetje probeert... ![]() ![]() |
|
Ik vraag me af wat het volgende doelwit zal zijn van die terroristjes ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Ik had in eerste instantie niet verwacht ook maar enige impact zelf hiervan te merken, maar ik krijg net wel een mailtje van het hoofdkantoor in Londen naar het hele bedrijf dat naar hun weten alle medewerkers ongedeerd zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
T is weer zo typisch; na de aanslagen kelderen de beurskoersen dus de slimme terrorrist heeft vlak vantevoren natuurlijk vet ingekocht en na de aanslag alles weer verkocht; zo sponsoren de westerse aandelenbeursen het terrorisme... Wil je het terrorrisme echt bestrijden moet je gewoon je troepen uit het Midden oosten weghalen...olie is de wereldleiders talloze levens van de eigen bevolking waard.... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-07-2005 20:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Euhm, dan raken ze juist geld kwijt toch? ![]() ![]() |
|
quote: Hahaha ja damn je hebt gelijk; nou dan doen ze het andersom; voorkennis op de beurs met kapitaal levert vast aardig wat op ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:En datis nu precies wat de terroristische fundamentalisten willen. Ik ben geen fan van georganiseerd geloof (en zeker niet van de moslims) maar het merendeel van de moslims doet zulke acties niet. De terroristen willen niks liever dat ook die groep zich gaat afzetten tegen "het westen". Hoe kun je dat beter doen door hen nu aan te vallen?? Dus doe normaal of zelfs aardig tegen je gematigde moslimbuurman (nooit gedacht ooit zoiets te typen) en de terroristen pissen naast de pot. ![]() |
|
En jij pist ook naast de pot, wij allemaal. Die plee komt niet meer schoon hoor ![]() |
|
quote: nee hoor, ik kan heel goed mikken. ![]() ![]() |
|
Ik vraag me af waneer het een keer afgelopen is. Al die trieste hoopjes stront moeten toch een keer doorgetrokken zijn.................... En die helft van die teringlijers handelt ook nog door zoiets achterlijks als HET GELOOF ![]() Tief toch een end op en brand in eeuwig in de hel samen met Bert en Ernie.......... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Treurig nieuws voor je, dit is pas het begin. ![]() ![]() |
|
hoho, bert en ernie waren toch joods? ![]() ![]() |
|
Oi Willen jullie Bert en Ernie er buiten laten ja! ![]() ![]() |
|
quote: Blaas je niet zo op joh.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 07-07-2005 21:09] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Nee jij heb wel een héél kort lontje ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Ik denk dat jij voorlopig maar even bij de metro uit de buurt moet blijven, vrind ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Net ff nieuws aan het kijken. Wat een gore tyfuslijers! Zielige hopen stront zijn het! Als ze zo graag oorlog willen, moeten ze gewoon met een tank de grens over rijden. Niet als een of anders kutschaap met een vieze theedoek om z'n rothoofd stiekem een bom ergens neerleggen en weglopen als een schooljochie! En wéér uit dat KUTgeloof van ze hé!! AFSCHIETEN DIE KUTSCHAPEN ![]() ![]() ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Godver wat wordt ik hier kwaad van ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Hoezo weglopen, je hebt natuurlijk ook nog die leuke zelfopblaasactiefiguren.. ![]() ![]() |
|
[Algemeen terreur topic]? Wat is dat nou weer voor onzin. ![]() ![]() |
|
quote: De eerdere topics over londen werden massaal gesloten. Zodoende. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: gek. als er nu een oorlog uitbreekt tussen engeland en noorwegen, moet dat dan ook in een apart oorlogentopic? kom op, dit is toch geschiedenis (min of meer)? ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |